quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:44 schreef Mies_poes het volgende:
Het is de bedoeling dat jij nattigheid voelt, Quoi, niet je katten
Succes zo Sq!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:48 schreef Miezziej het volgende:
Foto van Ikke gemist![]()
Ik zit nu steeds mobiel en dan vind ik het toch lastiger om te onthouden en op iedereen te reageren enzomaar ik hou jullie stiekem nog in de gaten
Misschien helpt dit de LLMsWat is ze prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe gaat het met jullie?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:03 schreef Miezziej het volgende:
Met haar gaat het goed, ze groeit goed op mijn slagroomze heeft ook al bewezen dat haar poep ver kan komen
Tijdens het verschonen vond ze dat ze nog niet klaar was en zat het op de muur
![]()
Met mij gaat het wel, last van mijn borsten en vaak wat koorts, maar over het algemeen voel ik me goed gelukkig
Oh, dan heb ik (ondanks mijn binge-post-gedrag) niet goed opgelet. Mooi!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:15 schreef Heliotrope het volgende:
Ahh zo mooi, lief en ontspannenhopelijk gaat het gauw met jou ook wat beter Miezziej.
Quoi, hm balen van de slechte nacht door de katten die van slag zijn. Zou het al een voorteken zijn of ga je voor de 40 weken?
(En ja, maandag SEO gehad, was allemaal goed en een meisje.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, die hele leukequote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:33 schreef Molo het volgende:
Is dat dat lunchtentje in Delft?![]()
Waarom gaat die sluiten?![]()
Nah ja, jammer, wel veel plezier vandaag!
Verdeurie!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yep, die hele leukeZe gaan 'iets anders' doen.
Thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |