abonnement Unibet Coolblue
pi_171343780
En guldens en rijksdaalders waren ook beter verschillend te zien in je portemonnee.
pi_171361723
quote:
Ze zeggen zei "meneer" tegen me :'(
Te vaak bij de mc donalds geweest?
Zo, nu even zonder gekheid. Dit halve zool moet het doen met een leesbril van +1 en in mijn lashelm zit ook nog iets wat +1.25 is.
Werkt perfect, dat dan weer wel..
pi_171361848
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:14 schreef Murdy het volgende:

[..]

Te vaak bij de mc donalds geweest?
Ik zat juist laats te bedenken dat velen niet meer snappen waar je het over hebt als je dat meneer aanhaalt.
pi_171363651
Powernapjes, of domweg voor de tv in slaap vallen.
pi_171411832
Als ik op YouTube oude muziekvideo's terugkijk uit 1996-2005 etc. Vooral die periode dat ik echt interesse kreeg in muziek (Spice Girls) en films (Titanic).
Eminem was hot en zijn albums als Slim shady Lp en Marshall Mathers LP zijn al gauw 15 jaar oud.
Dat een droomjongen als Leonardo Dicarpio ook al zo'n 45 is en je nu ouder bent dan hij destijds in Titanic.
Dat eigenlijk als je jeugdhelden van tv, zoals vj's op TMF, allemaal 40+ zijn.
Dat je nog weet hoe je een stickeralbum had van The Lion King die stamt uit 1994!
Dat je halve klas van de basisschool nu ook hun kinderen naar school brengen.
Dat je een nieuwe collega krijgt die als geboortejaar 1997 heeft. :')

Ik ben overigens van 1985. :P
  zaterdag 3 juni 2017 @ 04:03:08 #286
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_171412457
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 02:43 schreef vencodark het volgende:
Dat eigenlijk als je jeugdhelden van tv, zoals vj's op TMF, allemaal 40+ zijn.
Of artiesten. Velen treden nog steeds op: bedrijfsfeesten, jaren 90-feesten, braderiën, enzovoort. Daardoor zijn ze nog steeds zichtbaar, en kun je het oudersdomsproces precies volgen. Social media haalt zo ongeveer alles wat er aan mysterie had kunnen zijn weg. Best confronterend.

O.k., Ray Slijngaard is een speciaal geval. Die wordt van buiten nooit oud en van binnen zelfs nooit volwassen. :+

pi_171430741
Dat je nog steeds vindt dat er in een broek 3 gaten horen te zitten (één boven, twee onder).
Pecunia non olet
pi_172326987
Dat je als kind samen met je zusjes een wat meer volwassen meisje uit je familie samen met haar vriendje spelend 'opsluit' in de garage, ze beiden ziet kussen door de raam van de garage en dat ze tegenwoordig beide lang en gelukkig met elkaar getrouwd zijn en volwassen kinderen hebben.

En verder dat de slager nooit meer aan me vraagt of ik een plakje worst wil hebben :( grrrrrrrrrr
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 juli 2017 @ 20:35:02 #289
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_172327182
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:28 schreef TLC het volgende:
En verder dat de slager nooit meer aan me vraagt of ik een plakje worst wil hebben :( grrrrrrrrrr
Dat doet onze slager wel :+. Gewoon aan iedere klant
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_172327512
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 20:28 schreef TLC het volgende:
Dat je als kind samen met je zusjes een wat meer volwassen meisje uit je familie samen met haar vriendje spelend 'opsluit' in de garage, ze beiden ziet kussen door de raam van de garage en dat ze tegenwoordig beide lang en gelukkig met elkaar getrouwd zijn en volwassen kinderen hebben.

En verder dat de slager nooit meer aan me vraagt of ik een plakje worst wil hebben :( grrrrrrrrrr
Met dat laatste ging ik een keer de mist in toen ik geheel tegen mijn gewoonte in met een puber over de markt wandelde. Als in: ik dacht dat de vraag aan mij gericht was.
pi_172328196
Oh, dat leeftijdsgenoten al wat grijze haren hebben en ik best weleens de volgende kan zijn. -O-
pi_172367513
- Dat ik op mijn 28e al grijze haren heb hier en daar (al vind ik dat eigenlijk niet echt erg)
- Als ik besef dat ''moeders'' geen ''grote mensen'' meer zijn, maar de vrouwen van mijn eigen leeftijd.
- Dat men het nu toch wel vreemd begint te vinden dat ik nog steeds vrijgezel ben.
- Dat als ik de Albert Heijn binnen loop, ik constant weer opnieuw constateer dat ''er bijna alleen maar kinderen'' werken.
- Dat ik besef dat mijn leeftijdsgenoten die écht idioot vroeg kinderen kregen al kinderen hebben die over drie jaar naar de middelbare school gaan :')
pi_172392950
Dat de stagiaires nu echt kinderen lijken...
Whatever...
  donderdag 13 juli 2017 @ 17:27:52 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_172393053
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:05 schreef BoesB het volgende:
- Dat ik op mijn 28e al grijze haren heb hier en daar (al vind ik dat eigenlijk niet echt erg)

Dat jij op je 28e al jaren jonger bent dan mijn kind.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_172393734
Ik vind nog steeds de leukste: "Dat je kinderen eruit gaan zien als mensen van middelbare leeftijd".
  Licht Ontvlambaar donderdag 13 juli 2017 @ 20:19:50 #296
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_172397050
Aan dat mijn kind vandaag 13 geworden is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_172397088
Oudjes die continu in de weg staan, langzame, haperige motoriek hebben en puur nostalgisch leven, alsof het 1950 is.
Ik ben overigens 28.
Ooit ben ik ook zo..Brr..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172397186
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:21 schreef DoubleUU het volgende:
Oudjes die continu in de weg staan, langzame, haperige motoriek hebben en puur nostalgisch leven, alsof het 1950 is.
Ik ben overigens 28.
Ooit ben ik ook zo..Brr..
Je moet het eerst maar eens zien te halen. En dat valt niet te verwachten met jouw levensstijl. Zij zullen geen last hebben van jouw haperende motoriek en het in de weg staan.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172397196
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:24 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Je moet het eerst maar eens zien te halen. En dat valt niet te verwachten met jouw levensstijl. Zij zullen geen last hebben van jouw haperende motoriek.
Ik zou me er ook voor schamen.
Wait, hoe weet jij hoe ik leef?
"Zij" zijn dan allang dood trouwens xD
Ik maak er geen wedstrijd van om zo lang mogelijk te leven, het gaat meer om het jezelf zo gemakkelijk mogelijk te maken in het leven. Dan krijg je vanzelf vrede met dingen die je toch niet kan veranderen:) nietwaar?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172397292
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:25 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik zou me er ook voor schamen.
Wait, hoe weet jij hoe ik leef?
"Zij" zijn dan allang dood trouwens xD
"Zij" die dan zo jong zijn als jij. :) Maar het was een grapje. Zo zijn die oudjes. Ze maken grapjes waar niemand meer om lacht. :'( ;)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172397329
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:29 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

"Zij" die dan zo jong zijn als jij. :) Maar het was een grapje. Zo zijn die oudjes. Ze maken grapjes waar niemand meer om lacht. :'( ;)
Er zijn ook verstandige oudjes hoor :) Ik wil ze niet over 1 kam scheren, maar het overgrote gedeelte is ontoerekeningsvatbaar.
(grapje)
Wat ook gek is is dat je 25? moet zijn om te stemmen, volgens mij is het 23 maar oke, maar dat er geen limiet zit op hoge leeftijden. Als je langs bejaardetehuizen gaat, die nu al niet meer bestaan trouwens, dan haal je miljoenen stemmen op, en die mensen hebben geen idee waarschijnlijk wat ze doen.
Het moet vanaf 18 jaar. Stemmen moet ook verplicht worden.
"In België is er een opkomstplicht: het is daar formeel strafbaar om zonder geldige reden niet te komen opdagen bij verkiezingen." Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Kiesrecht

[ Bericht 4% gewijzigd door DoubleUU op 13-07-2017 20:40:14 ]
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')