quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:39 schreef Sicstus het volgende:
Ik heb geen nabestaanden, dus er komt geen uitvaart. Gewoon een goedkope kist en een technicus van het crematorium die hem in de oven schuift.
Tja, het is zoals het is. Als ik kassiewijle ben, laat ik niets of niemand achter, zelfs geen herinnering. Het zal zijn alsof ik nooit heb bestaan. En soms schep ik daar een soort pervers genoegen in.quote:
Ook geen vrienden?quote:Op zondag 28 augustus 2016 12:24 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Tja, het is zoals het is. Als ik kassiewijle ben, laat ik niets of niemand achter, zelfs geen herinnering. Het zal zijn alsof ik nooit heb bestaan. En soms schep ik daar een soort pervers genoegen in.
Wat is dat precies?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:53 schreef summer2bird het volgende:
En dan komt de klapper, ik wil zo'n boomcapsule
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:06 schreef Luuntje het volgende:
Mijn uitvaart, ze mogen het vrijwel zelf invullen, er is maar 1 ding dat ik wil.
Bepaalde mensen zijn niet welkom.
Wil je niet in het leven met me praten, kom dan ook niet snikken aan mijn lijk.
En dan graag in een 'seed'-kist die de grond ingaat en waar uiteindelijk een boom uitgroeit.
Dit dus;
http://ballinnn.com/binne(...)incarneren-als-boom/
Dan reincarneer je weer gewoon als eikelquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit ding.
Bedoel je rigor mortis? Dat duurt niet heel lang hoor, en bovendien kan je de spieren dan weer masseren om ze weer buigzaam te krijgen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 10:04 schreef Leandra het volgende:
Wordt nog best lastig om dat rond de lijkstijfheid goed te regelen denk ik.
Ja ik bedoel de rigor mortis, en die kan zo een paar dagen duren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bedoel je rigor mortis? Dat duurt niet heel lang hoor, en bovendien kan je de spieren dan weer masseren om ze weer buigzaam te krijgen.
Heeft ook te maken met de temperatuur. (Warm weer, koud weer.)quote:Op maandag 29 augustus 2016 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bedoel je rigor mortis? Dat duurt niet heel lang hoor, en bovendien kan je de spieren dan weer masseren om ze weer buigzaam te krijgen.
Thanks.quote:Op maandag 29 augustus 2016 08:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit ding.
Waar ben je verzekerd wij doen het nl voor de helft incl 2 extra tickets naar Marokkoquote:Op maandag 29 augustus 2016 10:18 schreef Kittekop het volgende:
Een Islamitische uitvaart. Ik ben niet echt Islamitisch maar vanaf mijn 18e betaal ik het en het is goedkoop. ¤45,- per jaar ofzo.
Ik weet iig dat ik in Nederland begraven wil worden en het mag allemaal volgens de bekende regeltjes. Het interesseert mij geen mallemoer, eerlijk gezegd. Althans nu niet.
je vergeet de stuifcake, maar buiten dat klinkt dit als een begrafenis zoals 99% van de posters het hier gaan beleven, alle leuke plannen over met alcohol doordrenkte en ik dikke weed-wolken gehulde plannen ten spijt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:18 schreef Zelus het volgende:
Weinig volk, slechte belegde broodjes en koude koffie en thee.
Zeer waarschijnlijk ga ik mijn eigen uitvaart niet 'beleven'.quote:Op dinsdag 6 september 2016 05:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
als een begrafenis zoals 99% van de posters het hier gaan beleven
quote:Op dinsdag 6 september 2016 05:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je vergeet de stuifcake, maar buiten dat klinkt dit als een begrafenis zoals 99% van de posters het hier gaan beleven, alle leuke plannen over met alcohol doordrenkte en ik dikke weed-wolken gehulde plannen ten spijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |