als dorian dit had zouden we schrap zeggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dempsey 13e op dit moment! Volhouden!
https://www.rio2016.com/en/sailing-rs-x-men-race-06quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:25 schreef Zwansen het volgende:
Waar kijken jullie? Op NOS.nl zie ik geen windsurfen...
'CHOKE'?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als dorian dit had zouden we schrap zeggen
op rio2016.com daar kan je naar resultaten en kan je de tussentijden zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:25 schreef Zwansen het volgende:
Waar kijken jullie? Op NOS.nl zie ik geen windsurfen...
Dat is dus de vraag als ze twee schrapresultaten hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:26 schreef Marcoss het volgende:
Dempsey naar 14 nu. Voorlopig nog geen consequenties voor hem, maar dat mag geen 2de keer gebeuren dus
Je gelooft het nog steeds niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag als ze twee schrapresultaten hebben
Ik dank jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:26 schreef WEST het volgende:
[..]
https://www.rio2016.com/en/sailing-rs-x-men-race-06
Buiten de mat? zeilen ze op matten?quote:
Ayolt maar even gevraagd..quote:
zie ik nog steeds als 14e staan.quote:
5equote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:38 schreef truedestiny het volgende:
Is die Griek helemaal weggevallen?
Helaas gaat Dempsey ook lekker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:46 schreef Maver24 het volgende:
Dorian gaat lekker. Zo volhouden. Vertrouwen krijgen
Wel maar 1 schrapresultaat! Zojuist bevestigd door Ayolt . Dus de 14e plaats van Dempsey geeft hem extra drukquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Helaas gaat Dempsey ook lekker.
RS:X (Race 6/12)
9 Dempsey (1, 1, 2, 1, 4, 14)
10 Van Rijsselberghe (5, 3, 1, 4, 1, 1)
16 Myszka (4, 5, 5, 2, 2, 3)
Nee, in de medal race krijg je dubbele puntenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Apart dat medal race niet kan worden geschrapt. Zou betekenen dat je van plek 1 naar plek 8 kan oid? En wat gebeurt er bij diskwalificatie?
Ja dat snap ik, maar als je 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 (11x) eerste bent en in laatste race komt er scheur in je zeil, dan verlies je dus van 2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2 (11x), die eerste wordt in die medal race. Is wat wrang. Mag ie niet voor dubbele punten weg worden gestreept?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, in de medal race krijg je dubbele punten
Plaats 1 is dus 2 punten dan etc
Alleen de top-10 mag daaraan meedoen, dus in het slechtste geval krijg je dan 20 punten erbij.
Nopequote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar als je 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 (11x) eerste bent en in laatste race komt er scheur in je zeil, dan verlies je dus van 2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2-2 (11x), die eerste wordt in die medal race. Is wat wrang. Mag ie niet voor dubbele punten weg worden gestreept?
Ja pech dus gewoon, als het goed is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En als je race wegvalt door diskwaificatie of gezonken boot?
Ah helder. Heeft die Xu er ook 40 oid door diskwalificatie?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja pech dus gewoon, als het goed is.
20 punten
Die Dempsey doet al voor de vijfde keer mee (2000 - 16de, 2004 - Brons, 2008 - Vierde, 2012 - Zilver) dus die moet en zal goud winnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel maar 1 schrapresultaat! Zojuist bevestigd door Ayolt . Dus de 14e plaats van Dempsey geeft hem extra druk
38 inderdaad (aangezien er zoveel deelnemers nu zijn). Maar die wordt op dit moment nog weggestreept, aangezien je het slechtste resultaat mag schrappenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ah helder. Heeft die Xu er ook 40 oid door diskwalificatie?
38e en laatste 38 punten dus , wat nu haar schrapresultaat isquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ah helder. Heeft die Xu er ook 40 oid door diskwalificatie?
Ah top thx voor de duiding.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
38 inderdaad (aangezien er zoveel deelnemers nu zijn). Maar die wordt op dit moment nog weggestreept, aangezien je het slechtste resultaat mag schrappen
Hij zal wel enorm balen van zn 14e plek. Die is echt veel te hoog. Mag dus niet nog een keer gebeuren, dan knalt gemiddelde omhoog.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Dempsey doet al voor de vijfde keer mee (2000 - 16de, 2004 - Brons, 2008 - Vierde, 2012 - Zilver) dus die moet en zal goud winnen.
Mooi kutquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:16 schreef TheArt het volgende:
Bagger. Dempsey heeft een protest ingediend voor de laatste race en dat is gehonoreerd. Ipv van een 14 krijgt ie nu een 2. Heeft dus nog geen slecht resultaat staan helaas.
Niet eens een 1? Froome kreeg ook tijd van Mollemaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:16 schreef TheArt het volgende:
Bagger. Dempsey heeft een protest ingediend voor de laatste race en dat is gehonoreerd. Ipv van een 14 krijgt ie nu een 2. Heeft dus nog geen slecht resultaat staan helaas.
Wat een bullshit. Daar zijn toch de schrapresultaten voor? Bovendien moet je dan maar diegenen straffen die hem gehinderd hebben (indien dat het geval is).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:16 schreef TheArt het volgende:
Hij heeft een 1,8ste plaats gekregen bij race 6 nuquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:16 schreef TheArt het volgende:
Ben vooral benieuwd waarvoor het is?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:16 schreef TheArt het volgende:
ook bij de 2e tussenmeting.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:42 schreef noodgang het volgende:
Bouwmeester ook 1e bij 1e tussenpunt
Die kennen wij nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:54 schreef Slobeend het volgende:
Lilian de Geus wordt volledig genegeerd door de NOS. Apart.
https://www.rio2016.com/en/sailing-schedule-and-resultsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:58 schreef tjoptjop het volgende:
Waar kijken jullie het? NOS heeft geen stream (net eentje geactiveerd maar dat is beachvolleybal)
Volgen de live scores via Rio2016.orgquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:58 schreef tjoptjop het volgende:
Waar kijken jullie het? NOS heeft geen stream (net eentje geactiveerd maar dat is beachvolleybal)
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
https://www.rio2016.com/en/sailing-schedule-and-results
Oh ok, dan wacht ik nog even in de hoop dat de NOS over de brug komt. Dank iigquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgen de live scores via Rio2016.org
Als er al een zeilstream was de afgelopen dagen, lag die een kwartier achter op de livetiming..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
Oh ok, dan wacht ik nog even in de hoop dat de NOS over de brug komt. Dank iig
Dat had ie wel echt even nodig ja...quote:
zolang die buiten de top 3 eindigen pakt Bouwmeester wel de punten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:09 schreef TheVulture het volgende:
De Finse is ook achterop geraakt, alleen Murphy en Rindom blijven in de buurt qua ranking
Voorlopig niet nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die gaat echt voor geen meter he?
Denk protest ingediend bij die race en die is toegekend. Dempsey (in de klasse van Dorian) werd 14de in race 6, maar diende protest in en dat wordt toegekend. Toen kreeg hij als uitslag z'n gemiddelde uitslag van de 1ste 9 races, bij hem was dat 1,8, bij die Finse dan 7,3 waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:16 schreef Coelho het volgende:
Waarom heeft de Finse in de klasse van Bouwmeester een score achter de komma (7.3 voor de 3e heat)?
Wel jammer van die hele hoge streepscore, maar zo te zien scoort niemand constant hoog in die klassequote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:23 schreef Multiply het volgende:
Rutger gaat van plek 11 naar plek 6 in het overall klassement.
Klopt. Alleen de nummer 1 heeft constant gepresteerd. Plek 3 is nog realistisch in ieder geval op dit moment.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel jammer van die hele hoge streepscore, maar zo te zien scoort niemand constant hoog in die klasse
Laser staat erom bekend dat het zo dicht bij elkaar zit. Haast niemand vaart constant in de top-10.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel jammer van die hele hoge streepscore, maar zo te zien scoort niemand constant hoog in die klasse
Het begint er op te lijken dat wij de kijkers alleen maar mogen genieten van de Loosers die Nederland te bieden heeft, En waar de potentiële winnaars zitten, die laat de NOS helemaal links liggen. Het is maar een vreemd clubje daar bij de NOS.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:54 schreef Slobeend het volgende:
Lilian de Geus wordt volledig genegeerd door de NOS. Apart.
Dit slaat dan weer nergens op.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:53 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken dat wij de kijkers alleen maar mogen genieten van de Loosers die Nederland te bieden heeft, En waar de potentiële winnaars zitten, die laat de NOS helemaal links liggen. Het is maar een vreemd clubje daar bij de NOS.
Zeilstream liep gisteren ook achter.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit naar een Nacra-race te kijken op de stream maar volgens de timer is er geen race
Dit waren beelden van race 1, gek genoeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit naar een Nacra-race te kijken op de stream maar volgens de timer is er geen race
En dan wel links onderin live zettenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit waren beelden van race 1, gek genoeg.
Je joh bagger, tweede race is postponed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan wel links onderin live zetten
die de eerste race al stijf onderaan eindigden en dus moeten uitkijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Hé, een Nederlands duo aan kop bij de 470-race bij de vrouwen
En staat 3de bij punt 1.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:16 schreef franklop het volgende:
de Laser met Rutger is ook weer het water op
Als derde langs de eerste markquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:16 schreef franklop het volgende:
de Laser met Rutger is ook weer het water op
4e (even openklikken)quote:
Daar stond eerst ook 3e. Overigens zie ik bij niemand die ik openklik 1e staan dus of dat nou goed gaat..quote:
BERNAZ Jean Baptistequote:
Te vroeg door de start varen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Hoe zou je hier gediskwalificeerd kunnen worden?
ik zou er toch even slag om de arm voor houden hoor..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:24 schreef TheArt het volgende:
Ook Alsogaray, de nummer 2 uit de stand, is gediskwalificeerd in deze race.
Meestal worden de diskwalificaties wel aangehouden hoor. Zo af en toe wordt ie na een protest eens teruggedraaid.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:27 schreef franklop het volgende:
[..]
ik zou er toch even slag om de arm voor houden hoor..
Ja zometeen krijgen die gasten alsnog zo'n gemiddelde ranking, al is dat in hun geval ook nog best een lage scorequote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:27 schreef franklop het volgende:
[..]
ik zou er toch even slag om de arm voor houden hoor..
Heb het even opgezocht. Een boot mag niet in de driehoek tussen beide uiteinden van de startstreep en de eerste boei ronddobberen in de laatste minuut voor de start.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Te vroeg door de start varen bijvoorbeeld
Ja maar door die UFD's word zijn kans op de derde plek alweer een stuk groter.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Rutger al 2 triple bogeys heeft gevaren. Ze hebben maar 1 schrapresultaat toch?
Ja maar iedereen in de top heeft dergelijke resultaten, als ie hier top 3 vaart staat ie er gewoon weer prima voor voor een plakquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Rutger al 2 triple bogeys heeft gevaren. Ze hebben maar 1 schrapresultaat toch?
Maar Xu 11 en van Acker nog verderquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Marit slechts 9e bij de eerste boei
Wel voor de Chinese, maar mag wel wat opschuiven jaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Marit slechts 9e bij de eerste boei
Maar ook achter de Ierse op plek 3.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel voor de Chinese, maar mag wel wat opschuiven ja
Van Acker lijkt wel weg voor de medailles na vandaag, de Deense en Murphy zijn grotere bedreigingen en die varen nu 1 en 2quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:31 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Maar Xu 11 en van Acker nog verder
Dempsey was blijkbaar door een concurrent het water in gegooid (neem aan niet letterlijk, maar dat een boot hem geraakt heeft).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd waarvoor het is?
Knap hersteld, maar die kunnen zich feitelijk al niks meer permitterenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:33 schreef Marcoss het volgende:
Van Veen en Zegers 2de geworden in race 2
Ze zijn inmiddels gestart.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:34 schreef franklop het volgende:
de 2e race start vooralsnog niet in de nacra klasse
Mooie boten inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Nu op de NOS die duoboot. Dat is wel gaaf zeg.
Met ook nog een 'Arubaanse' boot;;quote:
Nog niet genoeg... ze moet maximaal 1 plek achter die Ierse eindigen. Wel goed op wegquote:
Heb jij een stream? Bij de Rio ticker staat bij mij nog niet dat hij gestart is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:43 schreef TheArt het volgende:
Mulder en De Koning minder gestart in race 2.
11e liggen ze, dus beter gestart in race 1
Je moet bij race 2 kijken, niet race 3.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij een stream? Bij de Rio ticker staat bij mij nog niet dat hij gestart is.
Ik kan via mijn werk in het infosysteem van Rio, het intranet van Rio, waar ook de journalisten gebruik van maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij een stream? Bij de Rio ticker staat bij mij nog niet dat hij gestart is.
Plek 4 zelfs, de Brit is ineens op komen zettenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet bij race 2 kijken, niet race 3.
Ok dat is handig!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan via mijn werk in het infosysteem van Rio, het intranet van Rio, waar ook de journalisten gebruik van maken.
En je kan zelf op de Riosite kijken, maar die vind ik voor het zeilen heel vervelend.
Nou ja vooral ik omdat ik bij de verkeerde race aan het kijken was.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ze lopen een beetje achter op schema
Ik zat eerst ook bij 3 te kijken, daarom wist ik meteen wat het probleem wasquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja vooral ik omdat ik bij de verkeerde race aan het kijken was.
Ja da's fijn, maar de Ierse en de Deense gaan Marit nu wel voorbijquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:54 schreef komrad het volgende:
De Chinese gaat wel helemaal nat bij de Laser Radial nu
Scheelt weer een plek voor Marit. Maar die Ierse en Deense zijn er voorbijquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:54 schreef komrad het volgende:
De Chinese gaat wel helemaal nat bij de Laser Radial nu 14e
Maar het verschil is wel klein.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja da's fijn, maar de Ierse en de Deense gaan Marit nu wel voorbij
Deense heeft al wel een 38 staan. Dat is dan wel weer fijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar die Deense heeft wel al een 38'tje achter haar naam dus die is kwetsbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Ierse dan weer niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:55 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Deense heeft al wel een 38 staan. Dat is dan wel weer fijn.
Dat zijn normaal gesproken ook wel kanshebbers op een plak toch?quote:
Ja als alles meezit, zou het kunnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zijn normaal gesproken ook wel kanshebbers op een plak toch?
Die heeft een aardig dagjequote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Rutger stijgt naar de derde plek in het klassement
Twee man voor hem gediskwalificeerd, twee anderen finishen rond plek 15 terwijl ze alle vier al een baggerresultaat hadden. Dan gaat het hardquote:
En het gat met de rest daarachter is groter, waardoor een medaille wel dichterbij komtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:03 schreef TheArt het volgende:
6e geworden. Prima, een 1 en een 6 vandaag. Schade beperkt gehouden.
3e in de stand nu op 2 punten van Murphy en 1 op Rindom.
MAAR IK KOM HIER ALLEEN VOOR GOUDquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En het gat met de rest daarachter is groter, waardoor een medaille wel dichterbij komt
Van Acker ook een dramadag. Zulke dagen moet je dus echt zien te voorkomen, dus dan is elke plaats in de top-5 of daar vlak na goed.quote:
Jammer van die 14 die er al staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Acker ook een dramadag. Zulke dagen moet je dus echt zien te voorkomen, dus dan is elke plaats in de top-5 of daar vlak na goed.
Pakt zelfs de eerste plekquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:11 schreef franklop het volgende:
Die Fransman bij Rutger is nog wel als 2e gefinisht. Dus als hij diskwalificatie succesvol aanvecht, doet ie goede zaken.
weet jij of die derde race daar nog doorgaat? Is best vroeg donker in Rio.quote:
Race status is postponed, dus denk dat ie opgeschoven wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
weet jij of die derde race daar nog doorgaat? Is best vroeg donker in Rio.
Ah, op Rio2016.com staat ie nog delayed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Race status is postponed, dus denk dat ie opgeschoven wordt.
Ik heb het met name over Judo en Zwemmen waarbij we vrijwel van elke atleet een ( live)verslag krijgen op NPO1 en bij surfen en bij zeilen mogen we het vaak doen met een uitslag vermelding en geen samenvattingen, laat staan live verslagen op het water.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit slaat dan weer nergens op.
Ze/WE kennen De Geus niet en Dorian en Marit wel, daar zal het mee te maken hebben.
quote:Wat scheelt er met Evi Van Acker? "Uiteraard is dit dramatisch"
Door: redactie
11/08/16 - 00u37 Bron: Belga
Evi Van Acker tuimelde van de vijfde naar de tiende plaats in de Laser Radial-competitie op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro. De bronzen medaille van Londen 2012 heeft een fysiek probleem en kan daardoor niet voluit haar kansen verdedigen, zo legt haar coach Wil van Bladel uit.
"Er is iets met Evi aan de hand maar wij weten nog niet goed wat. Het is een fysiek probleem, ze krijgt haar hartslag tijdens het zeilen niet omhoog. Dokter Bellemans (arts van Team Belgium) komt nog langs om te kijken wat er gaande is", verduidelijkt de Nederlandse trainer.
Andere lichaamshouding
Evi Van Acker moest in de vijfde en zesde regatta genoegen nemen met de zestiende en vijftiende plaats. "De condities waren vandaag heel zwaar, met veel wind, hoge golven, in principe ideaal voor Evi. Sommige coaches kwamen zelfs naar me toe en zegden dat het Evi's weertje was. Maar vanmorgen merkte ik al snel dat er aan de houding van haar lichaam iets anders was. Evi slaagde er niet in haar normale snelheid te ontwikkelen. Ze kreeg haar hartslag maar niet omhoog."
"Dramatisch"
"Uiteraard is dit dramatisch, niet leuk. Evi voelt zich onmachtig", gaat Van Bladel verder. "Gelukkig is er morgen een rustdag en hopelijk volgt er binnen 24 of 36 uur een stevige verbetering eens we weten wat het probleem is."
50 procent
De medaillekansen van Evi Van Acker hebben hoe dan ook een flinke knauw gekregen, al weigert haar coach nu al de handdoek te gooien. "We zijn zes races ver. Nog maar vijftig procent van de punten zijn verdeeld, want er volgen nog vier races en de medaillekoers voor dubbele punten. We moeten er wel op hopen dat sommigen ergens een steek laten vallen."
Plek 8 toch? Tenminste, dat staat in dat artikel boven jouw reactiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:28 schreef TheArt het volgende:
Toch goed nieuws. Het protest van Dempsey is weer teruggedraaid. Hij krijgt dus de 14 die werd teruggedraaid en staat nu weer op 9.
Dat wordt goud. Lekkere beslissingen allemaalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:28 schreef TheArt het volgende:
Toch goed nieuws. Het protest van Dempsey is weer teruggedraaid. Hij krijgt dus de 14 die werd teruggedraaid en staat nu weer op 9.
Wanneer is de volgende herziening van dat protest? Maakt Dempsey nog kans op de ringenfinale?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:28 schreef TheArt het volgende:
Mooi klote als het daadwerkelijk daar van komtquote:Van Acker mogelijk ziek van vervuilde water Rio
Zeilster Evi Van Acker zag gisteren haar medaillekansen flink slinken. Van Acker voelde zich ziekjes en zakte in het klassement weg naar de tiende plaats. Haar coach vermoedt dat een bacterie uit het vervuilde water in Rio Van Acker parten speelt.
Evi Van Acker kende gisteren een beroerde dag, waardoor haar medaillekansen behoorlijk geslonken zijn. Ze eindigde in de twee races die ze afwerkte respectievelijk zestiende en vijftiende. In het klassement zakt ze daardoor weg van de vijfde naar de tiende plaats.
“Ik voelde me niet goed. Ik had geen kracht en eigenlijk een gemis aan alles”, zei Van Acker. “Ik heb geprobeerd dat een beetje te verdringen toen ik aan het varen was en er niet te veel aan te denken, maar meer zat er echt niet in. Er waren hoge golven ja en er was veel wind, maar daar heeft het niks mee te maken. Dat was het probleem niet.”
“Het is zeer waarschijnlijk dat Evi op dit moment nog veel last heeft van een bacterie die ze begin juli in Rio opliep. Volgens de artsen is de kans is groot dat Evi deze bacterie die dysenterie veroorzaakt via het water in de baai heeft opgelopen”, zegt coach Wil van Bladel.
Na overleg met de artsen van het BOIC wordt geprobeerd om Van Acker vrijdag opnieuw aan de start te krijgen. “Evi is een vechter en ze zal blijven vechten tot haar laatste snik. We geven de hoop niet op ook al zijn haar kansen uiteraard niet gegroeid.”
Het probleem is dat Van Acker niet alleen woensdag twee slechte races voer, maar ook dinsdag afsloot met een 29ste plaats. “Dat was gewoon een heel slechte race, maar ik blijf mijn best doen. Er is nog veel mogelijk. Maar eerst moet ik genezen,” zei Van Acker na de races gisteren.
Ook al is het kalf nog niet helemaal verdronken, toch zal Van Acker in de resterende races met zeer goede uitslagen moeten uitpakken om het tij nog te keren. Bovendien moet ze rekenen op misstappen van de concurrentie. Ze staat immers al 26 punten achter de huidige derde in de stand.
Klote...quote:
Die gaan best aardig. Nu 7. Beetje jammer van hun eerste race dat meteen een schrapresultaat was.quote:
https://www.rio2016.com/en/sailing-standings-sa-rs-x-menquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:28 schreef TheArt het volgende:
Ja die 14 had dus een 8 moeten zijn, de positie waarop het lag toen het gebeurde. Ik noemde het foute getalletje, omdat het oorspronkelijk een 14 was voor die diskwalificatie werd teruggedraaid.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:47 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.rio2016.com/en/sailing-standings-sa-rs-x-men
Euh?
Dat lijkt me de enige verklaring inderdaad. Drama ding.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee hij is niet doorgekomen nog, dus ik denk dat livetiming 'm weer niet pakt.
Duidelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja die 14 had dus een 8 moeten zijn, de positie waarop het lag toen het gebeurde. Ik noemde het foute getalletje, omdat het oorspronkelijk een 14 was voor die diskwalificatie werd teruggedraaid.
Ohja alleen zijn eerste doorkomst staat er.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee hij is niet doorgekomen nog, dus ik denk dat livetiming 'm weer niet pakt.
euh 6e nog steedsquote:
Water uit de baai gedronkenquote:
Hij heeft geen tijd. Zijn tracker zal wel kapot zijn. Zolang er geen UFD staat, is het nog geen ramp.quote:
waar is de livestream als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Dorian's tracker zal wel kaduuk zijn
Nee stond net echt op 4. Veranderde later in 6. Zoals net ook Dorian van 20 naar 23 naar 28 naar 36 gingquote:
quote:
quote:
quote:
Is pas bij 1e punt toch? Kan nog genoeg veranderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:57 schreef TheVulture het volgende:
De Geus gaat zo naar een nieuw schrapresultaat toe en dan wordt een medaille ineens een stuk lastiger
Jawel maar bij die surfers is het vaak niet zomaar meer op te halen, tenzij je Dorian heetquote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Is pas bij 1e punt toch? Kan nog genoeg veranderen.
kijk anders ff op de NOS, daar is het livequote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel maar bij die surfers is het vaak niet zomaar meer op te halen, tenzij je Dorian heet
Denk dat als zijn transponder helemaal niet werkt, dat hij ook op dat soort beelden niet zichtbaar is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 18:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aan de nos te zien zie ik hem nergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |