Het is de geschiedenis van hip hop, dus het lijkt me wel dat er veel muziek in zit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt me een matige serie als ze de hele tijd gaan zingen en dansen.
Ik sla hem ook wel over, niet echt mijn type serie wat dat betreft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is de geschiedenis van hip hop, dus het lijkt me wel dat er veel muziek in zit.
Vanavond even checken.quote:
Later volgen er nog 6 afleveringen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:18 schreef freaky40 het volgende:
6 afleveringen maar, maar wel lange. Ben benieuwd. Ik had ook graag Vinyl willen zien maar geen HBO.
enig idee wanneer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Later volgen er nog 6 afleveringen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get Down, The (seizoen 1 | deel 1/2) – 2016 16 - Netflix Original
♫ Duits, Engels, Frans, Turks / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Drama
New York, 1977. Zes getalenteerde en bezielde jongeren uit de South Bronx jagen hun dromen na. Ze willen met hun supersnelle beats de muziekgeschiedenis veranderen.
Project Mc² (seizoen 2) – 2016 6 - Netflix Original
♫ Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Comedy
Tienerspion McKeyla en drie hele slimme meisjes worden geheim agent om hun wetenschappelijke en technische kennis te gebruiken om misdaden op te lossen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Heb je Hetzelfde probleem met andere apps via je ChromeCast?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef avotar het volgende:
Ineens heb ik geen geluid meer als ik Netflix via mijn Chromecast naar mijn tv stuur.
Heb hem al op een andere poort gezet, de App gereset en geherinstalleerd.
Geen effect.
Iemand nog een idee.
Ik ga nu maar eens beginnen aan de 1stequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, anderhalf uur voor de eerste aflevering van The Get Down, dat had ik niet verwacht. Normaliter hou ik daar niet van, ook de reden dat ik liever series kijk dan films.
Tijd vloog echter voorbij, voelde totaal niet als anderhalf uur. Sterk begin van de serie, nu al fan.
En, wat vond je er van?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu maar eens beginnen aan de 1steZie ook net dat hij 1,5 uur duurt. Heb wel even wat te doen haha.
had ik allemaal al geprobeerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb je Hetzelfde probleem met andere apps via je ChromeCast?
Je Chromecast anders even resetten als de stroomstekker er in en er uit niet helpt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |