Wielrenners zijn wat apart volk tussen de andere atleten. Voor bijna alle atleten zijn de OS het hoogtepunt van het jaar. Voor de meeste wielrenners is het weliswaar een belangrijke wedstrijd, maar niet einde seizoen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:19 schreef Evertjan het volgende:
Zou Tom ook los gaan in Rio vanavond??
Dacht dat Veneberg vooraf nog zei dat Dumoulin juist geen pijnstillers had genomen..quote:
Veneberg weet niets.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dacht dat Veneberg vooraf nog zei dat Dumoulin juist geen pijnstillers had genomen..
Maar wel een eerlijke analyse van Dumoulin, topfit was het goud geworden, denk ik.
betwijfel het 47 seconden is wel een groot gatquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dacht dat Veneberg vooraf nog zei dat Dumoulin juist geen pijnstillers had genomen..
Maar wel een eerlijke analyse van Dumoulin, topfit was het goud geworden, denk ik.
pas maar op anders word je niet meer geselecteerd voor de selectiewedstrijden om de profronde van Emmenquote:
De dagen voorafgaand ja. Dat is iets anders dan nu tijdens de ritquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Chris are you happy with your bronze medal?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:05 schreef Syntix het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)reden-met-brons.html
Behalve het feit dat de NOS weer naar een NLer vraagt![]()
![]()
is Froome echt zo'n held he. Blijft keurig en netjes en is oprecht blij
![]()
Oké, dat begreep ik dan verkeerd uit zijn interviewquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De dagen voorafgaand ja. Dat is iets anders dan nu tijdens de rit
Zo chanant, gelijk afgezet na de vraag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Chris are you happy with your bronze medal?
Yes im very happy with bronze and I thi ..
Yes yes enough about that. What do you think of OUR Tom Dumoulin?
Die tijdritfietsen sturen best wel kut.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Van Dijk in de berm is beland. Zoiets gebeurt echt nooit...
Gewoon onoplettendheid. Al op het randje zitten en vergeten dat de Braziliaanse wegenwerken niet zo efficiënt zijn als de Nederlandse en in een richeltje rijden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Van Dijk in de berm is beland. Zoiets gebeurt echt nooit...
Te dicht bij de rand en een windvlaag in het dichte achterwiel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Zal toch spanning of overconcentratie o.i.d. zijn geweest. Heb zoiets eigenlijk nog nooit gezien.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die tijdritfietsen sturen best wel kut.
Maar dan nog mag je verwachten dat ze wel op de weg weet te blijven.
Volgens haar zelf een windvlaag tegen het (open) voorwiel dat iets naar rechts stuurde?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:45 schreef Montov het volgende:
Te dicht bij de rand en een windvlaag in het dichte achterwiel.
Lijkt me dat het dichte wiel meer wind vangt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens haar zelf een windvlaag tegen het (open) voorwiel dat iets naar rechts stuurde?
Ze reed teringtraag, dan is het altijd wat meer balanceren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je dan ff iets te hard aan je stuur trekt, wijk je idd flink van je koers af.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze reed teringtraag, dan is het altijd wat meer balanceren.
Wat is jouw relatie met GB, enige wat je doet is fappen op GB?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:17 schreef Syntix het volgende:
1-1-1 is natuurlijk puur geluk. Vrouwenwielrennen stelt sowieso al niks voor, maar normaal gezien had Armitstead (GB) natuurlijk goud gewonnen. Zilver/brons was dan nog wel mogelijk. TT voor vrouwen en mannen is wel realistisch.
Ik vind hem wel meestal sympathiek overkomen tijdens interviews. Keurig, kalm, nooit uit zijn slof. Je ziet zelfs even een geïrriteerd trekje als hij de vraag hoort, maar hij beantwoord beschaafd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:05 schreef Syntix het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)reden-met-brons.html
Behalve het feit dat de NOS weer naar een NLer vraagt![]()
![]()
is Froome echt zo'n held he. Blijft keurig en netjes en is oprecht blij
![]()
Zeker geïnspireerd door van Gelder?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:17 schreef Max23 het volgende:
Bij wie in bed zal ze wakker worden?twitter:ellenvdijk twitterde op woensdag 10-08-2016 om 18:20:57Better idea: don't sleep tonight and drink 🍷🍷I'll have a hangover tomorrow anyway. Cheers! reageer retweet
Je bedoelt een soort van 3 generatie triotje?quote:
Cancellara zou onder pseudoniem Luigi in dossier Fuentes staan, volgens het een en ander aan mensenquote:
ah, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Cancellara zou onder pseudoniem Luigi in dossier Fuentes staan, volgens het een en ander aan mensen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:37 schreef Marcoss het volgende:
Haha, dat is duidelijk dus
Al had hij ook best iets over z'n naamgenote bij de vrouwen kunnen roepen..
twitter:lancearmstrong twitterde op woensdag 10-08-2016 om 15:30:19Yes!! Congratulations Kristin!! https://t.co/XYNGMB1g3R reageer retweet
Op je achterwiel zit het meeste gewicht en stuur je niet meequote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:48 schreef Montov het volgende:
[..]
Lijkt me dat het dichte wiel meer wind vangt.
Als je omver waait, ongeacht wel deel van de fiets wind vangt, dan stuur je automatisch mee om niet te vallen.
Als één iemand weet dat lekgeprikt worden niks zegt over eventueel dopinggebruik, dan is het deze treurige vent welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:47 schreef komrad het volgende:
Wat een treurige vent is het ook. Cancellara is in zijn carriere helemaal lek geprikt bij controles. Mevrouw Armstrong daarentegen zit niet in de controlepoule
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |