Zullen wij ook daten net als huge en madeliefff dan kan ik ook zeggen dat ik mijn eigen notes heb ingezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zo dan maar een marathon lopen door de drive-in van de KFC
#viesdikworden #goedexcuus
chocolatebear denk kquote:
Kijk maar ff. Ziet er ok uit, maar ze zitten helemaal niet meer in Nederland helaas.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan me eigenlijk niet voorstellen dat vis echt lekker is van een fastfoodrestaurant
Ja, dat zou eventueel kunnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat over eten kan ook eventueel weg.
oh ja, valt niet tegen idd, al ziet een hamburger van de mac bijvoorbeeld er ook heel anders uit op een plaatje dan in het echtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kijk maar ff. Ziet er ok uit, maar ze zitten helemaal niet meer in Nederland helaas.
http://www.nordsee.com/de/produkte.html#/alle-produkte
Moet je naar Groningen komen. Maar je notes houd ik lekker geheimquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zullen wij ook daten net als huge en madeliefff dan kan ik ook zeggen dat ik mijn eigen notes heb ingezien
In Zwitserland hebben ze een wet dat het er zoals op het plaatje uit moet zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, valt niet tegen idd, al ziet een hamburger van de mac bijvoorbeeld er ook heel anders uit op een plaatje dan in het echt![]()
Voor mij het broodje tonijn en de kindertellerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kijk maar ff. Ziet er ok uit, maar ze zitten helemaal niet meer in Nederland helaas.
http://www.nordsee.com/de/produkte.html#/alle-produkte
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kap er maar mee met meisjes hosselen schiet toch niet op
kan ook niet eens fatsoenlijk praten met jongens en geen vrienden ook ik ben veel te suf gewoon
ik ga me vanaf nu meer focussen op series films en gamen
hahah srs?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Zwitserland hebben ze een wet dat het er zoals op het plaatje uit moet zien.
Laat maar, dan probeer ik Pharkus welquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moet je naar Groningen komen. Maar je notes houd ik lekker geheim
wie een wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:22 schreef Catkiller het volgende:
Ahaha ik heb Mauri een strike aangenaaid.
Die gekke Colombiaan met zijn Youtube kanaaltje.quote:
Zelfs dat lukt hem nietquote:
oh hou me niet zo bezig met youtubersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die gekke Colombiaan met zijn Youtube kanaaltje.
Ga gewoon naar de blauwe engel want ober is al van pharkyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moet je naar Groningen komen. Maar je notes houd ik lekker geheim
Echt wel, een youtuber in het bijzonder die rijmt op fraddiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh hou me niet zo bezig met youtubers
kijk zijn vlogs ook echt nooit eigenlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Echt wel, een youtuber in het bijzonder die rijmt op fraddie
BE ga ik heen in de laatste uurtjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de blauwe engel want ober is al van pharky
jammer ditquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
kijk zijn vlogs ook echt nooit eigenlijk
Niemand, want ze zijn te saai, maar we praten elkaar gewoon een beetje na op basis van de beschrijving of wat iemand zegt die heel toevallig wel een keer heeft gekeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
kijk zijn vlogs ook echt nooit eigenlijk
Aber bedoel je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand, want ze zijn te saai, maar we praten elkaar gewoon een beetje na op basis van de beschrijving of wat iemand zegt die heel toevallig wel een keer heeft gekeken.
je bent zelf jammer ;squote:
hahahquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand, want ze zijn te saai, maar we praten elkaar gewoon een beetje na op basis van de beschrijving of wat iemand zegt die heel toevallig wel een keer heeft gekeken.
Arme jongen, het moeten doen met sloppy secondsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
BE ga ik heen in de laatste uurtjes
wel goed op zichquote:
zijn toch allemaal vet oude dingen? best cool als verzameling als je interesses daar liggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:29 schreef Chloroform het volgende:
Wat moet je met zo veel keyboards ook echt
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme jongen, het moeten doen met sloppy seconds
Kinderen met autisme leggen vaak een verzameling van nutteloze dingen aan, zoals bierdopjes, steentjes of elastiekjes. Die verzameling wordt vervolgens bijna heilig. De verzameling staat op een vaste plaats en het kind controleert regelmatig of alles nog in orde is. Hij mag niet worden opgeruimd of weggegooid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:29 schreef Chloroform het volgende:
Wat moet je met zo veel keyboards ook echt
En ze dan zo'n beetje ongeïnteresseerd in een stoffig muf hoekje gooien. Ja. Echt leuke verzamelingquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn toch allemaal vet oude dingen? best cool als verzameling als je interesses daar liggen
oh dat weet ik verder niet, dan is het wel beetje nutteloos en zonde van het geldquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En ze dan zo'n beetje ongeïnteresseerd in een stoffig muf hoekje gooien. Ja. Echt leuke verzameling
Wat verzamel jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kinderen met autisme leggen vaak een verzameling van nutteloze dingen aan, zoals bierdopjes, steentjes of elastiekjes. Die verzameling wordt vervolgens bijna heilig. De verzameling staat op een vaste plaats en het kind controleert regelmatig of alles nog in orde is. Hij mag niet worden opgeruimd of weggegooid.
Haha.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
Kinderen met autisme leggen vaak een verzameling van nutteloze dingen aan, zoals bierdopjes, steentjes of elastiekjes. Die verzameling wordt vervolgens bijna heilig. De verzameling staat op een vaste plaats en het kind controleert regelmatig of alles nog in orde is. Hij mag niet worden opgeruimd of weggegooid.
Heb nooit iets verzameld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie heeft hier als kind van die vullingballetjes gespaard?!
He ja die zaten in zo'n plastic kokertje in een vulpenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie heeft hier als kind van die vullingballetjes gespaard?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |