Ban haarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
GEDRAAG JIJ JE POTVERDEDIKKIEDOMMELTJE NOU TOCH EENS EVEN EEN KEER!!!
Ik snap niet waarom je dit hier blijft plaatsen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben alweer terug na net 1 kilometer.
Werd ff niet goedLicht in m`n hoofd, kortademig, misselijk. Ga straks kijken of ik de resterende 2 kilometer kan gaan lopen
Hoe dit nou opeens zo is gebeurd
'IK DACHT DAT ZIJN KIPPENVLEUGELS!! ZITTEN ER ZOMAAR INEENS BOTTEN IN WTF!"quote:
ja kan ook best, maar vooral zo in de zomer is het denk ik wel beter om gewoon een flesje mee te nemenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
je zou wel 10km moeten kunnen lopen zonder water
Ook niet meer #snoeptomatenleef #fitchickquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja, jij was meer van de taartjes en zoetigheden.
hahahquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'IK DACHT DAT ZIJN KIPPENVLEUGELS!! ZITTEN ER ZOMAAR INEENS BOTTEN IN WTF!"
Of hij neemt wandelstokken meequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja kan ook best, maar vooral zo in de zomer is het denk ik wel beter om gewoon een flesje mee te nemen
TR wegens misbruik van je machtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geef gewoon 10 notes voor dit wangedrag
Waarom wel de hele tijd snapchats van de taartjes en de andere zoetigheden maar nooit een snap van de snoeptomaten gezien?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ook niet meer #snoeptomatenleef #fitchick
laterssquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, ik ga ff offline, tot later
van die nordic walking shit of hoe heet datquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of hij neemt wandelstokken mee
Als je weinig beweegt verder kan dat dus al lastig zijn. Tel daar het gewicht op wat je meedraagt met 124kg en hitte enzo...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
je zou wel 10km moeten kunnen lopen zonder water
Die neem ik met liefde in ontvangstquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
TR wegens misbruik van je macht
haha nordicquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
laterss
[..]
van die nordic walking shit of hoe heet dat![]()
hm, mss gewoon slecht filiaal ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ging dat in Berlijn bestellen, mijn eerste x in kfc.
En het was WALGELIJK
Ooh shieeeetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom wel de hele tijd snapchats van de taartjes en de andere zoetigheden maar nooit een snap van de snoeptomaten gezien?
wat is 'vet lang'? 1 dag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooh shieeeet
Hee wacht heb al vet lang geen zoetigheden meer gehad hoor
Ging met mijn tante mee. Doe ik wel vaker en 10-15 km over plat terrein merk ik nooit iets van, dus was wel benieuwd hoeveel zwaarder dit zou worden.quote:
Ik heb altijd de neiging om die stokken weg te trappenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
laterss
[..]
van die nordic walking shit of hoe heet dat![]()
Haha ja dat is best nogal een verschilquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging met mijn tante mee. Doe ik wel vaker en 10-15 km over plat terrein merk ik nooit iets van, dus was wel benieuwd hoeveel zwaarder dit zou worden.
Twijfels...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm, mss gewoon slecht filiaal ofzo
zou nog eens proberen, je weet niet wat je mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |