het is gebeurt met 200, maar wat heeft conor ervan geleerd?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan had je geen UFC202 meer, zie ik niet zo snel gebeuren.
En alsnog genereert hij 10x de aandacht die er normaal voor zo'n presser is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is gebeurt met 200, maar wat heeft conor ervan geleerd?
niks, hij komt nog steeds te laat, terwijl hij een vrijbrief heeft gekregen om maar 10% media te doen en op de belangrijke presser komt hij na 30 min eens aanzetten en na 10 min is het afgelopen, eindigen met een kinderlijk flesjes gooien
Ach nu was er bijna geen fatsoenlijke maincard voor 200 en hadden ze nog mazzel met Brock. Ze gaan zich niet eindeloos laten piepelen, als hij niet naar de presser komt zijn ze pislink denk ik. En terecht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan had je geen UFC202 meer, zie ik niet zo snel gebeuren.
Vanuit het Diaz kamp duidelijk vooropgezet, ik denk niet dat de UFC of Conor hier vanaf wist.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ben ik de enige die het idee had dat het vooropgezet spel was?
Los van dat, ik hoop echt dat Diaz weer wint. Gewoon om het feest dan compleet te maken en zodat hij kan zeggen: "fuck you and fuck your trilogy, you get a paycheck because you can fight me, not the other way around"
Same. Plan van Diaz, not Conor/UFC (erbij).quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vanuit het Diaz kamp duidelijk vooropgezet, ik denk niet dat de UFC of Conor hier vanaf wist.
Dit was duidelijk een spelletje om Conor gek te maken. Verwacht niet dat het werkt eerlijk gezegd, geeft hem eerder meer voer voor quotes richting Diaz.
Maar wanneer krijgt Conor de kans dan om die vertellen? Tijdens de 30 seconden interview met Joe na de weigh ins?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vanuit het Diaz kamp duidelijk vooropgezet, ik denk niet dat de UFC of Conor hier vanaf wist.
Dit was duidelijk een spelletje om Conor gek te maken. Verwacht niet dat het werkt eerlijk gezegd, geeft hem eerder meer voer voor quotes richting Diaz.
Vechters laten nooit over zich heen lopen, allemaal alpha mannetjesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same. Plan van Diaz, not Conor/UFC (erbij).
Ik weet niet, ik vond Conor aardig losgaanbedoel een flesje terug gooien sure.. maar zo achter die tafel uit komen om zelfs met volle blikken energie drink te smijten over journalisten met dure camera's..
Denk dat het wel wat gedaan heeft.
Er is meer dan genoeg media tot aan zaterdagquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar wanneer krijgt Conor de kans dan om die vertellen? Tijdens de 30 seconden interview met Joe na de weigh ins?
Nate heeft hem uitgedaagd (heeft niemand eerder gedaan) en hem monddood gemaakt door de persco tot een halt te brengen met zijn opstootje. Dat was toch wel het moment voor Conor om verbaal een edge te verkrijgen.
Ingepland of niet, het was wel een geniale zet van Nate imo.
Ook gezamenlijk? Mwah, misschien op tv ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Er is meer dan genoeg media tot aan zaterdag
Im major against water bottlesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same. Plan van Diaz, not Conor/UFC (erbij).
Ik weet niet, ik vond Conor aardig losgaanbedoel een flesje terug gooien sure.. maar zo achter die tafel uit komen om zelfs met volle blikken energie drink te smijten over journalisten met dure camera's..
Denk dat het wel wat gedaan heeft.
everybody is on water bottlesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:38 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Im major against water bottles
Plus dat hij sowieso de upperhand heeft omdat hij hem verslagen heeft. Die teksten van "you'll do nuttin' " zijn nu weinig waard.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar wanneer krijgt Conor de kans dan om die vertellen? Tijdens de 30 seconden interview met Joe na de weigh ins?
Nate heeft hem uitgedaagd (heeft niemand eerder gedaan) en hem monddood gemaakt door de persco tot een halt te brengen met zijn opstootje. Dat was toch wel het moment voor Conor om verbaal een edge te verkrijgen.
Ingepland of niet, het was wel een geniale zet van Nate imo.
Maar dat sluit niet uit dat hij mentaal gekrent is en Diaz in zijn koppie zit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Vechters laten nooit over zich heen lopen, allemaal alpha mannetjes
Niet zo gek dus dat hij dingen terug gaat smijten, hoe stom ook.
bezoeker. Er gaat wel een andere fok fotograaf geloof ik. Ik denk dat mijn foto`s niet echt scherp zullen worden als ik fotos ga makenquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
bezoeker. Er gaat wel een andere fok fotograaf geloof ik. Ik denk dat mijn foto`s niet echt scherp zullen worden als ik fotos ga makeniets met bier.
mag ik vragen of jij al GET HYPE bent?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:48 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een theater die persconferentie zeg
Hmmm, vroeger ja maar nu ook nog? Dan eerder Collabs ft. Chris Liebing & Speedy Jquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Have fun.
Aanrader: Paul Kalkbrenner.
Ik begrijp niet waar jij het over hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
mag ik vragen of jij al GET HYPE bent?
Heb hem vorig jaar gezien op We Are Electric, was mijn eerste keer maar ik vond het echt te gek. Live beter dan via cd/album.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hmmm, vroeger ja maar nu ook nog? Dan eerder Collabs ft. Chris Liebing & Speedy J
Welke nummers?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:56 schreef Paxlie het volgende:
Collabs ft. Chris Liebing & Speedy J
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |