klinkt bijzonderquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Honingwijn met kaneelsmaak.
Mede is heerlijk. Van het weekend op castlefest nog een flesje gehaald.quote:
ik had daar nog nooit van gehoord, maar ik lees net dat het al 8000 jaar wordt gedronkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mede is heerlijk. Van het weekend op castlefest nog een flesje gehaald.
Dan moet je eens naar de slijterquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had daar nog nooit van gehoord, maar ik lees net dat het al 8000 jaar wordt gedronken
zou wel eens willen proberen
Welcome to hell.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:09 schreef supersof het volgende:
pax ik wil echt een keer met jou meeten en dan kunnen we alleen maar over bonnie en nick praten en vlogs kijken![]()
![]()
Is niet zo veel bloed toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
dat kan
maar is toch afschuwelijk dat er zoveel bloed uit komt
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
heerlijk 1,5 uur in bad gelegen met tosti en soesjes
flesje water als je kraan naast je hebtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:06 schreef Etsu het volgende:
hoogstens wat ik meeneem naar bad is een flesje water
uit de kraan drinkenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
flesje water als je kraan naast je hebt
haha jij weet niet hoe je moet genietenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:06 schreef Etsu het volgende:
hoogstens wat ik meeneem naar bad is een flesje water
ja het was wel koudquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
Is het na anderhalf uur niet gewoon koud en vies? :$
vies dikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jij weet niet hoe je moet genieten
had ook nog red bull maar als ik dat zeg gaan mensen vast haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |