Is dat die prepaidkaart met een 500 Mb databundel twv 10 euro die 1 maand geldig is? Ik raad je wel aan om alvast een account bij Vodafone aan te maken om te kijken hoeveel dagen er nog van die maand over zijn. Vodafone heeft de gewoonte om de bundel alvast te activeren op de dag waarop zij het pakket opsturen. Op hun site staat weliswaar dat je de bundel handmatig moet activeren, maar dat geldt blijkbaar niet voor de met de telefoon meegeleverde bundel. Ik kwam er ook pas een paar dagen geleden achter dat mijn maandbundel nog maar 2 weken geldig is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:14 schreef Globetrottertje het volgende:
Hier zomerdal (Arnhem) t/m volgende week en ik heb de Huawei vanochtend ontvangen. Nog een klus om hem aan te krijgen. Is eindelijk gelukt en ben nu wifi erop aan het zetten en dan zometeen de app. Maar ik ga de prepaidkaart er ook pas 1 september in doen. Is gemakkelijker om te onhouden wanneer maand verloopt al lees ik dat het ook automatisch kan.
Gezellige boel in Arnhem nu Nijmegen en DTC erbij zijn gekomen hèquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Globetrottertje het volgende:
Dat is inderdaad dat pakket. Ik zal eens even heel gauw kijken. Bedankt voor het laten weten!
Het schijnt daar wel lekker knus en warm te zijn nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gezellige boel in Arnhem nu Nijmegen en DTC erbij zijn gekomen hè
Bij mij werd deze reden vorige week nog afgekeurd door de TL. Want de basistijd was wèl goed (immers: zomer-dal-basis-tijd) dus ik moest een andere reden geven om mijn meertijd te krijgen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:33 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier was het trouwens ook druk, dus ik heb mooi uitloop doorgegeven. Wel met reden basistijd niet goed, want het zijn vandaag nog de zomertijden. Het was ook weer niet alsof het nu echt veel was dus zeer veel volume vond ik ook niet passenmaar zomerdal tijd gewoon onterecht.
Haha, ja! Nou ja, we blijven er maar om lachen...quote:Op zondag 28 augustus 2016 01:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Juist.. en 'zeer veel volume' keuren ze dan zeker ook af, want het was niet zeer veel? Ik zie ze het zo doen ja
Hier ook hoor. Er is in het verleden al het een en ander afgekeurd maar ik laat het nu niet meer gebeuren. Ik loop de kantjes er bepaald niet van af, maar de tijden kloppen gewoon niet. Wat is het toch met dat 'oprekken' van die zomer-dal-tijden? De scholen zijn hier vorige week al begonnen. Sowieso heb ik weinig gemerkt van minder volume, maar goed dat kan ook aan mijn wijk(en) liggen met altijd veel tijdschriften, veel Peter Hahn, H&M, allerlei loterij-shit, Viking, Makro etc..quote:Op zondag 28 augustus 2016 06:44 schreef diesnelle het volgende:
Heb ook weer ruim een uur bijgeschreven. Als het afgekeurd wordt komt er op de valreep toch een oranje kaart. En doen ze het volgende keer zelf maar. Dat sowieso natuurlijk ☺️
Ik zie net dat de optie meer/minder tijd doorgeven nu helemaal van de site is verdwenen. Dat is natuurlijk ook een manier om kosten te besparen.....quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:35 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Er is in het verleden al het een en ander afgekeurd maar ik laat het nu niet meer gebeuren. Ik loop de kantjes er bepaald niet van af, maar de tijden kloppen gewoon niet. Wat is het toch met dat 'oprekken' van die zomer-dal-tijden? De scholen zijn hier vorige week al begonnen. Sowieso heb ik weinig gemerkt van minder volume, maar goed dat kan ook aan mijn wijk(en) liggen met altijd veel tijdschriften, veel Peter Hahn, H&M, allerlei loterij-shit, Viking, Makro etc..
Wut?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik zie net dat de optie meer/minder tijd doorgeven nu helemaal van de site is verdwenen. Dat is natuurlijk ook een manier om kosten te besparen.....
Voorheen stond de link er 24/7. En met de telefoon kan je in mijn gebied sowieso nog niet minnen of plussen....quote:Op maandag 29 augustus 2016 07:43 schreef Globetrottertje het volgende:
Misschien staat het er morgen weer bij. Heb er eigenlijk nooit op gelet of die optie meer-/mindertijd ook op maandag te zien is.
Misschien dwingen ze ons zo om de nieuwe telefoon te gebruiken. Indien je hem al hebt. En anders in ieder geval de start- en stopknop.
En als die optie voorgoed wegblijft dan mail ik de meertijden weleens even door.
Worden die niet ingeboekt, dan geef ik ook geen mindertijden voor mijn eigen wijken meer door.
Hier werd er dit weekend overgestapt van Harmonie naar het nieuwe urenregistratiesysteem. Daarom moesten we eenmalig extra tijd al doorgeven voor za 17.30. Wellicht komt de knop terug als de overstap gelukt is.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik zie net dat de optie meer/minder tijd doorgeven nu helemaal van de site is verdwenen. Dat is natuurlijk ook een manier om kosten te besparen.....
Helaas is de opmaak wel veranderd. Voorheen kreeg je via deze weg een lijst te zien waarop ook stond welke aangevraagde meer/mindertijd was toegekend, en kon je ook uren zien die je kreeg uitbetaald voor bijv NBW of verlof, zaken die op het gewone rooster niet zichtbaar zijn. Ook kon je zien hoe de totale looptijd van een wijk was opgebouwd. Dus "kale" looptijd, aanlooproute, tijd voor hah, aflooproute (indien van toepassing). Het wordt nu dus moeilijker om te controleren of je uren goed geboekt zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 04:17 schreef Globetrottertje het volgende:
De optie meer-/mindertijd staat er weer bij.
Oops, @Thomas-sama je was mij net voor.![]()
En dat gaat niet, want ik zie alleen maar de meer / minder optie van dinsdag.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:42 schreef V__L_N het volgende:
Hier kun je inderdaad door de overstap ook geen uren doorgeven. Uren van zaterdag moeten we dinsdag doorgeven. De rest van de week gaat weer normaal. Behalve dat we dan geen harmonie meer hebben.
PostNL zegt mij niet te volgen en de looptijd niet bij te houden, dus ik druk thuis op start (met wifi), neem gewoon mijn oude telefoon mee (waarop ik bereikbaar ben) en druk weer op stop als ik thuis ben. Testquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:09 schreef Rafierafie het volgende:
Volgens een bericht op mijnwerk zijn we verplicht om de start- en stopknop te gebruiken. Als je dit niet doet, zal je hierop worden aangesproken.
Heel handig. Volgens mij kon het tussen 12 en 5. Weet het niet zeker want bericht staat niet meer op mijnwerk. Straks even op het depot kijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 09:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
En dat gaat niet, want ik zie alleen maar de meer / minder optie van dinsdag.
Een systeemupdate die op de achtergrond binnengehaald wordt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:16 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik zit met een probleem. Als ik internet aan laat staan op de Huawei Y5, dan wordt mijn data 'opgegeten' door het Android OS. Die heeft al 170 MB verbruikt zie ik bij de statistieken. MijnWerk zelf verbruikt heel weinig. Iemand met hetzelfde probleem
Ik zou dan maar eens met de TC om de tafel gaan zitten voor een goed gesprek. Desnoods laten ze maar eens iemand meelopen. Hebben ze bij mij ook gedaan. Ik liep eens 30 minuten per dag structureel mis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:17 schreef V__L_N het volgende:
Ik ben het zo beu dat ik elke piekdag gewoon 60/70 minuten moet bijschrijven. Wanneer gaan ze dat nu eens dynamisch aanpassen.
Dat is wel vreemd. Kun je bij "instellingen" en "datagebruik" inderdaad zien dat Android OS de boosdoener is? Bij mij is het verbruik van Android OS tot nu toe 2,6 MB en van Mijn Werk 1,87. Dat is gemeten over 3 werkdagen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:16 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik zit met een probleem. Als ik internet aan laat staan op de Huawei Y5, dan wordt mijn data 'opgegeten' door het Android OS. Die heeft al 170 MB verbruikt zie ik bij de statistieken. MijnWerk zelf verbruikt heel weinig. Iemand met hetzelfde probleem
Thuis op start en stop drukken (en tussentijds de smartphone uitzetten) werkt helaas niet echt praktisch als je meerdere wijken loopt. En als je straks pakjes moet gaan scannen wordt het helemaal lastig, moet je die dan mee naar huis gaan nemen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:03 schreef Globetrottertje het volgende:
Ik zet data aan vlak voordat ik de app ga gebruiken en zet data onmiddelijk uit zodat hij weer op wifi springt vlak nadat ik op de stopknop heb gedrukt en de meertijd heb doorgegeven. En daarna meteen de telefoon uit ook.
Thuis heb ik alleen wifi.
Ik heb even gekeken. Ik heb 5 mb verbruikt.
Dus dan is het beste om vlak voordat je de app gaat gebruiken data aan te zetten. Anders werkt de app niet en data uit te zetten op het moment dat je klaar bent. En thuis alles op wifi laten draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |