Als het zo werkte met vrouwen..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
laatst zeurde ze toch tegen je dat je niet te vroeg langs mocht komen, dan kun jij nu ook gwn uitslapen en dan pas gaan
ja maar nu zei ze dat t geen probleem wasquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
laatst zeurde ze toch tegen je dat je niet te vroeg langs mocht komen, dan kun jij nu ook gwn uitslapen en dan pas gaan
hoi is een denkbeeldige vriendin heyquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:12 schreef Fylax het volgende:
vanaf haar vagina naar haar anus toe en daar stop ik dan op haar hoogte punt mijn tong in en ga daar dan 1 kwartier lang mee rondjes draaien en op en neer
altijd die shit van zo werkt het niet met vrouwen en zoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als het zo werkte met vrouwen..
Dan gaat ze ook lopen zeuren.
ah zoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar nu zei ze dat t geen probleem was
ik moet trouwens zo vroeg omdat daarna mn ouders niet meer kunnen rijden
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gewoon proberen te slapen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:22 schreef possetje het volgende:
[..]
slaap pilletje erin!
( olifanten narcose )
Dan is'ie dood ookquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:22 schreef possetje het volgende:
[..]
slaap pilletje erin!
( olifanten narcose )
Oh die ja die heb ik een uurtje terug geupload geloof ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die nieuwe. Althans in vlog topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |