Arme kaas heeft nog niet voldoende bedpartners gehad voor een statistische significatie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uit persoonlijke ervaring zeg ik dat het niet zo is, maar de n is veel te laag om er iets over te zeggen dat statistisch significant is.
Nou, op de totale homopopulatie van Nederland zijn daar gevoelsmatig wel enkele honderden voor nodig (nee ik heb het niet snel opgezocht hoeveel het er echt zijn) en ik prijs mezelf gelukkig dat ik daar niet aan kom.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Arme kaas heeft nog niet voldoende bedpartners gehad voor een statistische significatie.
Eeh... Dus jij bent topquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, op de totale homopopulatie van Nederland zijn daar gevoelsmatig wel enkele honderden voor nodig (nee ik heb het niet snel opgezocht hoeveel het er echt zijn) en ik prijs mezelf gelukkig dat ik daar niet aan kom.
Arme Mortaxx.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:16 schreef praisethebooty het volgende:
Oeps. Blond twinkje voegt me toe op snapchat.
Misschien geen goed idee dit.
Leuk toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:16 schreef praisethebooty het volgende:
Oeps. Blond twinkje voegt me toe op snapchat.
Misschien geen goed idee dit.
Is dat een blond twinkje dan? Ik zie altijd een soort Ton Elias achtig iemand voor me bij hem.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:25 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Is dat een blond twinkje dan? Ik zie altijd een soort Ton Elias achtig iemand voor me bij hem.
Woooow neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:25 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Is dat een blond twinkje dan? Ik zie altijd een soort Ton Elias achtig iemand voor me bij hem.
Mss wil hij wel keer keihard in de kont genomen worden stiekem. :squote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:43 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het wel mooi, zo'n heteroseksuele droge kerel die hier af en toe een beetje komt zeiken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mss wil hij wel keer keihard in de kont genomen worden stiekem. :s
quote:
Daar geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mss wil hij wel keer keihard in de kont genomen worden stiekem. :s
lololol in ben kk ectoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:25 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Minder drinken jij.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik wilde zeggen.
En vervolgens gewoon om 4 uur 's nachts naar bedquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zelfs deze dagen nu, midden in de vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |