SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Verkopen en jeugdspelers lang vastleggen. Dat is wat hij extreem goed doet. Maar aankopen is gewoon een drama bij die vent. Als een klein jochie doet hij alles wat juist niet mag.
Nee Marc je mag Sanogo niet aantrekken. Doe ik het lekker toch schreeuwt hij dan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zou genot zijn als ze Klaassen op de laatste dag verkopen voor 25 miljoen en dat er vervolgens geen tijd meer is om een andere te halen.![]()
als er nog sleutelspelers weg gaan en er wordt niks gekocht ga je dit seizoen subtop spelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou genot zijn als ze Klaassen op de laatste dag verkopen voor 25 miljoen en dat er vervolgens geen tijd meer is om een andere te halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
2 ton voor Becker, lijkt me prima.
Andere clubs maar eens behandelen zoals zij Ajax behandelen. Niks mis mee.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat ben ik met je eens. Dat Marc een plaat voor zijn kop heeft helpt met de verkopen enorm, alleen zijn debiele gedrag en compleet falen ten opzichte van het aankoopbeleid is ronduit kut.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
2 ton voor Becker, lijkt me prima.
Andere clubs maar eens behandelen zoals zij Ajax behandelen. Niks mis mee.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het aankoop beleid is niet best, nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Dat Marc een plaat voor zijn kop heeft helpt met de verkopen enorm, alleen zijn debiele gedrag en compleet falen ten opzichte van het aankoopbeleid is ronduit kut.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat Ajax pas mag kopen als ze spelers hebben verkocht begrijp ik, maar waarom wordt er dan niet adequaat gereageerd op de verkoop van Fischer en Milik? Dit hoeft toch helemaal niet zo lang te duren? Met name bij de verkoop van Fischer moet je binnen enkele weken toch wel een vervanger hebben lijkt me. We zijn al 6 weken verder..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
at komt puur doordat hij de laatste jaren als een olifant door de porseleinkast gerend heeft. Dat willen ze nu koste wat het kost voorkomen. Niet zo vreemd dat je ook leest dat Ajax binnen de perken van het verkoopbedrag voor Milik wil gaan zitten. Op het middenveld gaat deze redenatie al na een centimeter spaak lopen. Dit is ook het geval in de verdediging, helaas want Dijks is niet hemels.
Of ze overschatten zichzelf daar bij de directie en denken dat topspelers wel even bij Ajax willen spelen terwijl ze er helemaal niks van hebben gebakken de afgelopen jaren.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
dat laatste dus, Marc is nog steeds in de waan dat elke speler op zijn knieën moet gaan dat hij überhaupt benaderd wordt door het grote Ajax.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:37 schreef marp0 het volgende:
[..]
Dat Ajax pas mag kopen als ze spelers hebben verkocht begrijp ik, maar waarom wordt er dan niet adequaat gereageerd op de verkoop van Fischer en Milik? Dit hoeft toch helemaal niet zo lang te duren? Met name bij de verkoop van Fischer moet je binnen enkele weken toch wel een vervanger hebben lijkt me. We zijn al 6 weken verder..
Of ze overschatten zichzelf daar bij de directie en denken dat topspelers wel even bij Ajax willen spelen terwijl ze er helemaal niks van hebben gebakken de afgelopen jaren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Overigens mogen we ook wel een kanttekening plaatsen bij de mening van Freek Jansen want het betreft zijn mening en niet quotes van werknemers van Ajax.
Ajax had een verdediger nodig, dus haalden ze Westermann. Dat heeft niets te doen met wel of niet halen van Ziyech. Dat is een middenvelder, zij zitten totaal niet in elkaar vaarwater. Daarnaast heeft Netto gewoon gelijk dat Ziyech overbodig is, dat Freek hem blijkbaar graag ziet spelen bij Ajax doet er niet toe.![]()
Volgens mij denkt iedereen bij Ajax dit. Ik las laatst in 1900 dat die grootheidswaan eigenlijk pas na 1995 is gekomen en daarvoor ook supporters Ajax niet bij de europese top rekenden. Grappig want ik was toen 11 of 12 dus ik ken niet anders dat er gesproken wordt alsof we de wereld verdienen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat laatste dus, Marc is nog steeds in de waan dat elke speler op zijn knieën moet gaan dat hij überhaupt benaderd wordt door het grote Ajax.
Voor mij is Ajax ongeveer hetzelfde als de economie en de maatschappij van de jaren 90. Als kind krijg je het wel mee, en wordt de verwachting geschept dat het niet op kan. Totdat je zelf volwassen bent en moet constateren dat het elk jaar een beetje minder wordt.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Ja maar Ziyechquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens mogen we ook wel een kanttekening plaatsen bij de mening van Freek Jansen want het betreft zijn mening en niet quotes van werknemers van Ajax.
Ajax had een verdediger nodig, dus haalden ze Westermann. Dat heeft niets te doen met wel of niet halen van Ziyech. Dat is een middenvelder, zij zitten totaal niet in elkaar vaarwater. Daarnaast heeft Netto gewoon gelijk dat Ziyech overbodig is, dat Freek hem blijkbaar graag ziet spelen bij Ajax doet er niet toe.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Oh man het is zo intens treurig die roep om een compleet overbodige speler. Geeft wel aan hoeveel verstand iemand heeft.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik vraag me dan af met wat voor spelers die scouting kwam voor de spits en buitenspelerpositie. Het is niet dat Marc daar ergens mee bezig is zoals het lijkt.Oh.![]()
Correct, heeft niets met elkaar te maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax had een verdediger nodig, dus haalden ze Westermann. Dat heeft niets te doen met wel of niet halen van Ziyech. Dat is een middenvelder, zij zitten totaal niet in elkaar vaarwater. Daarnaast heeft Netto gewoon gelijk dat Ziyech overbodig is, dat Freek hem blijkbaar graag ziet spelen bij Ajax doet er niet toe.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik denk nog steeds dezelfde, bailey etcquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me dan af met wat voor spelers die scouting kwam voor de spits en buitenspelerpositie. Het is niet dat Marc daar ergens mee bezig is zoals het lijkt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt, mensen roepen alleen om Ziyech.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:14 schreef fathank het volgende:
Oh man het is zo intens treurig die roep om een compleet overbodige speler. Geeft wel aan hoeveel verstand iemand heeft.
Terwijl Ajax eigenlijk voor drie posities een versterking moet halen: linksback, linksbuiten, spits. Dan heb je opzich een prima selectie, al is het middenveld wat teveel van hetzelfde. Maar daar kan je volgend jaar wat aan doen.Oh.![]()
Daarom had die Freek best wat meer namen kunnen droppen als hij het zo goed weet. Alleen met Ziyech aankomen om reuring bij de achterban te brengen is wat goedkoop.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dezelfde, bailey etcOh.![]()
Als ze voor de laatste dag al een spits en vleugelspeler hebben, zou het me niet eens verbazen als ze voor een linksback kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, mensen roepen alleen om Ziyech.
Terwijl Ajax eigenlijk voor drie posities een versterking moet halen: linksback, linksbuiten, spits. Dan heb je opzich een prima selectie, al is het middenveld wat teveel van hetzelfde. Maar daar kan je volgend jaar wat aan doen.![]()
eigenlijk hadden ze spits en zeker buitenspeler al moeten hebben. Dan had je nu tijd om serieus te kijken naar Ziyechquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, mensen roepen alleen om Ziyech.
Terwijl Ajax eigenlijk voor drie posities een versterking moet halen: linksback, linksbuiten, spits. Dan heb je opzich een prima selectie, al is het middenveld wat teveel van hetzelfde. Maar daar kan je volgend jaar wat aan doen.
Linksbuiten mag van mij ook wel ja, jeugd heeft daar niks.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zeg doen, nadat er een spits en buitenspeler is aangetrokken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:17 schreef GGMM het volgende:
Jongens, wat vinden jullie? Ik zeg dat we Ziyech moeten halen!
Kijken hoeveel er dan nog in de buidel zit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, een linksback is harder nodig dan een middenvelder.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zeg doen, nadat er een spits en buitenspeler is aangetrokken.
Kijken hoeveel er dan nog in de buidel zit.![]()
Ik zou het knap vinden van Ziyech als hij naar Ajax gaat terwijl clubs als Roma, BVB en Fener genoemd worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zeg doen, nadat er een spits en buitenspeler is aangetrokken.
Kijken hoeveel er dan nog in de buidel zit.![]()
Ik houd mij vast aan de gesprekken die ik heb gehad met Hakim, en ben van mening dat hij erg goed nadenkt over zijn sportieve carrière. Geld staat niet op de eerste plaats.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden van Ziyech als hij naar Ajax gaat terwijl clubs als Roma, BVB en Fener genoemd worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij hebt hem gesproken?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik houd mij vast aan de gesprekken die ik heb gehad met Hakim, en ben van mening dat hij erg goed nadenkt over zijn sportieve carrière. Geld staat niet op de eerste plaats.![]()
meermaals, maar laten we het daar niet over hebben anders wordt ik dadelijk de nieuwe baddr genoemd. Sommige houden er niet van als je "doet alsof" je werkt in de voetballerij.quote:
Ziyech is een serieuze jongen met best wel een ego, maar heeft het hart en het hoofd op de goede plek als het er om gaat. Hij is erg overtuigd van zijn kunnen maar daar is an sich niks mis mee, maar kan af en toe wat arrogant overkomen.
Laten we ophouden over Ziyech tot er een spits, buitenspeler en mogelijk een linksback is aangetrokken. (of tot er een sleutelspeler op het middenveld weg gaat)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb er niks over gehoord dat ze iemand voor de linksbackpositie willen halen, dus dat zou mij verbazen. Denk dat ze vinden dat na Dijks ook Viergever, Riedewald en Westermann er kunnen spelenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze voor de laatste dag al een spits en vleugelspeler hebben, zou het me niet eens verbazen als ze voor een linksback kijken.
Oh.![]()
Nee niks Ziyech. Die buitenspeler had je al meteen moeten halen toen Fischer werd verkocht, had hij de hele voorbereiding mee kunnen doen. De spits had nu ook wel aangetrokken moeten worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eigenlijk hadden ze spits en zeker buitenspeler al moeten hebben. Dan had je nu tijd om serieus te kijken naar Ziyech
Linksbuiten mag van mij ook wel ja, jeugd heeft daar niks.Oh.![]()
Misschien hoor je daar pas wat over als prio 1 en 2 binnen zijn. Verdediging kan best wel zo (Qua aantal).... al ben ik niet te spreken over het niveau viergever (en westerman) maar dat ter zijde.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er niks over gehoord dat ze iemand voor de linksbackpositie willen halen, dus dat zou mij verbazen. Denk dat ze vinden dat na Dijks ook Viergever, Riedewald en Westermann er kunnen spelenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Riedewald lijkt mij uitgesloten dat die ooit op de linksback belandt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er niks over gehoord dat ze iemand voor de linksbackpositie willen halen, dus dat zou mij verbazen. Denk dat ze vinden dat na Dijks ook Viergever, Riedewald en Westermann er kunnen spelen![]()
Hoe zit het eigenlijk met Duarte? Is hij al weg?
Paar weken terug nog nieuws dat zijn contract zou worden ontboden en hij naar een Deense club zou gaan, maar misschien heb ik de definitieve memo gemist/Oh.![]()
Nee Viergever moet je eigenlijk ook weg doen, maar een hele grote schoonmaak was zeker wat teveel van het goede. En we zitten dus ook het seizoen hierna nog vast aan Westermannquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Misschien hoor je daar pas wat over als prio 1 en 2 binnen zijn. Verdediging kan best wel zo (Qua aantal).... al ben ik niet te spreken over het niveau viergever (en westerman) maar dat ter zijde.
Ligt eraan waar de blessures en schorsingen vallen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riedewald lijkt mij uitgesloten dat die ooit op de linksback belandt.Oh.![]()
Vince Gino Dekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eigenlijk hadden ze spits en zeker buitenspeler al moeten hebben. Dan had je nu tijd om serieus te kijken naar Ziyech
Linksbuiten mag van mij ook wel ja, jeugd heeft daar niks.![]()
![]()
WTF lees ik hierquote:
[ Bericht 14% gewijzigd door DonRaja op 10-08-2016 14:10:07 ]Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Pardon? weet niet goed waar dit soort taalgebruik voor nodig is. Derhalve ga ik hier niet inhoudelijk op in.quote:
[ Bericht 14% gewijzigd door DonRaja op 10-08-2016 14:10:16 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Freek Janssen probeert gewoon even Overmars onder druk te zetten. Is toch wel wat anders dan dat genuanceer van Verweij.![]()
Inderdaad zeg, wtf is daarmee gebeurd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Duarte? Is hij al weg?
Paar weken terug nog nieuws dat zijn contract zou worden ontboden en hij naar een Deense club zou gaan, maar misschien heb ik de definitieve memo gemist/Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hij wilt zijn contract niet ontbinden, nog lekker een jaartje salaris binnenharkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wtf is daarmee gebeurd.![]()
Doe eens normaal tegen mokkiemok wil je.quote:
[ Bericht 16% gewijzigd door DonRaja op 10-08-2016 14:10:27 ]'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
DonRaja
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Youness weer fitquote:Davinson Sánchez staat voor zijn debuut in de hoofdmacht van Ajax. De twintigjarige Colombiaanse verdediger maakte afgelopen maandag zijn eerste speelminuten voor de Amsterdammers in het Jupiler League-duel van de beloften met FC Emmen.
Sánchez, die onlangs voor vijf miljoen euro overkwam van Atletico Nacional, meldde zich vorige week in de hoofdstad, nadat hij de Copa Libertadores had gewonnen met zijn club. De afspraak was dat hij eerst dat toernooi zou afmaken.
Door de schorsing van Joël Veltman, die tegen Sparta Rotterdam de rode kaart ontving, is de komst van Sánchez een opsteker voor Peter Bosz richting het thuisduel met Roda JC Kerkrade van komende zaterdag.
De trainer kan ook weer een beroep doen op Amin Younes, die is hersteld van een liesblessure. De 23-jarige vleugelspits miste het competitieduel met Sparta en de return tegen PAOK Saloniki in de derde voorronde van de Champions League door die kwetsuur. Volgende week dinsdag wacht FK Rostov in de play-offs.![]()
![]()
hopelijk Sanchez Veltman CV tegen RostovFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ga dinsdag met een groepje, ben benieuwd, zin in.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik kijk hem dan wel op het strand vanuit Spanje!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:29 schreef Abed het volgende:
Ga dinsdag met een groepje, ben benieuwd, zin in.![]()
![]()
Wat zou zo'n Duarte nou verdienen bij Ajax? 6 ton?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij wilt zijn contract niet ontbinden, nog lekker een jaartje salaris binnenharkenOh.![]()
als je die aankopen op een rij ziet dan is het allemaal wel heel erg zeg...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Analyse: de miskopen van Ajax op een rijHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja, echt... zonde geld....quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je die aankopen op een rij ziet dan is het allemaal wel heel erg zeg...![]()
en toch kampioen worden...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, echt... zonde geld....Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
al moet je concluderen dat de verkopen van de meeste miskopen dan weer wel meer geld in het laatje brengen dan er in eerste instantie uit ging.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je die aankopen op een rij ziet dan is het allemaal wel heel erg zeg...
Derhalve wil ik nogmaals concluderen dat we marc enkel de taak moeten geven van verkopen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou Brands zo ruilen voor Marc, maar laten we nou ook niet overdrijven. Ik zou niet willen dat Ajax in een tweede PSV zou veranderen. Is ook een hoop mis bij die club, maar met twee landstitels verbloemen ze het goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En 1x net niet.. Ajax moet een voorbeeld nemen aan PSV met het aankoopbeleidFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En 1x net niet.. Ajax moet een voorbeeld nemen aan PSV met het aankoopbeleidAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
PSV kan de spelers beter inschatten dan Ajaxquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, laten we dat maar niet doen.![]()
Onzin, genoeg miskopen daar geweest. Kijk naar Maher bijvoorbeeld, oh wat waren ze overtuigd, oh wat hebben ze ons uitgelachen. Marc was achterlijk dat hij niet een paar miljoen extra wilde neertellen. PSV had ons verslagen met een toptalent!!! Ze hebben inderdaad de afgelopen seizoenen wat mooie versterkingen binnengehaald, maar laten we het ook niet overdrijven.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
PSV kan de spelers beter inschatten dan AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het enige is dat wij Duarte hebben gehaald ipv Maher, dus wij mogen niet teveel lachen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Onzin, genoeg miskopen daar geweest. Kijk naar Maher bijvoorbeeld, oh wat waren ze overtuigd, oh wat hebben ze ons uitgelachen Marc was achterlijk dat hij niet een paar miljoen extra wilde neertellen, psv had ons verslagen met een toptalent Ze hebben inderdaad de afgelopen seizoenen wat mooie versterkingen binnengehaald maar laten we het ook niet overdrijven.
Duarte als opvolger van Eriksen, hoe kom je eropOh.![]()
Moeten we ook zeker niet doen, maar om zo zwart wit te zeggen dat we een voorbeeld moeten nemen aan PSV vind ik wat naïef. Ze hebben nu een goede periode, maar dat kan zo weer verkeren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het enige is dat wij Duarte hebben gehaald ipv Maher, dus wij mogen niet teveel lachen.
Duarte als opvolger van Eriksen, hoe kom je eropFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Getuige het balkantrioquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
PSV kan de spelers beter inschatten dan AjaxHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
PSV is altijd een koopclub geweest (niet negatief bedoeld) en Ajax geeft eigen of aangekochte jeugd de voorkeur met aankopen voor de zwakkere posities. Dat is ook altijd de kracht van Ajax geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
PSV kan de spelers beter inschatten dan AjaxAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax heeft wel een bredere selectie dan PSV als ik beide selecties met elkaar vergelijk. Maar wat PSV dus wel goed doet is in de as goede spelers te halen in de leeftijdscategorie 25-30, terwijl Ajax weer betere talenten haalt vaak. Dus beide clubs kunnen wel wat van elkaar leren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Moeten we ook zeker niet doen, maar om zo zwart wit te zeggen dat we een voorbeeld moeten nemen aan PSV vind ik wat naïef. Ze hebben nu een goede periode, maar dat kan zo weer verkeren.Oh.![]()
Fuseren met PSV dan maar? hahaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een bredere selectie dan PSV als ik beide selecties met elkaar vergelijk. Maar wat PSV dus wel goed doet is in de as goede spelers te halen in de leeftijdscategorie 25-30, terwijl Ajax weer betere talenten haalt vaak. Dus beide clubs kunnen wel wat van elkaar leren.![]()
haha deze man!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zou Brands zo ruilen voor Marc, maar laten we nou ook niet overdrijven. Ik zou niet willen dat Ajax in een tweede PSV zou veranderen. Is ook een hoop mis bij die club, maar met twee landstitels verbloemen ze het goed.
Nothing to see here, carry on![]()
quote:![]()
Brands zou het bij Ajax ook moeilijk hebben, beslissingen moeten over teveel schijven gemaakt worden![]()
Ik denk dat die Cassierra wel een goede aankoop is. Hij is niet spectaculair, maar hij heeft wel een goede basistechniek in tegenstelling tot Milik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze nog voorbijgekomen? Spits is levensbelangrijk deze periode dus.Noodles![]()
Ajax - Rostov: Tickets voor iedereen verkrijgbaar
Ajax gaat met Rostov strijden om een plek in de groepsfase van de UEFA Champions League. Voor de thuiswedstrijd tegen de Russen zijn al meer dan 35.000 kaarten verkocht. Ajax speelt op dinsdag 16 augustus (20:45 uur) eerst thuis en hoopt daarbij op de steun van zoveel mogelijk Ajacieden.
De vrije verkoop is inmiddels gestart. Dat betekent dat ook Ajax-fans zonder Club Card kaarten voor deze belangrijke wedstrijd kunnen kopen. Tickets zijn al verkrijgbaar vanaf 20 euro en via https://sport.eventim.nl/ols/ajax/nl/europees/channel/shop/index te bestellen.![]()
Spannend! Hopelijk een dikke winst thuis..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:53 schreef Brammess het volgende:
Ajax - Rostov: Tickets voor iedereen verkrijgbaar
Ajax gaat met Rostov strijden om een plek in de groepsfase van de UEFA Champions League. Voor de thuiswedstrijd tegen de Russen zijn al meer dan 35.000 kaarten verkocht. Ajax speelt op dinsdag 16 augustus (20:45 uur) eerst thuis en hoopt daarbij op de steun van zoveel mogelijk Ajacieden.
De vrije verkoop is inmiddels gestart. Dat betekent dat ook Ajax-fans zonder Club Card kaarten voor deze belangrijke wedstrijd kunnen kopen. Tickets zijn al verkrijgbaar vanaf 20 euro en via https://sport.eventim.nl/ols/ajax/nl/europees/channel/shop/index te bestellen.
Mensen geloven in Ajax![]()
![]()
Ik heb er zin inquote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Spannend! Hopelijk een dikke winst thuis..
[ afbeelding ]
Mensen geloven in Ajax
Oh.![]()
Ik ookquote:, lang geleden dat ik echt weer uitkeek naar een wedstrijd van Ajax
.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Zulke lijstjes kun je in verhouding over elke club maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Analyse: de miskopen van Ajax op een rij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: