quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:01 schreef Oberkullie het volgende:
Wat wil je doen, weer NSB'en?Zit wel in jullie bloedlijn
.
Wat jij lekker vindt tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je liever hard of lekker langzaam.
eet alleen kip, waarom hebben italianen daar een fobie voor?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:00 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
ga morgen carbonara maken met pancetta
Ga vanavond uiteten, Mexicaans.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat gaan jullie eten ben echt hangry
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:04 schreef hugecooll het volgende:
Ben ook echt gewoon anderhalf uur bezig geweest om mijn band te plakken
Eerst de lijm op dan dit dan dat
Pauper zijn om het te laten doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:04 schreef hugecooll het volgende:
Wat jij wilt Snorro, maar het is moeilijk normaal doen tegen iemand met een zodanig belachelijke snor.quote:
Daar zit ik tenminste op mijn plek. Spreken ze me ook gewoon aan met Senor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:05 schreef Oberkullie het volgende:
Wat jij wilt Snorro, maar het is moeilijk normaal doen tegen iemand met een zodanig belachelijke snor.
Terugbrengenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:05 schreef Crip het volgende:
Wat een afzetters wrm heb ik in de douglas 15eur betaald voor mn wenkbrauw potlood en online bij de douglas is ie 9.90 ;s
Hijs al op, wilde in winkel nieuwe halen maar uitverkocht dus ging ik net online kijken ;s wel raarquote:
Is dit weer een smoesje om geen puin te hoeven ruimen, net zoals dat eten van gisteren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:04 schreef hugecooll het volgende:
Dat moet je altijd checken, krijg je het altijd voor de lagere prijs mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:05 schreef Crip het volgende:
Wat een afzetters wrm heb ik in de douglas 15eur betaald voor mn wenkbrauw potlood en online bij de douglas is ie 9.90 ;s
haters gaan op kampquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:01 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat wil je doen, weer NSB'en?Zit wel in jullie bloedlijn
.
ja, zoietsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dit weer een smoesje om geen puin te hoeven ruimen, net zoals dat eten van gisteren?
gvdquote:
Even met Braddie overleggen. Denk gewoon laten lijden, kost minder dan het spuitje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn hond heeft vlooien, wat nu? Spuitje?
ja, zoietsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat Etsu homo is natuurlijk? En poot een minachtende term voor homoseksueel is?
Onnodig kwetsend. TRquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Even met Braddie overleggen. Denk gewoon laten lijden, kost minder dan het spuitje.
Oh dacht dat wij zo intiem waren dat we elkaar niet TR'en.quote:
Hey tardisquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat Etsu homo is natuurlijk? En poot een minachtende term voor homoseksueel is?
Ja maar weg gooien is zonde. In Afrika doen ze een moord voor vlees. Letterlijk, want het zijn allemaal ongeschoolde kannibalistische bosjesmannen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat hij toch alles van de barbecue opeet?
Heb je wel eens gefantaseerd over mijn penis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:15 schreef Crip het volgende:
Babyboyyyyyy not a day goes by without my fantasyyyyy
Nee om eerlijk te zijn. Wel over die van zeer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je wel eens gefantaseerd over mijn penis.
Haha wat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee om eerlijk te zijn. Wel over die van zeer.
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Even met Braddie overleggen. Denk gewoon laten lijden, kost minder dan het spuitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |