Ik heb er stiekem kanker in gezet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:49 schreef Chloroform het volgende:
Niemand gaat die lappen tekst lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb er stiekem kanker in gezet.Kanker heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke Nielsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo ik ga ook maar eens even wat doen. Helemaal geen zin, maar goed dat moet ik dan maar maken.
Ik heb geen TR gezet. Als ik matennaai dan zorg ik er in ieder geval voor dat ik genoeg glijmiddel gebruik.quote:
We kunnen ecto en de snor wel missen tochquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb er stiekem kanker in gezet.Haha, dacht misschien met de beginletters van elke zin of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Madjelly snorloze big beautiful womanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We kunnen ecto en de snor wel missen toch
Kwam jij even van een koude kermis thuis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:53 schreef Chai het volgende:
Haha, dacht misschien met de beginletters van elke zin of zo.
Leugens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb geen TR gezet. Als ik matennaai dan zorg ik er in ieder geval voor dat ik genoeg glijmiddel gebruik.
Pasta met tomaat mascarpone en daarna een halve zak chips en daarna chocolaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat gaan jullie eten ben echt hangry
Brb ik kom naar jou toequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Pasta met tomaat mascarpone en daarna een halve zak chips en daarna chocola
Elke pas slijt zijn knieschijf af door zijn enorme gewicht. Dat is zeer pijnlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Je was toch gewoon gaan lopen? Of joggen ofzo, ik begrijp niet hoe je je door lopen kut kan voelen
Excellent zeezoutquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Brb ik kom naar jou toe
Welke chips
Try me bitch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:54 schreef Chai het volgende:
Leugens.
Je bent gewoon een naaiertje.Als iemand in jouw ogen te ver gaat m.b.t een userbash dan zet jij een TR.
pasta, goede pasta maar eigenaar is zo arrogant dat ik altijd laat bezorgen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Nacho's uit de oven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
ga morgen carbonara maken met pancettaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
pasta, goede pasta maar eigenaar is zo arrogant dat ik altijd laat bezorgen.
Heb je liever hard of lekker langzaam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:00 schreef TARDIS. het volgende:
Zou me machteloos laten naaien door hoink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |