Paul Kalkbrenner en Collabs doen vrijwel alles live. Beetje samples mixen enzoquote:
McGregors team:quote:
Hele team is niet meer of minder dan een stelletje apen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:37 schreef Klaphark het volgende:
Hoe Diaz over die overloop liep vlak voor het gooien begonWat een baviaan.
Treurig ja. Toch wel leuk voor de hype weer, scheelt weer wat ppv's.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hele team is niet meer of minder dan een stelletje apen.
Waarom was Tyson zo populair? Omdat hij vond dat hij beter was en iedereen wel ff de tyfus sloeg, ook in persco's en dat vervolgens waarmaakte.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Rumble vs Glover , die gasten weten het echt niet te verkopen he. Complimentjes geven aan elkaar![]()
Tjonge jonge jonge, 180 graden verschil qua houding vergeleken met Conor en Nate.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:59 schreef THEFXR het volgende:
nick diaz nog steeds geschorst omdat hij de boete niet aan de NSAC heeft betaald, kan alleen als toeschouwer aanwezig zijn bij UFC 202
die betaalt zn broertje wel voor hem na de loss van zaterdagquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:59 schreef THEFXR het volgende:
nick diaz nog steeds geschorst omdat hij de boete niet aan de NSAC heeft betaald, kan alleen als toeschouwer aanwezig zijn bij UFC 202
Sure, wat was zijn vorige voorspelling? Iets met een gazelle?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:08 schreef Nober het volgende:
KO in 2 ronde's, has he been wrong yet?!
Het was een meisjequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:53 schreef perezoso het volgende:
Jammer dat ie lig heeft laten meeslepen met het gooien van dingen. Denk niet dat ie nu lekker in z'n vel zit met die aankomende rechtszaak. Als dat jongetje slechts een schaafwondje heeft kan ie wel rekenen op een miljoen in dat rare land.
.
Dat was fake joh, gewoon een grap can camp Diazquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het was een meisjeheel moeilijk te zien wel.
Maar inderdaad, meteen een lawsuit aan je broekDana zei ook dat het al opgestart is.
Diaz heeft al genoeg geďncasseerd maar dit zal zijn laatste partij wel worden aangezien hij alleen nog tegen Conor wil.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
En ik hoop zwaar dat Diaz zijn hoofd ingestompt wordt, wat een downie is dat.
twitter:bokamotoESPN twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 17:10:41LIVE on #Periscope: Diaz https://t.co/NPtEUYXTtB reageer retweet
Alleen als Diaz een trilogy wil maar ik zie Diaz niet expres verliezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:28 schreef McNulty het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die denken dat McTapper gaat winnen?
jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:28 schreef McNulty het volgende:
Je bent zelf een downie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
En ik hoop zwaar dat Diaz zijn hoofd ingestompt wordt, wat een downie is dat.
Zou zomaar kunnen, maar ik geef full camp Nate het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:28 schreef McNulty het volgende:
Als ik mijn huis moest wedden dan zou ik voor Diaz gaan .quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen als Diaz een trilogy wil maar ik zie Diaz niet expres verliezen.
lol wie?quote:
Goeie comeback. Maar verwacht niets anders van hersenloze Diaz-fanboys.quote:
Hij gaat winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:28 schreef McNulty het volgende:
die diaz gasten zijn slimmer dan je denktquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Goeie comeback. Maar verwacht niets anders van hersenloze Diaz-fanboys.
Sssst, laat die jongen zich superieur voelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die diaz gasten zijn slimmer dan je denkt
Het zijn ratten die stoer doen omdat ze uit de hood komen. Maar Nate kan niet eens een normale begrijpbare zin formuleren. Nick heb in nog wel iets hoger aanzien voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die diaz gasten zijn slimmer dan je denkt
dat je een logopedist nodig hebt, wil nog niet zeggen dat je retarted bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Het zijn ratten die stoer doen omdat ze uit de hood komen. Maar Nate kan niet eens een normale begrijpbare zin formuleren. Nick heb in nog wel iets hoger aanzien voor.
De kans dat Conor Diaz ko slaat is gewoon erg klein en een hele strategie daar omheen bouwen is gewoon niet zo slim. Conor gaf alles en het lukte hem niet. Diaz heeft Conor echter wel weten te rocken met veel minder moeite. KO edge Diaz.quote:
Omdat hij een spraakgebrek heeft moet hij klappen krijgen? Lekkere jongen ben jij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Het zijn ratten die stoer doen omdat ze uit de hood komen. Maar Nate kan niet eens een normale begrijpbare zin formuleren. Nick heb in nog wel iets hoger aanzien voor.
goede analyse vorige gevechtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
De kans dat Conor Diaz ko slaat is gewoon erg klein en een hele strategie daar omheen bouwen is gewoon niet zo slim. Conor gaf alles en het lukte hem niet. Diaz heeft Conor echter wel weten te rocken met veel minder moeite. KO edge Diaz.
Gaat het gevecht naar de grond dan heeft Nate een grappling voordeel. Submission edge Diaz.
Gaat het gevecht tot in de latere rondes dan zie ik Nate beter presteren met zijn vanwege zijn cardio. Decission edge Diaz.
Nate is gonna roll with them punches again. Conors klapjes hebben alleen impact op 145, ja de scar tissue op het hoofd van Diaz krijgt hij wel kapot maar daar blijft het ook bij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
De kans dat Conor Diaz ko slaat is gewoon erg klein en een hele strategie daar omheen bouwen is gewoon niet zo slim. Conor gaf alles en het lukte hem niet. Diaz heeft Conor echter wel weten te rocken met veel minder moeite. KO edge Diaz.
Gaat het gevecht naar de grond dan heeft Nate een grappling voordeel. Submission edge Diaz.
Gaat het gevecht tot in de latere rondes dan zie ik Nate beter presteren met zijn vanwege zijn cardio. Decission edge Diaz.
KO edge is echt wel voo Conor. Diaz wint bijna nooit via KO, Conor bijna altijd. Enige verschil was dat Nate een stukje groter is dan iedereen in 145, en hij niet rekening mee had gehouden dat die moeilijker neer gaan. Met een fullcamp met grotere sparpartners is Conor echt wel voorbereid op Diaz.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |