nahhhquote:
ik heb weleens redbull meegenomen naar onder de douche :$quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jij weet niet hoe je moet genieten
had ook nog red bull maar als ik dat zeg gaan mensen vast haten
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb weleens redbull meegenomen naar onder de douche :$
ik wel, ik ga altijd uitgebreid zittenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:13 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik douche niet echt lang dus niet de moeite waard
maar jij moet ook spoelen enzoquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wel, ik ga altijd uitgebreid zitten
Red bull is echt troepquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jij weet niet hoe je moet genieten
had ook nog red bull maar als ik dat zeg gaan mensen vast haten
ik ben te druk met alles scherenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wel, ik ga altijd uitgebreid zitten
nee heb alles verwijderdquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie de foto's van jullie eerste liefde verwijderd of nog ergens verstopt?
ik heb hier vakantiefoto's van toenweet niet wat ik ermee wil. verwijderen (want hij
) of bewaren (want herinneringen)
Die zijn bij mij wel erg goed verstopt denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
hebben jullie de foto's van jullie eerste liefde verwijderd of nog ergens verstopt?
ik heb hier vakantiefoto's van toenweet niet wat ik ermee wil. verwijderen (want hij
gelukkig heb ik een ruime douche en kan ik staand scherenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben te druk met alles scheren
heb daar geen tijd voor pfff
en het is te krap
wat iemands anus likken is gewoon onderdanig gekquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
welnee
als je dat doet, ben je juist bovendanig
ja ik doe dat ook staand hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een ruime douche en kan ik staand scheren
omdat ik soms verdrietig werd van die foto'squote:
Ik had vakantiefoto's met mijn ex nog op de computer van mijn moeder staan. Ging ze ze laatst op het tv-scherm bekijken en me uitlachen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Etsu het volgende:
nee joh, beetje natmaken voor het echte werk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat iemands anus likken is gewoon onderdanig gek
ja das waarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik soms verdrietig werd van die foto's
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had vakantiefoto's met mijn ex nog op de computer van mijn moeder staan. Ging ze ze laatst op het tv-scherm bekijken en me uitlachen.
ja. Gewoon op een been staan en de ander in de lucht of tegen de muur zetten.quote:
ik heb wel foto's van wat we hebben gedaan, weekendje weg enzo, of van lekker eten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja das waar
ik heb net door de foto's heen gekeken en het doet me echt helemaal niks meer.
dan bewaar ik wel gewoon.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja. Gewoon op een been staan en de ander in de lucht of tegen de muur zetten.
Denk je dat ik ga zitten in de douche die ik deel met drie anderen BAH
en het lijkt me raar om helemaal te gaan zitten
ik heb alleen die vakantiefoto's nogquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel foto's van wat we hebben gedaan, weekendje weg enzo, of van lekker eten.
ik wist niet dat jij een relatie had gehad eigenlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb alleen die vakantiefoto's nogde rest heb ik verwijderd omdat ik toen boos op hem was
net alle persoonlijke spullen weggegooid enzo
heb ook niet gezegd dat ik een relatie heb gehadquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij een relatie had gehad eigenlijk
ohjaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ook niet gezegd dat ik een relatie heb gehad
ja eerste liefde vergeet je nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
blijft toch mn eersteis toch wat anders toch?
wie was jouw eerste liefde? je ex?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ja eerste liefde vergeet je niet
jaquote:
inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig hebben we nu elkaar gevonden
wat gaan jullie doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet nog komen
hij zou me nog appen hoelaat, dan haal ik hem op
leuk hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet nog komen
hij zou me nog appen hoelaat, dan haal ik hem op
Niet echt, is alweer even geleden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's sneu.
Deed het je nog wat?Of niet?
dat was toch gisteravondquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk hoor
denk dat die van mij niet door gaat
sof is dit gewendquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
reageer eens normaal sof is er bij
maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
reageer eens normaal sof is er bij
ja maar hij wilde het verplaatsen naar vanavondquote:
oh waarom denk je dan dat het niet doorgaatquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar hij wilde het verplaatsen naar vanavond
liever nietquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel tijgerpunten sof heeft
daar zit ik niet in want ik ben geen real volgens Fokkiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:47 schreef Mortaxx het volgende:
Die vunzigheid bespreken jullie maar in de real grtd groep
fokkie heeft het wat hoog in de bolquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar zit ik niet in want ik ben geen real volgens Fokkie
ja vind ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
fokkie heeft het wat hoog in de bol
smoothquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja vind ik ook
zullen we een eigen real grtd groepje starten
daarvoor heb ik al de Homo scquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja allemaal leuke homo's uitnodigen en fapmateriaal met elkaar delen
neequote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
vind je serieus de jongens die ze daar posten, knap?
Ik zuip bier en eet chocola in bad.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:06 schreef Etsu het volgende:
hoogstens wat ik meeneem naar bad is een flesje water
ja maar jij bent apart, dus hier kijk ik niet van opquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zuip bier en eet chocola in bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |