Dorian + Marit heb je er al 6. En vergeet Epke niet. Sifan HAssanquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:26 schreef LekkerWeertje het volgende:
We liggen op koers om de 6 goud van 2012 zelfs te overtreffen. Van Rijsselberghe geeft ons goud nummer 4 en we moeten nog een heleboel onderdelen. Marit Bouwmeester is een serieuze kanshebster, de hockeydames zijn erg sterk, Dafne Schippers kan nog altijd de 200 meter pakken (al verwacht ik dat de winst naar Elaine Thompson gaat), de BMX'ers moeten nog aan de bak met regerend wereldkampioen Niek Kimmann, de volleybalsters én de handbalsters kunnen stunten, onze beachvolleyballers kunnen dat ook, de springruiters maken nog kans, de baanwielrenners zijn nog niet klaar en nog veel meer.
Sporten waar we traditioneel goed in zijn (judo en zwemmen) vallen wat tegen en mensen die we al vol op goud hadden gehypet (Tom Dumoulin en Dafne Schippers) maken het niet volledig waar, met verschillende redenen, maar we doen het nog prima.
Maar we moeten niet doen alsof Nederland zo'n klein land is. We hebben de 8e economie van de wereld en met 17 miljoen inwoners hebben we nog altijd meer mensen dan een heleboel andere landen met veel meer oppervlakte, maar veel minder inwoners. Een plek in de top 15 van de medaillespiegel is waar 'we' thuishoren.
28 was toch geen doelstelling, maar de prognose van Infostrada?quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:50 schreef KingRadler het volgende:
doelstelling om 28 te halen is lastig.
we hebben gewoon gefaald met judo en zwemmen.
gelukkig zijn er nog andere sporten waar we nog medailles halen.
Kloptquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:25 schreef Dennism het volgende:
[..]
28 was toch geen doelstelling, maar de prognose van Infostrada?
Ik meen dat de officiële doelstelling was de 20 van London te evenaren en er 1 meer te pakken.
Ditquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:02 schreef Ericr het volgende:
Wordt steeds lachwekkender dit topic, faal.
Hockey 2xquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:10 schreef the_ring het volgende:
Aantal goud van Londen gaan we echt overtreffen nu: BMX, Epke, Dafne, hockey misschien beachvolleybal, nog een aantal andere kansen!
Ferry Weertmanquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:10 schreef the_ring het volgende:
Aantal goud van Londen gaan we echt overtreffen nu: BMX, Epke, Dafne, hockey misschien beachvolleybal, nog een aantal andere kansen!
Meer dan 10 lijkt me niet realistisch. Maar 10 is al absoluut fantastisch.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:12 schreef MichelWuyts het volgende:
13 goud met een beetje geluk![]()
Weertman, Epke, Dafne, BMX 2 x, 2x hockey, bouwmeester, turnster of Hassan met wat geluk en dan nog 1 van de andere teamsporten met een stunt.
Zwemmen, roeien en wielrennen zijn echt nepsporten inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
SWS veel gouden medailles in nepsporten
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
SWS veel gouden medailles in nepsporten
Wielrennen is geen sportquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zwemmen, roeien en wielrennen zijn echt nepsporten inderdaad
7 goud erbij nog lijkt me wel realistisch. Kunnen er ook maar 2 zijn, maar ook nog 10. Wie weert Verrast Ligtlee of verrast Hassan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meer dan 10 lijkt me niet realistisch. Maar 10 is al absoluut fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |