Hoe dan? Volgens mij is het gewoon een hobby van je, net zoiets als treinspotten, maar dan aapjes kijken op ROC's of zo.quote:
Beter dan een hele cementmolenquote:
Hoe vaak ga ik naar het ROC volgens jou?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe dan? Volgens mij is het gewoon een hobby van je, net zoiets als treinspotten, maar dan aapjes kijken op ROC's of zo.
racistquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe dan? Volgens mij is het gewoon een hobby van je, net zoiets als treinspotten, maar dan aapjes kijken op ROC's of zo.
ben kkmad nu ouwe echt eigenlijk zouden ze alle mensen moeten opsluitenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
mad as fuck
DIE ARME DIEREN IK ZAL AL JULILE VERMOORDE ROTMENSEN ALLEMAAL DOOD!
Begin maar bij Mapima.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben kkmad nu ouwe echt eigenlijk zouden ze alle mensen moeten opsluiten
Als je maar niet verdrinkt in je schuim en tranen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel vind het gewoon leuk om vervelend te doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een hok met tralies
Jij bent echt nog nooit in die dierentuin daar geweest of wel?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Minstens 1x per jaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:01 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Hoe vaak ga ik naar het ROC volgens jou?
komt goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je maar niet verdrinkt in je schuim en tranen.
Hulde.quote:
Even kijken wie je toekomstige cliënten bij je advocatenbureau zijn?quote:
Strafrecht studeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even kijken wie je toekomstige cliënten bij je advocatenbureau zijn?
animespam?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:04 schreef IDkaart het volgende:
Deze meneer Erol kennen jullie misschien wel van zijn animespam. Hij is ook bekend van oplichting en zat ook op de Rooi Pannen.(In Eindhoven)
http://www.opgeletopinter(...)5897dffedcddbb48e929
Nou iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:04 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Strafrecht studeren.Lekker werkloos worden na je studie.
Altijd weer die Brabanders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:04 schreef IDkaart het volgende:
Deze meneer Erol kennen jullie misschien wel van zijn animespam. Hij is ook bekend van oplichting en zat ook op de Rooi Pannen.(In Eindhoven)
http://www.opgeletopinter(...)5897dffedcddbb48e929
Serieus? Die jongen is bekend op heel internet. Op Girlscene spamde hij, op blogs spamde hij, op internet licht hij mensen op.quote:
Ik heb steeds het gevoel dat er in Noord-Brabant alleen maar allochtonen wonen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou idd
[..]
Altijd weer die Brabanders.
heel internetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:06 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Serieus? Die jongen is bekend op heel internet. Op Girlscene spamde hij, op blogs spamde hij, op internet licht hij mensen op.
girlscene en blogs moet je dan ook mijden als de pest..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:06 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Serieus? Die jongen is bekend op heel internet. Op Girlscene spamde hij, op blogs spamde hij, op internet licht hij mensen op.
Denk het ook, ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:06 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Ik heb steeds het gevoel dat er in Noord-Brabant alleen maar allochtonen wonen...
Sorry.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |