twitter:CaleyFretz twitterde op woensdag 10-08-2016 om 19:11:31Cancellara press conference. "Are you retired now?" "Ask me tomorrow." reageer retweet
Volgens mij eindigde Tom toch voor Froomeke ?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Haha, Froomegod > tommetje. Een pure klimmer die zo hard een tom vernedert
Ook wel weer hilarisch.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, als dit klopt, dan is het te bizar voor woorden.
Hoe kan dit?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
Wat zegt deze post op wf?
“The 1st and 2nd finishers today in the Women’s TT are not on UCI testing pool, 3rd/4th/5th are” (Whereabouts)
http://www.uci.ch/mm/Docu(...).08.2016_Neutral.pdf
Omdat de UCI waarschijnlijk nog steeds een corrupt zooitje is. Dat bleek al bij Armstrong en is nog niet echt veranderd.quote:
Desondanks is het Froomegod > tommetjequote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij eindigde Tom toch voor Froomeke ?
scheelt dat de medaillewinnaars volgens mij altijd getest worden door het IOCquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
Wat zegt deze post op wf?
“The 1st and 2nd finishers today in the Women’s TT are not on UCI testing pool, 3rd/4th/5th are” (Whereabouts)
http://www.uci.ch/mm/Docu(...).08.2016_Neutral.pdf
Dat scheelt enorm, daar kunnen ze heel vaak doping gebruikt in trainingsperiodes mee detecteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
scheelt dat de medaillewinnaars volgens mij altijd getest worden door het IOC
Waarom staan die niet op de UCI lijst dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat scheelt enorm, daar kunnen ze heel vaak doping gebruikt in trainingsperiodes mee detecteren.
Beter afscheid kun je niet bedenken, zou zonde zijn als hij nu nog Plouay gaat rijden ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:54 schreef Marcoss het volgende:
twitter:CaleyFretz twitterde op woensdag 10-08-2016 om 19:11:31Cancellara press conference. "Are you retired now?" "Ask me tomorrow." reageer retweet
ow sorry, dacht dat het om vandaag gingquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat scheelt enorm, daar kunnen ze heel vaak doping gebruikt in trainingsperiodes mee detecteren.
Wellicht mikt hij nog op WK ITTquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beter afscheid kun je niet bedenken, zou zonde zijn als hij nu nog Plouay gaat rijden ofzo
Ja, nu heb je een note.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:12 schreef Max23 het volgende:
Was Thijs al geplaatst hier?twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 10-08-2016 om 19:18:44Ondertussen, op de persconferentie, is Cancellara bezig aan een betoog van een halfuur. Zie niemand om me heen nog luisteren. reageer retweet
Tot oktober gaat hij het sowieso niet meer rekken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht mikt hij nog op WK ITT
Hoezo niet, hij heeft eerder aangegeven dat hij na dit seizoen stopt en seizoen is niet voorbij in september of zoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tot oktober gaat hij het sowieso niet meer rekken.
Hij heeft ook al tig keer aangegeven dat hij geen trek meer heeft in het WK.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoezo niet, hij heeft eerder aangegeven dat hij na dit seizoen stopt en seizoen is niet voorbij in september of zo
WK Qatar lekker vlammen over het schiereilandquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beter afscheid kun je niet bedenken, zou zonde zijn als hij nu nog Plouay gaat rijden ofzo
quote:Tom Dumoulin kende in aanloop naar de olympische tijdrit veel pijn. Het breukje in zijn pols speelde vaak een negatieve rol. Toch begon hij vandaag aan zijn jacht op goud. Het werd uiteindelijk zilver. "Ik zat helemaal onder de pijnstillers", verklaarde de Nederlandse medaillewinnaar na afloop.
"Ik dacht we gaan het wel zien als die adrenaline een rol gaat spelen. Dan komt het wel goed", vervolgde Dumoulin, die vooral in het eerste gedeelte van de 54,5 kilometer lange race tegen de klok nog in zijn ritme moest komen. "Het laatste stuk ging veel beter. Het was misschien niet mijn beste tijdrit, maar het was gewoon goed. Uiteindelijk heb ik wel zilver."
Wel overheerste bij Dumoulin de teleurstelling, al verwacht hij over een paar dagen met trots terug te kijken op zijn prestatie. Maar het mislopen van goud deed gewoon pijn. Zeker omdat zijn hele jaar in het teken van deze olympische missie stond.
Of Dumoulin bij volledige fitheid wel de titel had gepakt, durft de 25-jarige Limburger niet te zeggen. Het verschil met kampioen Fabian Cancellara was 47 seconden. "Dat is nooit te zeggen. Het is voor mij gewoon heel stressvol gweest. Dat doet een mens nooit goed, Maar 47 seconden is veel. Het heeft ook geen zin om hierover te speculeren. Er was vandaag gewoon iemand beter. Cancellara is gewoon een klasbak."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |