1 dag dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1 week bitch, heb gister m'n eerste kitkat gehad na maanden
ja ziet er ook echt debiel uit gewoon. Zie mensen soms ook gewoon door het centrum lopen met die shit, waarom zou je die dingen gebruiken als je gewoon door de stad looptquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om die stokken weg te trappen
Dat zeg je zeker elk uur zelfsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat was gister, nieuwe dag nieuwe kansen
Hehe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'IK DACHT DAT ZIJN KIPPENVLEUGELS!! ZITTEN ER ZOMAAR INEENS BOTTEN IN WTF!"
Jij kan er ook wel wat van, Frass.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
OPSO IS ECHT SMERIGDIK
Confirmed
Moet wintervet opbouwen, lkkr isolatiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
OPSO IS ECHT SMERIGDIK
Confirmed
Precies dat dus. Godnondeju. Voelen ze zich pretentieus dat ze wandelstokken hebben LulLecroix ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ziet er ook echt debiel uit gewoon. Zie mensen soms ook gewoon door het centrum lopen met die shit, waarom zou je die dingen gebruiken als je gewoon door de stad loopt
Dat wil ik meemaken !quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil mensen met zo'n hooverboard omver trappen/duwen/meetrekken
hoe is het met je knie eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik doe m'n bestNet als tussendoortje 2 Big Mac menu's weggewerkt
Zonder augurken hoop ik?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik doe m'n bestNet als tussendoortje 2 Big Mac menu's weggewerkt
Goed hoor, vanmorgen op loopband beetje hardgelopen. Ging niet zo bestquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe is het met je knie eigenlijk?
ah das klotequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed hoor, vanmorgen op loopband beetje hardgelopen. Ging niet zo bestWeet niet meer hoe het moet
Zoiets wel eens echt iemand horen zeggen bij de KFCquote:
nee volgens mij nietquote:
Oh ja, is ook zo. Ik had je vader kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hey jij moet toch een voorbeeld voor mij zijn en zo. Doe es niet
Ja knie is nog beetje stijf, helpt niet mee. Maar komt wel goed, wat mn fysio altijd zegt: oefenen oefenen oefenen oefenenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah das klotemaar wel beter dat het iig weer mogelijk is
Gvd, weet niet hoe vroeg jij begonquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo. Ik had je vader kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |