N. ging om 8 uur naar bed en sliep tot 9. Toen was het krijsfestijn to the max tot 11 uur, haar eigen bed was lava, ook als ik haar handje vasthield, bij mij in bed was woelen en dan ineens toch weer huilen en gillen en een seconde later weer rechtop zitten en spelen. Ik heb even heel hard met haar meegehuild
 N. ging om 8 uur naar bed en sliep tot 9. Toen was het krijsfestijn to the max tot 11 uur, haar eigen bed was lava, ook als ik haar handje vasthield, bij mij in bed was woelen en dan ineens toch weer huilen en gillen en een seconde later weer rechtop zitten en spelen. Ik heb even heel hard met haar meegehuild  en toen ineens toen ik haar om 11 uur maar nog een keer in haar eigen bedje probeerde te leggen bleef ze liggen en zwaaide heel vrolijk Daaa! naar me.
 en toen ineens toen ik haar om 11 uur maar nog een keer in haar eigen bedje probeerde te leggen bleef ze liggen en zwaaide heel vrolijk Daaa! naar me.  En toen werden we om 7 uur wakker.
 En toen werden we om 7 uur wakker.   

Straks weer ophalen, zin in! (Dat ik dat ooit nog zou zeggen
 Straks weer ophalen, zin in! (Dat ik dat ooit nog zou zeggen   
   ) verder rustig weekend zowaar, heel fijn na een paar hectische weken met veel onregelmatig werk, kapotte auto, snotterige Lucas en ik en het overlijden van Guus. Ik ga proberen mijn Mac ook zo min mogelijk van dichtbij te bekijken (uhuh...
 ) verder rustig weekend zowaar, heel fijn na een paar hectische weken met veel onregelmatig werk, kapotte auto, snotterige Lucas en ik en het overlijden van Guus. Ik ga proberen mijn Mac ook zo min mogelijk van dichtbij te bekijken (uhuh...   )
 )

. Wij zijn weer thuis! Wat een geweldige vakantie was dit.
 . Wij zijn weer thuis! Wat een geweldige vakantie was dit.  . We hebben zo ontzettend veel gezien en gedaan; we hebben veel prachtige wandelingen gemaakt, steden bezocht, walvissen en dolfijnen gezien, gezwommen met dolfijnen (zonder I, want die kon natuurlijk niet mee), op de top van een vulkaan gelopen, de kou gevoeld in een vulkaangrot, heerlijk gegeten en vooral heel veel genoten van elkaar. Ik probeer de fotospam ontopic te houden met foto's van I.
. We hebben zo ontzettend veel gezien en gedaan; we hebben veel prachtige wandelingen gemaakt, steden bezocht, walvissen en dolfijnen gezien, gezwommen met dolfijnen (zonder I, want die kon natuurlijk niet mee), op de top van een vulkaan gelopen, de kou gevoeld in een vulkaangrot, heerlijk gegeten en vooral heel veel genoten van elkaar. Ik probeer de fotospam ontopic te houden met foto's van I.  .
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![2016-08%201629_zpsk2mf2ohe.jpg]() Still a little bit of your face I haven't kissed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.

.
 .

Ai que linda menina fofinha aiaiai! Ze pakken zo je kind af als je niet oplet...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
FF, naar de Azoren! Eerst een week op Sao Miguel en vervolgens een weekje Terceira. Allebei mooi op hun eigen manier.
En ooooh, wat zijn die Portugezen dol op kinderen....

Die schrijven we op het lijstje voor 'ooit'! Ziet er erg gaaf uit!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
FF, naar de Azoren! Eerst een week op Sao Miguel en vervolgens een weekje Terceira. Allebei mooi op hun eigen manier.
En ooooh, wat zijn die Portugezen dol op kinderen....

.
.Hahaha, gaat ze gemakkelijk naar de kapper of wordt dit dan de eerste keer? Beau die vind de kapper echt vreselijk! Hij heeft een keer bij de kapper om de hoek letterlijk de buurt bij elkaar gebruld, zo erg. Ons buurjongetje (half jaartje ouder) zit er altijd maar rustig bij en laat het gebeuren. Best jaloers op moet ik zeggenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef twist02 het volgende:
Onze Minion moet ook echt naar de kapper, dat haar in d'r ogen is zo zielig
 .
.'t Is ook gewoon koud de laatste paar dagen. Zomer in Hollandquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:41 schreef Missladybug het volgende:
Pff faalmoeder hier...
Mies werd afgelopen dagen steeds heel vroeg en chagerijnig wakker. Niet te genieten tot haar ochtenddutje.
Afgelopen nacht heeft ze haar herfstslaapzak aan gehad omdat t wat kouder zou worden. Vanmorgen sliep ze door tot 9.00 uur en was meteen supervrolijk.
Kind heeft t gewoon koud gehad afgelopen dagen

Achquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:50 schreef Mariposas het volgende:
Zojuist het rouwkaartje van 1 van de kindjes van het zwangerschapsyogaclubje gezien.
 . Dan breekt je hart. Kleine kindjes verdienen het niet om te sterven.
. Dan breekt je hart. Kleine kindjes verdienen het niet om te sterven.Wij hebben bij beide kinderen op vrij jonge leeftijd buisjes laten zetten. Gewoon een doorverwijzing vragen naar KNO als het al een keer of drie in korte tijd is voorgekomen hoor! 't Is supersneu om ze de OK in te zien gaan, maar 't is het allemaal waard.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
Vanmorgen al met ons sneutje naar de HAP. Weer oorontsteking helaas.
 )
)

Onze Sjaak heeft met 15 maanden buisjes gekregen, omdat hij altijd vocht achter de oortjes had, maar nooit een ontsteking. Sinds de buisjes (eind juni) heeft hij 2x een loopoor gehad en 2x een fikse oorontsteking. Dus nu denk ik weer: we hadden ze nooit moeten laten zetten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:10 schreef dutchkidslife het volgende:
Wij hebben bij beide kinderen op vrij jonge leeftijd buisjes laten zetten. Gewoon een doorverwijzing vragen naar KNO als het al een keer of drie in korte tijd is voorgekomen hoor! 't Is supersneu om ze de OK in te zien gaan, maar 't is het allemaal waard.

Ja, Dikkie Dik verhalen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:59 schreef Hupje het volgende:
Sommige verhaaltjes van Dikkie Dik zijn echt heel stom en cru, valt me op nu ik J voorlees uit zo'n verzamelboek.
 "
 "

Of wanneer Jip naar de kapper moet en moet huilen, waarop de kapper zegt:quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef Fazzoletti het volgende:
DaD wat een heerlijk foto's
Hupje, ja stom he? Ik verander regelmatig de teksten als het me niet aanstaat
Ik las vanavond een jip & janneke verhaaltje voor. Janneke was bang met zwemles, Jip niet. Dat kwam omdat hij een 'man' was zei hij

En nu 'picknicken' op het stationsplein
 En nu 'picknicken' op het stationsplein   

En ze vindt het Heel Stom dat kippen niet geaaid willen worden.
 En ze vindt het Heel Stom dat kippen niet geaaid willen worden.  En we hadden nog een Mufasa momentje toen we midden in een kudde geiten op weg naar hun net gevulde voederbak terecht kwamen.
 En we hadden nog een Mufasa momentje toen we midden in een kudde geiten op weg naar hun net gevulde voederbak terecht kwamen.  

dat klinkt precies als ik wat ik / mijn vader zou zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2016 07:14 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Of wanneer Jip naar de kapper moet en moet huilen, waarop de kapper zegt:
"Waarom huil je nu al? Je bent nog niet eens geslagen."
 alleen kan niet iedereen die humor waarderen gok ik
 alleen kan niet iedereen die humor waarderen gok ik  

Wolk is schandelijk verwend, met oa een Ikea keukentje van ons en een watertafel en loopfietsje van de opa's en oma's. Superleuk bezoek gehad en ze heeft gesmuld van de taart. Ze past gelukkig prima achter het keukentje als hij op de laagste stand staat, dus dat is een hit. Schaamteloze fotospam:
 Wolk is schandelijk verwend, met oa een Ikea keukentje van ons en een watertafel en loopfietsje van de opa's en oma's. Superleuk bezoek gehad en ze heeft gesmuld van de taart. Ze past gelukkig prima achter het keukentje als hij op de laagste stand staat, dus dat is een hit. Schaamteloze fotospam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heeft ze een obsessie met schoenen op het moment, heel schattig. Ze wil de hele dag haar schoenen aan, of de mijne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat keukentje kan al prima ja
 Dat keukentje kan al prima ja  Ziet er heel leuk uit.
 Ziet er heel leuk uit.  

wat een superkind heb ik toch.
 wat een superkind heb ik toch.

Het ging muv de eerste avond erg goed, maar ik vond het wel echt zwaar.
 Het ging muv de eerste avond erg goed, maar ik vond het wel echt zwaar.  Dik vet respect voor iedereen die het (helemaal) alleen moet doen.
 Dik vet respect voor iedereen die het (helemaal) alleen moet doen.   

D'r eigen knuffel gaf ze aan iedereen die ze tegen kwam. En praatjes tegen iedereen. Ik vind dat zo geweldig.
 D'r eigen knuffel gaf ze aan iedereen die ze tegen kwam. En praatjes tegen iedereen. Ik vind dat zo geweldig.   

ik kom niet echt aangehaakt in dit topic. Ben denk ik een beetje uitgepraat over mijn kind. Alles gaat z'n gangetje.  L krijgt alleen steeds meer last van puistjes op z'n gezicht en armen, nu zitten ook z'n onderarmen vol.
 ik kom niet echt aangehaakt in dit topic. Ben denk ik een beetje uitgepraat over mijn kind. Alles gaat z'n gangetje.  L krijgt alleen steeds meer last van puistjes op z'n gezicht en armen, nu zitten ook z'n onderarmen vol.   vanaf nu ga ik maar met Neutral wassen, ik hoop dat dat helpt.
 vanaf nu ga ik maar met Neutral wassen, ik hoop dat dat helpt. 

. Kent wat dat betreft echt nog geen angst.
. Kent wat dat betreft echt nog geen angst.
 . Dus bedankt voor het idee!
. Dus bedankt voor het idee!

Een kat hebben we al sinds februari niet meer. En bij de pony komt hij zelden. Warmtebultjes lijkt me ook sterk, hij heeft dit al sinds april mei ofzo? (Ja ik weet, best lang. Obviously ben ik dus niet een moeder die snel naar de huisarts rent.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:42 schreef kwakz0r het volgende:
Ziet er een beetje uit als allergie idd. Geen warmtebultjes? Of dierenhaar?

)
 ) 

maar een hele lieve ondernemende dreumes
 maar een hele lieve ondernemende dreumes 
 hij heeft helaas wel bronchitis, dus dat is wel een beetje sneu.
 hij heeft helaas wel bronchitis, dus dat is wel een beetje sneu. maar wie weet.
 maar wie weet.

Het wordt de eerste keer, vandaar dat ik het ook steeds uit blijf stellenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:10 schreef dutchkidslife het volgende:
Hahaha, gaat ze gemakkelijk naar de kapper of wordt dit dan de eerste keer? Beau die vind de kapper echt vreselijk! Hij heeft een keer bij de kapper om de hoek letterlijk de buurt bij elkaar gebruld, zo erg. Ons buurjongetje (half jaartje ouder) zit er altijd maar rustig bij en laat het gebeuren. Best jaloers op moet ik zeggen.
 Ik zie gewoon echt niet voor me dat ze stil blijft zitten
 Ik zie gewoon echt niet voor me dat ze stil blijft zitten  aan de andere kant: wie niet waagt...
 aan de andere kant: wie niet waagt... waren we al sinds maart aan het plannen, maar elke keer kwam er iets tussen
 waren we al sinds maart aan het plannen, maar elke keer kwam er iets tussen 
 Dus maar weer opgehaald (waren net klaar met eten) en naar huis gegaan. In bed gelegd en binnen 2 minuten sliep ze
 Dus maar weer opgehaald (waren net klaar met eten) en naar huis gegaan. In bed gelegd en binnen 2 minuten sliep ze  
  Al ben ik bang dat het gewoon een beetje aan m'n schoonouders ligt
 Al ben ik bang dat het gewoon een beetje aan m'n schoonouders ligt  het is daar altijd zó chaotisch dat alles opeens een probleem wordt. Gisterenmiddag (toen we d'r af gingen zetten) was ze zelfs zo onder de indruk van alles dat ze d'r maisboogies niet eens wilde
 het is daar altijd zó chaotisch dat alles opeens een probleem wordt. Gisterenmiddag (toen we d'r af gingen zetten) was ze zelfs zo onder de indruk van alles dat ze d'r maisboogies niet eens wilde   
  ik verdenk toch die vaccinatie
 ik verdenk toch die vaccinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oh! Ja! MB = jarige job, MLB = mooi meisje op de heiquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef Missladybug het volgende:
Gefeliciteerd met je dreumes MissBliss!
Wat een aparte bultjes Mari, gelukkig dat hij er geen last van heeft. Geweldige foto, kleine L op dat grooote paard!
Ahh twist, wat zonde dat het logeren niet lukte. Spannend dat jullie je army gaan uitbreiden!
Ik zit nog in twijfel of ik ga meeposten in WOHTS.
IMA, je bedoelde MissBliss denk ik he?

Heerlijke foto trouwens!
 Heerlijke foto trouwens!  

Spelen met takjes, spetteren in het beekje, rennen door de brandnetels.
 Spelen met takjes, spetteren in het beekje, rennen door de brandnetels.   Kiek nou.
 Kiek nou.  

Dat ziet er heerlijk uit! Zou zoiets ook graag met Ketel doen, maar 1) hij loopt nog niet en 2) is bang voor gras.
 Dat ziet er heerlijk uit! Zou zoiets ook graag met Ketel doen, maar 1) hij loopt nog niet en 2) is bang voor gras. 

Had gehoopt er even vanaf te zijn nu de vier Kiezen From Hell Door zijn, maar nee, nu staan er meerdere hoektanden op doorbreken. Dus warm, huilerig en slecht eten. Bleh.
 Had gehoopt er even vanaf te zijn nu de vier Kiezen From Hell Door zijn, maar nee, nu staan er meerdere hoektanden op doorbreken. Dus warm, huilerig en slecht eten. Bleh.

. Goed pak had ze er ook bij aan.
. Goed pak had ze er ook bij aan.   .
 . .
. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |