Heeft de Linda ook al eens een keer geflikt om te zeggen dat Friends op Netflix stond.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is dan nogal slordig van de Volkskrant...
• Narcosquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:32 schreef wegmetdeEU het volgende:
Ik heb sinds ik netflix heb House of Cards en Suits uitgekeken. Iemand suggesties?
De franse versie was zo tof dat ik nooit aan de Amerikaanse remake ben begonnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Was die er eerst dan? Ik kan alleen de Amerikaanse remake vinden maar seizoen 2 daarvan is gecancelled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar de Franse versie staat er dus schijnbaar niet meer op.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:35 schreef Soohr het volgende:
[..]
De franse versie was zo tof dat ik nooit aan de Amerikaanse remake ben begonnen.
Kan dan alleen maar tegenvallen.
Het gaat niet om seizoen 2 maar om seizoen 1 afl. 7-12.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:02 schreef freaky40 het volgende:
Season 1 van The Get Down gezien. Vanaf januari (?) 2017 pas season 2. Waarom zo weinig afleveringen per seizoen?
Vaag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Het gaat niet om seizoen 2 maar om seizoen 1 afl. 7-12.
Dat splitsen hebben ze ook bij The Ranch en IIRC ook bij Fuller House gedaan.
Ben benieuwd, ga het kijken als ik van vakantie terug ben.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:02 schreef freaky40 het volgende:
Season 1 van The Get Down gezien. Vanaf januari (?) 2017 pas season 2. Waarom zo weinig afleveringen per seizoen?
Wat een puike serie zeg. Alles zit van A to Z goed in elkaar, mooi gedraaid, mooie combi van van oude nieuwe beelden uit NYC die naadloos in elkaar over gaan. IJzersterke muziek. Echt een hit voor Netflix deze serie.
Heb het idee dat ze series zo willen spreiden en mogelijk ook feedback kunnen gebruiken bij een volgend deel.quote:
Van Marseille heb ik zes afleveringen gekeken maar ik vond het eerlijk gezegd niet veel aan. Maar omdat ik drie keer als antwoord Narcos heb gekregen, wordt het narcos.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:39 schreef Aether het volgende:
[..]
• Narcos
• Orange is The New Black
• Marseille
• Peaky Blinders
• Bloodline
• The Americans
Ik vrees dat we moeten wachten tot er een jaar na de eerste aflevering van dit seizoen voorbij is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:04 schreef Shadowkid053 het volgende:
Komt PLL nog eens op Netflix NL? Of moet ik in piet Piraat modus?
Yarrrgh matey, Hoist the colors!quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees dat we moeten wachten tot er een jaar na de eerste aflevering van dit seizoen voorbij is.
lolquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Yarrrgh matey, Hoist the colors!
8 vd 20 donequote:Op maandag 22 augustus 2016 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
lol
Is het seizoen al wel klaar?
Dan wacht ik sowieso nog wel ff. Netflix staat nog vol genoeg op zich.quote:
twitter:ProjectNetflix0 twitterde op maandag 22-08-2016 om 23:12:20De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) wil films en series nog steeds niet op #Netflix https://t.co/BGNdNAU4Gx reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |