Qua uiterlijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
meid die een goede vriendin van me was in eindhoven zag ik eergister ofzo voor het eerst in jaren weer en was zo kanker eng gewoon en zo fucking tyfuszielig
echt blijf van die shit af
rustig maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
kanker op teringmongool, kan dit echt ff niet hebben
neequote:
ja ik ben echt ff bloedserieus en het is echt niets om lacherig over te doenquote:
Wow heftigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
qua hoe ze eraan toe was en hoe fucking van de wereld ze was, continu half outgaan, met dr tong uit dr bek half omvallen in de deurpost
ik heb behoorlijk wat fucked up mensen gezien maar nog nooit heeft iets me zo geraakt qua mensen op drugs...
echt zo fucking klote gewoon, kan ook gewoon helemaal fucking niks doen om dr te helpenquote:
faktap manquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
qua hoe ze eraan toe was en hoe fucking van de wereld ze was, continu half outgaan, met dr tong uit dr bek half omvallen in de deurpost
ik heb behoorlijk wat fucked up mensen gezien maar nog nooit heeft iets me zo geraakt qua mensen op drugs...
kan echt helemaal nergens anders aan denken gewoonquote:
Pff...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee
Is ook fucking klote om iemand zo te zien en niks te kunnen betekenen voor haar, vooral omdat het goede vriendin van je isquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt zo fucking klote gewoon, kan ook gewoon helemaal fucking niks doen om dr te helpen
sry voor dit kutonderwerp, moest het echt ff kwijt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is ook fucking klote om iemand zo te zien en niks te kunnen betekenen voor haar, vooral omdat het goede vriendin van je is
Maakt niet uit, sc is er om je hart te luchten
quote:
(lol0quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:31 schreef deadprez het volgende:
en speedfreak maar wel echt fucking sterk mentaal. h
Sneu deze opmerking man, echt.. Na wat DP allemaal heeft gepost hier durf jij dit te posten? Achterlijk dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
drugsgebruikers
mentaal stekr
hahahahahha
Herkenbaar hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sneu deze opmerking man, echt.. Na wat DP allemaal heeft gepost hier durf jij dit te posten? Achterlijk dit.
komt wel goed manquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga lekker een blokje om en dan slapen.
DP doe rustig aan man
Slaap lekker mensen!
quote:
Nee kun jij je niks bij voorstellen met je cokeverslaving hèquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
drugsgebruikers
mentaal stekr
hahahahahha
Je bent pas sterk als je je eigen zwaktes herkentquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Nee kun jij je niks bij voorstellen met je cokeverslaving hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |