abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:30:32 #176
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_164643016
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:44 schreef Ggirl het volgende:
Shop, dat klinkt als een fijn weekendje! (Op het virus na!) Hoe vonden jullie wildlands? Wij gaan in september een week naar de Hutteheugte en willen ook een dagje gaan.
Wildlands was leuk. Mooi park, mooi gemaakt allemaal. Safari gedeelte zag er erg leuk uit. Maar wat ik zelf een nadeel vond is dat het park bestaat uit 3 gedeeltes en in die 3 gedeeltes loopt iedereen dezelfde route. In bijvoorbeeld Blijdorp kun je helemaal zelf je route bepalen en loop je minder achter elkaar aan.
En sommige gedeeltes zijn niet rolstoel toegankelijk. Maar dat was maar een klein stukje. Daar konden we dus niet door met de kinderwagen.

Kijk of je op het vakantiepark zelf kaarten kan kopen. (Of eventueel airmiles) Scheelt geld. Online was het ¤29,- voor een kaartje en op het vakantiepark ¤25,-. Scheelt toch weer ¤4,- per kaartje.

IMA, gelukkig zijn we zelf niet ziek geworden. N had het ook al veel minder dan L. Wel de diaree, maar geen kakjepakjes tot in de nek.
pi_164643121
Ik zag trouwens een mooi meisje bij snoenk O+, Annie en Melba die soortvansamen speelden O+ en een fijn weekendje weg voor Shopaholic. :D En een stomme kdv-leidster bij JM. :( Eens met de rest, raar dat ze bij jou neerleggen.

Wij waren gisteren op de verjaardag van mijn moeder. Ketel is nog steeds wat miepig door de doorkomende hoektandjes, maar na een dutje op het bed van opa en oma en wat te snacken deed hij het prima. Hij at mee van onze pizza en kreeg zelfs een eigen ijsje als toetje. :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, en hij geeft sinds een paar dagen soms kusjes als je erom vraagt. Met getuite lipjes en al. Veeg me op. O+ *; O+
pi_164647219
Ik heb ook een koukleum, ze draagt een herfstslaapzak met lange mouwen en een korte mouwen romper eronder. Tis een graad of 23 op haar slaapkamer. Alsnog heeft ze nog wel eens nachten dat ze superkoud aanvoelt, haar temperatuur daalt dan ook naar 35 graden.
pi_164647295
Boh JM, wat een stomme boodschap zo! Het lijkt me voor L zelf het allervervelendste, laat ze daar iets mee doen... Hopelijk is het in ieder geval tijdelijk dat hij van die korte dutjes doet.

I ligt in een kortemouwenromper in een mouwloze winterslaapzak. Hij weigert de dunnere. :'). Hij ligt nu in bed te kletsen, want hij sliep voor de lunch al in de auto terug naar huis van de vriendin bij wie ik was. I en haar dochtertje hebben heel leuk gespeeld, samen. :).

Verder lag net de overeenkomst voor het nieuwe kdv in de bus. Ook om de kosten gaan we straks blij zijn als I terug kan naar de go, denk ik. Mijn hemel, wat een bedrag. :X.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 13:53:51 #180
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164648017
Elke maand een factuur van ¤1000,- hier :'(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_164648054
Ja, wij ook, op twee tientjes na. Bij de go was het variabel natuurlijk, maar boven de ¤600 kwamen we eigenlijk nooit.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 14:08:19 #182
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164648276
Wow dat scheelt wel erg veel dan ja! :o
pi_164648328
Het uurtarief scheelt ruim 2 euro en bij de go namen we 8 uur per dag af, hierbij 11. Dan tikt het wel aan.
pi_164648744
Jeetje wat een bedragen. :X N. gaat 2x8 uur per week naar de GO (als ik veel nakijkwerk of voorbereidingswerk heb ook wel eens 3x8 uur) en ik heb nog nooit een factuur met meer dan ¤600 daarop gezien. :o
pi_164648926
Het komt er volgens mij zo ongeveer op neer dat we nu netto gaan betalen wat we bij de go bruto betaalden (we krijgen 35,nog wat% terug).

Gelukkig houd ik heel veel van mijn werk. :+.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 15:01:37 #186
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_164649393
Hier 2 dametjes die naar de GO gaan. Ik betaal ¤770 per maand voor 2. Ze gaan 40 weken in het jaar. En dan 2x10 uur per week. We hebben uitgerekend wat ik dan elke maand moet betalen. En dan krijgen we nog een deel terug!
pi_164649617
Ik ga een onbestemd pantheon nog even op mijn blote knietjes danken voor onze GO denk ik. En dat ze denk ik wel is uitgebaard.
pi_164650003
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 15:15 schreef lunapuella het volgende:
Ik ga een onbestemd pantheon nog even op mijn blote knietjes danken voor onze GO denk ik. En dat ze denk ik wel is uitgebaard.
Ze doet het uit liefdadigheid en Ketels kusjes zijn voldoende betaling? :+
pi_164651092
Hier betalen we 960 euro voor drie dagen, van 7.30-18, het hele jaar.

Komt 456 euro teruv (dit jaar althans, weet niet wat t komend jaar wordt) maar ik geef ons inkomen te hoog op omdat ik geen zin heb in terugbetalen. Dit jaar kregen we achteraf nog 650 euro terug, dus ongeveer 50 euro per maand.

Alsnog veel minder kosten dan ik verdien op die drie dagen hoor :+
Kwak
pi_164652435
Wij betalen 825 voor 2 dagen. Als ik straks ga werken gaat ze 2 om 3 dagen en krijgen we minder toeslag. Voorlopig past mijn moeder 1 dag in de week op maar het lijkt er steeds meer op dat mijn vader een neurologische aandoening als ALS heeft dus de kans is behoorlijk aanwezig dat dat op termijn niet meer zal gaan. Geen idee wat we dan gaan doen, dan wordt het wel heel duur.

Net de 9e poepluier van vandaag verschoond. Ugh. Dat is zelfs voor Wolk's doen veel, meestal zijn het er maar 4 of 5.
pi_164652516
Wij betalen voor 2 dagen in de week ¤611,- voor het kdv. We krijgen 400 euro per maand terug. Ik geef ook een hoger salaris op. Vanaf 1 september gaat Sjaak nog maar 1 dag per week. Dan kost het ons gemiddeld nog 100 euro per maand.
pi_164652827
Wij betalen voor 2 kinderen 2 dagen kdv: 1365,-. Krijgen daar 950,- toeslag voor dus kost 375,-

W gaat komende maand naar school.. Dan wordt t 1 KDV + 1 NSO voor 2 dagen. We betalen dan 1065,- en krijgen dan 697, euro terug. het wordt dus 7,- euro goedkoper yeahh.. Ik had gedacht dat het goedkoper zou worden, maar dat valt dus een beetje tegen!
pi_164652833
Pff, als ik dit zo hoor ben ik nog blijer met oma (en back up opa en oma) en een man die 4x9 werkt...
pi_164652887
ja, oma's zijn fijn! Hier past oma een halve dag op. Meer is haar teveel met 2 kinderen. Verder ben ik dus 1,5 dag en man 1 dag thuis. Maar wel 2 dagen kdv nodig dus. Andere opa&oma wonen te ver weg, maar komen wel altijd mans dag thuis vervangen als man naar het buitenland moet dus da's ook al fijn..
pi_164653257
Wij bebben 9u p/w en betalen volgens mij 240 p/m en krijgen 110 terug.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:22:37 #196
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164653547
Ik vind het helemaal niet erg om te betalen voor de opvang,ook al is het een groot bedrag. Wij hebben er juist bewust voor gekozen zo.
pi_164653662
Hoi! :W

F en ik komen hier aansluiten, vandaag 1 jaar *O*

Verjaardag gevierd thuis met papa en mama en grote broer, en lekker naar de speeltuin geweest. F is een echte klimgeit, dus dat is oppassen voor ons :X.

Ik ga m'n best doen hier bij te lezen en mee te schrijven, maar beloof niks, druk enzo :'(
pi_164654824
kdv scheelt hier enorm per maand. Ligt namelijk aan mijn werktijden.
Meestal betaal ik zo rond de 800 euro. Duurste rekening ooit was 936 euro *huilt*.
Ik heb ooit iets verkeerds gedaan met uren doorgeven bij de belastingdienst dus krijg nu te veel terug, maar nooit terug gezet. Gelijk maar even doen. thanks for the reminder guys!

En wat een ontzettend leuke foto's zie ik overal.

Jammer dat wildlands zo rechttoe rechtaan is shop.
Had me daar eigenlijk ook niet zo veel van voorgesteld. Soort pretpark idee toch? Ik bedoel, bootritjes, overal een themamuziekje a la Disney en dat soort meer?
Toch wil ik er heen :$

Poeh.. hier staat het huis te koop en dat is echt elke dag hard werken om het schoon te krijgen / katten uit huis te krijgen / speelgoed opruimen.. zorgen dat je geen luierlucht ruikt enzo.. arme ro en arme katten. wat een hel is dat om met hen in een auto te zitten..

Even bijlezen!
pi_164655849
:W

Gefeliciteerd met F. MM! *O*

Fap, lijkt me pittig om het huis continu aan kant te moeten hebben. Ik ben al trots als ik aan het eind van de dag ergens een kamer op orde heb. :')

Opvang ben ik 670 voor 2 dagen kwijt. Netto ben ik 180 euro kwijt ofzo. En de salarissen zijn volgens mij nog gebaseerd op dat wij beide fulltime werken ipv de allebei 32.

Ik zag een heel mooi dametje van Snoenk. O+

Ik kreeg vandaag een brief dat de inschrijving voor de basisschool van L. is ontvangen en dat ik voor 21 oktober hoor of ze is toegelaten. Zal mij benieuwen, deze school start maar met 28 kinderen ieder jaar. Man vroeg zich af of we wel genoeg tijd hebben haar ergens anders in te schrijven als ze hier niet wordt toegelaten. Dude, ze is net 1, ik denk dat het wel goed komt. :')

L. heet zitten bunkeren net bij het eten, niet normaal. :o Volle bak met erwten en kalkoen. Daarna nog 3 volle handen noodles. Sliertje voor sliertje naar binnen geslurpt. Daarna heeft ze hele verhalen aan d'r knuffel liggen vertellen in bed. Ik vind d'r zo leuk op het moment. Zeker nu de gemiddelde opstatijd rond 7 uur ligt in plaats van half 6. :@
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_164656381
Gefeliciteerd met F, mm! *O*.

Fap, succes met de verkoop van jullie huis. Elke dag het huis op orde moeten hebben betekent in ieder geval dat er veel bezichtigingen zijn ook, toch?

Ik heb het nog even preciezer bekeken, we gaan ¤970 betalen en krijgen dan ¤340 euro terug. Netto scheelt het dan ten opzichte van wat we bij de go betaalden zo'n ¤260 per maand. Ik heb er wel eventjes van gebaald dat de zwangerschap van onze go ons dus een goeie 1k méér gaat kosten. :@. Maar goed, we hebben hier nu eenmaal voor gekozen omdat de enige andere go hier in de wijk ons helemaal niet aansprak (geen idee ook of die nog plek gehad zou hebben, verder). Hij gaat het er vast héél leuk hebben. :7 .

En I krijgt dreumesstreken. :o. Hij is vandaag drie keer gewoon bij me weggerend! Ik wist niet wat me overkwam, met mijn goeierd die normaal gesproken gewoon blijft staan waar ik hem neerzet. :+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')