Cancellara zou onder pseudoniem Luigi in dossier Fuentes staan, volgens het een en ander aan mensenquote:
ah, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Cancellara zou onder pseudoniem Luigi in dossier Fuentes staan, volgens het een en ander aan mensen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:37 schreef Marcoss het volgende:
Haha, dat is duidelijk dus
Al had hij ook best iets over z'n naamgenote bij de vrouwen kunnen roepen..
twitter:lancearmstrong twitterde op woensdag 10-08-2016 om 15:30:19Yes!! Congratulations Kristin!! https://t.co/XYNGMB1g3R reageer retweet
Op je achterwiel zit het meeste gewicht en stuur je niet meequote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:48 schreef Montov het volgende:
[..]
Lijkt me dat het dichte wiel meer wind vangt.
Als je omver waait, ongeacht wel deel van de fiets wind vangt, dan stuur je automatisch mee om niet te vallen.
Als één iemand weet dat lekgeprikt worden niks zegt over eventueel dopinggebruik, dan is het deze treurige vent welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:47 schreef komrad het volgende:
Wat een treurige vent is het ook. Cancellara is in zijn carriere helemaal lek geprikt bij controles. Mevrouw Armstrong daarentegen zit niet in de controlepoule
Ja, een beetje jammer.. Zeg daar dan ook iets over (of anders over de nummer 2)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:lancearmstrong twitterde op woensdag 10-08-2016 om 15:30:19Yes!! Congratulations Kristin!! https://t.co/XYNGMB1g3R reageer retweet
Terwijl dit juist bijzonder geestig is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lance moet echt stoppen met twitteren, genant altijd
merci, jij weet vast wel waarom ik de tweet niet kan vinden als ik op de pagina van lance naar al zijn verzonden tweets kijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://twitter.com/lancearmstrong/status/763539194400550912
Ach ja, hij beschuldigt nu een andere renner. Dat is leuk maar kom dan met bewijzen of zoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl dit juist bijzonder geestig is.
Tabje Tweets en Antwoorden?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
merci, jij weet vast wel waarom ik de tweet niet kan vinden als ik op de pagina van lance naar al zijn verzonden tweets kijk
Kom dan met bewijzen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, hij beschuldigt nu een andere renner. Dat is leuk maar kom dan met bewijzen of zo
Zijn de relevante bloedzakken ondertussen niet openbaar geworden? Toevalligerwijs nadat de feiten waren verjaard.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, hij beschuldigt nu een andere renner. Dat is leuk maar kom dan met bewijzen of zo
Klopt, maar zal wel om Luigi Cecchini gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:58 schreef marcodej het volgende:
Was Classicomano Luigi niet Thomas Dekker?
klopt maar ben dan zo eerlijk ook je eigen landgenote zo zuur te benaderen. Ach laten we geen woorden meer vuil maken over Lancequote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als één iemand weet dat lekgeprikt worden niks zegt over eventueel dopinggebruik, dan is het deze treurige vent wel
Zou ook kunnen idd, volgens Wikipedia heeft hij samengewerkt met Cancellara.quote:
Omdat Lance zoveel meer over weet dan wij, wij kijken enkel naar sport en kunnen puur speculeren. Maar Lance zit gewoon jaren in die wereldje en weet heus wel wie het een en ander heeft gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kom dan met bewijzen.
Wat is dit nou weer voor een mislukte dooddoener dan?
Wat voor bewijzen zou hij moeten hebben dan? Natuurlijk weet hij meer, maar waarom zou hij in jozefsnaam concrete bewijzen hebben over renners van andere ploegen die andere artsen bezochten?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Lance zoveel meer over weet dan wij, wij kijken enkel naar sport en kunnen puur speculeren. Maar Lance zit gewoon jaren in die wereldje en weet heus wel wie het een en ander heeft gedaan.
Pure bewijzen wellicht niet, maar hij mag best boekje open doen over wie waar zit. Daar gaat het me omquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat voor bewijzen zou hij moeten hebben dan? Natuurlijk weet hij meer, maar waarom zou hij in jozefsnaam concrete bewijzen hebben over renners van andere ploegen die andere artsen bezochten?
Heeft toch geen toegevoegde waarde? Eerder het tegenovergestelde, dan is wielrennen helemaal kapot. Net zoals met Froome, niemand die hem gelooft maar als hij betrapt wordt dan is wielrennen het laatste beetje vertrouwen helemaal kwijt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:02 schreef Joezi het volgende:
Wat let Armstrong nog om eens echt namen te gaan noemen, hij weet alles
Welk belang heeft hij daarbij?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pure bewijzen wellicht niet, maar hij mag best boekje open doen over wie waar zit. Daar gaat het me om
Denk dat ie genoeg getuigen kan oproepen om te bewijzen. Als het nog kapot is, dan laat het maar lekker kapot gaan. Wat ik me afvraag, doping is niet alleen Lance, maar bestaat al zolang de tour oud is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heeft toch geen toegevoegde waarde? Eerder het tegenovergestelde, dan is wielrennen helemaal kapot. Net zoals met Froome, niemand die hem gelooft maar als hij betrapt wordt dan is wielrennen het laatste beetje vertrouwen helemaal kwijt.
En Armstrong kan weinig of niks bewijzen, dus dan heeft het ook al geen zin om 40 namen te noemen
Ik weet heus ook wel dat het niet gebeurt. mag ik beetje naief zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welk belang heeft hij daarbij?
Geld kan ie wel gebruiken volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welk belang heeft hij daarbij?
quote:
twitter:
Ja Bedankt Hansquote:
twitter:thomasdekker twitterde op donderdag 11-08-2016 om 17:50:18. @lancearmstrong Wasn't me.. 😂😂 reageer retweet
Armstrong is niet lek geprikt?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:47 schreef komrad het volgende:
Wat een treurige vent is het ook. Cancellara is in zijn carriere helemaal lek geprikt bij controles. Mevrouw Armstrong daarentegen zit niet in de controlepoule
Is nu dus bezig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:23 schreef StephanL het volgende:
Om 20:40 eerste tv interview van Vleuten bij de NOS,
Aangezien ze morgen naar huis gaat, zit dat er niet in.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou het haar wel gunnen om de vlag te dragen bij de sluitingsceremonie.
Dan moet ze daarvoor wel terug komen vliegenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou het haar wel gunnen om de vlag te dragen bij de sluitingsceremonie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |