Slavinken, zebravinken of rundervinken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging altijd even een half uurtje vinken idd. Rustig op je zij liggen en elke beweging tellen. Je "moet" minimaal tien bewegingen per uur tellen. Als je je daarna nog steeds zorgen maakt gewoon bellen
Blinde vinken natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Slavinken, zebravinken of rundervinken?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:31 schreef Radyhyn het volgende:
Quoi
Sinds ik zwanger ben zeg ik steeds geel tegen roze.. en als ik iets roze zie.. zeg ik geel![]()
Oja, blinde! Onze hele relatie vind ik het stom dat mijn vriend altijd dat soort vlees koopt, maar tijdens mijn zwangerschap ben ik nogal van de agv'tjes geworden en kom ik minstens een keer per week met 'een' vink thuis (behalve dan een zebravink).quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:40 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Blinde vinken natuurlijk![]()
En hullie zijn lief. Ik zag er tegenop om hier te gaan posten. a. Ik was het een beetje ontwend omdat ik wohts even heb gelaten voor wat het was en b. Alsof je het jinxt
Een duwer? Is dat een term? Zijn dat kindjes die later andere kindjes duwen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:43 schreef BlueEyes het volgende:
Ik snapte het vinken wel meteen![]()
Ik was vanmorgen bij de vk en we hadden het over de activiteit die ik al bij 16 weken én voorliggende placenta voel.
Ze zei al dat ik dan waarschijnlijk een duwer heb. En dat had ik bij F ook inclusief verbouwen.
Dat schijnt volgens haar nogal te verschillen dus qua bewegingen.
Ben wel vergeten te vragen hoevaak ik met 20 weken nu per dag beweging hoor te voelen.
Ik ben wel een beetje uitgevinkt. Ik had laatst een bedorven. Ik ruik dat natuurlijk niet (m'n neus is groot genoeg, dus waarom niet is mij een raadsel) en vent vroeg of ik wel goed bij m'n hoofd was om dat ding op te eten. En toen had ik hem al voor de helft opquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oja, blinde! Onze hele relatie vind ik het stom dat mijn vriend altijd dat soort vlees koopt, maar tijdens mijn zwangerschap ben ik nogal van de agv'tjes geworden en kom ik minstens een keer per week met 'een' vink thuis (behalve dan een zebravink).
Gewoon posten hoor en de onzekerheid is stom! Ben je in de zevende hemel dat je zwanger bent, krijg je die onzekerheid ervoor terug. Continu twijfelen of het wel goed gaat. Niet leuk
Maar als ze slaapt, dan gaan die bewegingen natuurlijk niet komen lijkt me?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging altijd even een half uurtje vinken idd. Rustig op je zij liggen en elke beweging tellen. Je "moet" minimaal tien bewegingen per uur tellen. Als je je daarna nog steeds zorgen maakt gewoon bellen
Ja, ook in hun slaap bewegen ze. Niet zo wild als wakker, maar niemand ligt doodstil in zijn slaap, vandaar ook dat "minimum" van tien bewegingen per uurquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:51 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Maar als ze slaapt, dan gaan die bewegingen natuurlijk niet komen lijkt me?
Ik ga zo inderdaad even een colaatje erin mikken en op mijn zij liggen. Voel haar af en toe wel wat schuiven, maar het is anders dan normaal.
Maandag de 15e.quote:Ai savvy, dat geeft ook geen rust neewanneer mag je weer? Ik zal hard duimen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |