Dafne gaat er echt geen 2 halen, om de 100m is ze 1 van de vele outsiders gezien de jaartijdenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:01 schreef Twiitch het volgende:
Als Schippers straks een of twee gouden plakken haalt dan is deze editie wat mij betreft geslaagd. Die doen meer voor me dan vier gouden medailles in een of andere nichesport. Net zoals die turnmedaille van Zonderland de vorige keer, dat is uniek voor Nederland.
Volgens de bookies wel favoriet. Niet overduidelijk maar wel nummer 1quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dafne gaat er echt geen 2 halen, om de 100m is ze 1 van de vele outsiders gezien de jaartijden
Die bookies hebben wel meer fouten gemaakt deze OSquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens de bookies wel favoriet. Niet overduidelijk maar wel nummer 1
Ik denk niet dat de bookies op Ligtlee hadden gewedquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens de bookies wel favoriet. Niet overduidelijk maar wel nummer 1
20/1 voor Ligtlee in de finalequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de bookies op Ligtlee hadden gewed
no shitquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:59 schreef Googke het volgende:
Man, in België zou een volksfeest uitbarsten als we zoveel medailles hadden als jullie. Dan werd er een nationale feestdag van gemaakt en kreeg iedereen betaald verlof.
Jullie haalden, toch ook voor een klein land, toch altijd écht veel medailles. Er zijn véél landen met meer inwoners die slechter doen hoor!
Zelfverklaarde kampioenen hoeven geen titels te halen, we weten van onszelf dat we kampioenen zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
no shit
Hoe deed de nr2 FIFA het eigenlijk dit EK?
dat Fransen geen zak snappen van Vlaams allez, maar ik heb er ook moeite meequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:04 schreef Googke het volgende:
[..]
Zelfverklaarde kampioenen hoeven geen titels te halen, we weten van onszelf dat we kampioenen zijn.
Nee, laten we daar maar snel over zwijgen. Een groot fiasco, maar dat zal je ook wel gezien hebben dat België op geen bal trok tijdens het EK.
Excuseer me, mijn post was blijkbaar iets te Vlaamsquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dat Fransen geen zak snappen van Vlaams allez, maar ik heb er ook moeite mee
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 13:44:10Beste Nederlandse politici, beste fans: als je niet investeert in sport, dan komt er ook niks uit. https://t.co/KcO774oqMe reageer retweet
Vet = missie geslaagdquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef marcodej het volgende:
Nog 13 medailles te gaan voor Londen, Dorian al meegerekend. Wie kunnen dit gaan doen?
Ik kom tot: Marit Bouwmeester Laser, Epke Rekstok, Sanne Wevers Balk, Ranomi 50 vrij, hockeyheren- en dames. BMX mannen en vrouwen, Holland Acht mannen en vrouwen, Dafne Schippers 2, 1 stuks, Ferry Weertman open water.
Postma en Schaardenburg hebben nog kleine kansen op brons.
Dus er mag weinig meer mis gaan.
Kijk jij begrijpt het!quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:06 schreef Twiitch het volgende:
Nou, ik had Kromo en Schippers ook te hoog gezet. Sodeju wat een afgang vannacht.
Voor mij persoonlijk is het nu idd een teleurstelling. Alle medailles gaan naar sporten die me geen zier interesseren.
Ligtlee kan nog wel een medaille pakken. Bovendien maken de beachvolleyballers nu echt wel een goede kans op eremetaal (75% kans). Maargoed, ik denk ook dat het bij 16/17 medailles blijft. Toch wel 5/6 medailles onder de verwachting. Eigenlijk vooral gefaald in zwemmen, judo en paardensport.quote:Op zondag 14 augustus 2016 09:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Vet = missie geslaagd
Ligtlee heeft de verrassingsmedaille te pakken whoehoe, maar daar tegenover staan 3 afhakers. Ik zie het niet gebeuren dat we Londen overtreffen.
Uiteindelijk gaat het om het aantal gouden medailles en daarin kunnen we Londen nog prima overtreffenquote:Op zondag 14 augustus 2016 09:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Vet = missie geslaagd
Ligtlee heeft de verrassingsmedaille te pakken whoehoe, maar daar tegenover staan 3 afhakers. Ik zie het niet gebeuren dat we Londen overtreffen.
Het gaat niet om het feit dat je een klein land bent. Het gaat om waar je sporters staan mondiaal en daar naar presteert. Julie Belgen hebben ook in veel vlakken geen succesvolle Olympiërs dusja, wij wel, en als ze dan niet presteren is dat teleurstellend.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:59 schreef Googke het volgende:
Man, in België zou een volksfeest uitbarsten als we zoveel medailles hadden als jullie. Dan werd er een nationale feestdag van gemaakt en kreeg iedereen betaald verlof.
Jullie haalden, toch ook voor een klein land, toch altijd écht veel medailles. Er zijn véél landen met meer inwoners die slechter doen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |