abonnement Unibet Coolblue
  Admin maandag 3 oktober 2016 @ 08:53:31 #51
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165723046
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 07:57 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

In de strips kwamen Luke en Claire uiteindelijk ook bij elkaar, vind het wel tof dat ze die verhaallijn proberen te volgen.
Aha. En daarna Jessica pas?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_165723065
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:53 schreef Breuls het volgende:

[..]

Aha. En daarna Jessica pas?
yups. En met Jess heeft ie nu een kleine geloof ik :)

Serie gebinged afgelopen weekend, leuk en onderhoudend maar haalt het niet bij JJ en DD.

Grappig overigens dat mensen aan het klagen waren over de hoeveelheid gekleurde medemensen in de serie terwijl het zich afspeelt in de bekendste zwarte wijk van Amerika :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Admin maandag 3 oktober 2016 @ 09:06:12 #53
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165723139
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

yups. En met Jess heeft ie nu een kleine geloof ik :)
Ja, dat wist ik dan weer wel. :)
quote:
Grappig overigens dat mensen aan het klagen waren over de hoeveelheid gekleurde medemensen in de serie terwijl het zich afspeelt in de bekendste zwarte wijk van Amerika :')
Ja, stom is dat. Je hoort diezelfde mensen nooit klagen als een serie alleen maar blanken heeft, terwijl dat vaak nog veel onrealistischer is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_165724596
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 07:05 schreef Breuls het volgende:

[..]

Je bedoelt tussen Luke en Claire? Dat vond ik ook onnodig. Het was echter wel verdiend; je zag ze wel een band opbouwen en Hollywood kan het natuurlijk niet laten om daar meteen wat mee te doen.

Ik dacht zelf dat de waarheid over Reva de weg zou vrijmaken voor Luke om iets met Jessica te beginnen, maar dat is dus blijkbaar iets voor later (als ze dat überhaupt al doen in de serie(s)).
Ja ze bouwen een band op, maar moet dat gelijk liefde zijn? Waarom kan het niet gewoon vriendschap zijn?

Ik had het ook over Mariah en Shades trouwens.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Admin maandag 3 oktober 2016 @ 11:04:30 #55
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165724709
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2016 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ja ze bouwen een band op, maar moet dat gelijk liefde zijn? Waarom kan het niet gewoon vriendschap zijn?
Dat is precies wat ik zeg. :P
quote:
Ik had het ook over Mariah en Shades trouwens.
Ja, dat vond ik helemaal maf.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_165724814
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 11:04 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik zeg. :P

[..]

Ja, dat vond ik helemaal maf.
Echt he, gevoel ging richting walging toen ik die scene zag.
pi_165730436
Serie uitgekeken. De serie had best korter gekund, qua afleveringen. Het kabbelende allemaal wat door. Met Daredevil seizoen 2 had ik dat ook op een gegeven moment.

Tijd voor The Defenders. :)
  Admin maandag 3 oktober 2016 @ 22:52:41 #58
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165740279
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 16:35 schreef Zipportal het volgende:

Tijd voor The Defenders. :)
Eerst Iron Fist. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_165746320
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:52 schreef Breuls het volgende:

[..]

Eerst Iron Fist. ;)
Heeft Iron Fist al een eigen topic?
pi_165746747
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:56 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Heeft Iron Fist al een eigen topic?
Nope, wel een premiere datum en een teaser 17 Maart 2017

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:21:22 #61
62913 Blik
The one and Only!
pi_165746770
KUnnen we de spoilers nog even achterwege laten? Het is een beetje jammer dat ik nu al 2 (liefdes)wendingen in het verhaal hier heb gelezen die ik nu nog helemaal niet aan zie komen. NIet heel boeiend natuurlijk qua verhaal, maar toch. Eerste paar weken spoilervrij houden zou fijn zijn ^O^
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 12:54:17 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165747506
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:21 schreef Blik het volgende:
KUnnen we de spoilers nog even achterwege laten? Het is een beetje jammer dat ik nu al 2 (liefdes)wendingen in het verhaal hier heb gelezen die ik nu nog helemaal niet aan zie komen. NIet heel boeiend natuurlijk qua verhaal, maar toch. Eerste paar weken spoilervrij houden zou fijn zijn ^O^
Ja dat is wel een dingetje met die netflix originals. Uitgezonden is erover praten maar de bingewatchers ( Hoi :@ ) hebben hier wel een oneerlijke voorsprong.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_165748027
Eerste aflevering van Luke Cage gezien.... Sjezus wat kut.
Ik vond het traag, stereotyp en het eind van aflevering 1 vond ik alsnog te snel komen. Voor mij was het niet geloofwaardig dat hij nou ineens wel de mensen wou helpen. Die Luke wordt of slecht geacteerd, of het is een waardeloos karakter, want die vent heeft een uur lang die zelfde holle blik.
Dat gesprekje bij de kapper over Chico en die andere pipo was het toppunt. Nul emotie.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:15:37 #64
62913 Blik
The one and Only!
pi_165748114
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja dat is wel een dingetje met die netflix originals. Uitgezonden is erover praten maar de bingewatchers ( Hoi :@ ) hebben hier wel een oneerlijke voorsprong.
In het Narcos topic (dacht ik) was er een spoilervrije periode van een paar weken. Dat is wel fijn aangezien niet iedereen de tijd heeft om een complete serie te kijken in 3 dagen. Ik heb ook nog een vrouw en kinderen thuis die dit soort series niet kijken. :D
pi_165748835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:15 schreef Blik het volgende:

[..]

In het Narcos topic (dacht ik) was er een spoilervrije periode van een paar weken. Dat is wel fijn aangezien niet iedereen de tijd heeft om een complete serie te kijken in 3 dagen. Ik heb ook nog een vrouw en kinderen thuis die dit soort series niet kijken. :D
Of je komt niet in dit topic :P
Voor neutrale posts is er het Netflix-topic, denk ik.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:45:58 #66
62913 Blik
The one and Only!
pi_165748914
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:42 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Of je komt niet in dit topic :P
Voor neutrale posts is er het Netflix-topic, denk ik.
Netflix topic is voor Netflix, niet om een serie te bespreken. En het is gek om pas in een topic te kunnen komen als je de serie al helemaal af hebt gekeken en er dus eigenlijk niks meer te bespreken valt.

Een spoilervrije periode is toch niet zo'n gek idee?
pi_165748969
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:45 schreef Blik het volgende:

[..]

Netflix topic is voor Netflix, niet om een serie te bespreken. En het is gek om pas in een topic te kunnen komen als je de serie al helemaal af hebt gekeken en er dus eigenlijk niks meer te bespreken valt.

Een spoilervrije periode is toch niet zo'n gek idee?
Nee, hoor. Gek is het niet, net als dat het niet gek is dat mensen popelen om erover te praten in het ervoor geopende topic. Gelukkig heb ik nooit moeite met spoilers. Ik kijk gewoon met evenveel plezier als wanneer ik geen spoilers heb gelezen. :)
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 16:49:39 #68
62913 Blik
The one and Only!
pi_165752346
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:48 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Nee, hoor. Gek is het niet, net als dat het niet gek is dat mensen popelen om erover te praten in het ervoor geopende topic. Gelukkig heb ik nooit moeite met spoilers. Ik kijk gewoon met evenveel plezier als wanneer ik geen spoilers heb gelezen. :)
door het in spoilertags te zetten kun je er toch gewoon over praten. Alleen verklap je dan niks voor degenen die het verloop van het verhaal nog niet willen weten
pi_165762323
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:21 schreef Blik het volgende:
KUnnen we de spoilers nog even achterwege laten? Het is een beetje jammer dat ik nu al 2 (liefdes)wendingen in het verhaal hier heb gelezen die ik nu nog helemaal niet aan zie komen. NIet heel boeiend natuurlijk qua verhaal, maar toch. Eerste paar weken spoilervrij houden zou fijn zijn ^O^
Ze zijn ook niet heel boeiend voor het verhaal verder. :P
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_165763264
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

yups. En met Jess heeft ie nu een kleine geloof ik :)

Serie gebinged afgelopen weekend, leuk en onderhoudend maar haalt het niet bij JJ en DD.

Grappig overigens dat mensen aan het klagen waren over de hoeveelheid gekleurde medemensen in de serie terwijl het zich afspeelt in de bekendste zwarte wijk van Amerika :')
Zag dit op twitter voorbij komen:

"To all the idiots calling 'Luke Cage' a "racist show" because it has no white people: don't have kids, our planet needs less of your stupid."

Persoonlijk vond ik de eerste helft van Luke Cage echt geweldig, de tweede helft was kwalitatief iets minder maar nog altijd beter dan de gemiddelde serie.

Hopelijk krijgt Mahershala Ali na deze serie meer grote rollen, een van de best gespeelde villains tot op heden.
  Admin woensdag 5 oktober 2016 @ 07:03:48 #71
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_165763936
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 02:19 schreef Michie_ het volgende:

Hopelijk krijgt Mahershala Ali na deze serie meer grote rollen, een van de best gespeelde villains tot op heden.
HIj heeft een prima rol in House of Cards, mocht je die nog niet gezien hebben. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 21:38:14 #72
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_165779071
Tijd om deze aan te zwieren _O_.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_165834104
Leuk die referentie naar Iron Fist ook in de laatste ep :)

Genoten van de serie hoewel de 2e helft wel iets te traag werd naar mijn idee.

Netflix en Marvel mogen nog veel meer series samen maken :P
  zondag 9 oktober 2016 @ 16:24:02 #74
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_165853869
Vorige zondag begonnen, vrijdagavond de laatste aflevering gekeken. Vond het lekker te pruimen, het had weer een ander sfeertje dan Daredevil of Jessica Jones, vooral de muziek vond ik wel lekker ondanks dat ik geen fan van van R&B, jazz of soul.
Maar zoals al vaker geopperd is, Cottonmouth was zo'n beetje een Fisk-light. En Diamondback vond ik persoonlijk dan weer zo'n cliché "boze-jaloerse-broer".
Shades/Mariah: cringe-worthy :X
De achtergrond van de familie Stokes vond ik wel mooi weergegeven.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_165854026
Doctor foster echt een aanrader!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')