quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Nee ik zag het nu net pas, 20sec eerder begon men hier al te schreeuwenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan heb je de tv óf even op pauze gehad of je hebt de andere kant op gekeken
Hahaha.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zulke grote brede weg en dan kies je voor de berm
Uitstekend!!
Dan loopt je tv toch achterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee ik zag het nu net pas, 20sec eerder begon men hier al te schreeuwen
raar, eerst zag ik 20sec voor mij allemaal mensen posten en toen ik het zag nog eens 20 mensen schreeuwen in het topic. Misschien ligt het aan de provider ofzoquote:
Gyazoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef Collide het volgende:
Hoe maken jullie zo snel die gifjes??
Ze kan hooguit zilver halen, Anna wint goud.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef Chiappucci het volgende:
Als ze hierdoor het goud misloopt
Welke provider heb je dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
raar, eerst zag ik 20sec voor mij allemaal mensen posten en toen ik het zag nog eens 20 mensen schreeuwen in het topic. Misschien ligt het aan de provider ofzo
ziggoooowquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke provider heb je dan?
Zeg KPN, zeg KPN, zeg KPN.
Best aparte keuze van de regie.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef Marcoss het volgende:
Vd Breggen nog geen seconde in beeld geweest, zelfs de start niet
Feit ik vroeg me al af of ze gestart wasquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef Marcoss het volgende:
Maar dit is geen etappewedstrijd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef TLC het volgende:
Ach Nibali stond ook 2 keer stil tijdens zn tijdrit maar won wel de Giro
Misschien is ze zelfs nooit begonnenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef Marcoss het volgende:
Dan kunnen de huistrollen weer een dansje komen doen, joepie.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:17 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel een flopshow zijn als v. Dijk op 20 seconden en medaille mist.
Geen last van.quote:
Dat zou zomaar kunnen..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:17 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Misschien is ze zelfs nooit begonnen
Of goud op minder dan 20 seconden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:17 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel een flopshow zijn als v. Dijk op 20 seconden en medaille mist.
komt wel na eerste tijdsmetingquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best aparte keuze van de regie.
Ik vraag me af hoeveel clicks die fout op zal leveren. Jij?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:17 schreef riazop het volgende:
[..]
hoezo? je rust toch ook een beetje uit in de berm?
als ze is gestartquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:17 schreef Dennism het volgende:
Van der Breggen moet zo ook aan het eerste punt komen
Dure fouten zie je gelukkig nooit bij Nederlandse sportersquote:
Nee, maar kijk het via Horizon, die sws al iets achter loopt op televisie.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:17 schreef Collide het volgende:
[..]
Nemen jullie alles op in de hoop dat er wat leuks bijzit?
Eerst Brennauer nog.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:17 schreef Dennism het volgende:
Van der Breggen moet zo ook aan het eerste punt komen
Mensen langs het parkoers zetten?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:17 schreef Pino112 het volgende:
Hebben ze hier ook geen oortjes in?
Tussentijden weten ze dus niet?
Reed bergop de berm in.quote:
Normaal vlieg je uit de bocht, zij vloog in de bochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |