Yeah bbyquote:
wie welquote:
Jep. Huisgenoot had net voor mij er iets ingegooid dus moest wachten.quote:
weenie die zat vandaag weer enorm debiel tegen iedereen te doen de hele tijdquote:
Oh kan je niet morgen de was doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Huisgenoot had net voor mij er iets ingegooid dus moest wachten.
waarom als het nu ook kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh kan je niet morgen de was doen?
Geen zin in. En:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh kan je niet morgen de was doen?
quote:
ja sry, was beetje onaardige postquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:49 schreef SideEffect het volgende:
Wou gewoon het gesprek op gang houden
Geeft niet, ik vergeef jequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sry, was beetje onaardige post
lief van jequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:49 schreef SideEffect het volgende:
Wou gewoon het gesprek op gang houden
Zolang een aangeschoten Niels hier maar wegblijf is alles prima.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat toch gebeuren
We hebben een aangeschoten Frank nodig
Die komt niet dus jij moet zijn rol overnemenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat toch gebeuren
We hebben een aangeschoten Frank nodig
neequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
mortaxx was jij dat nou die ook weleens ghb deed
sla wel even fles wijn achteroverquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die komt niet dus jij moet zijn rol overnemen
Nee. Niet doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee
Maar wil wel eens proberen. Met een chick
voor keertje kan welquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
meid die een goede vriendin van me was in eindhoven zag ik eergister ofzo voor het eerst in jaren weer en was zo kanker eng gewoon en zo fucking tyfuszielig
echt blijf van die shit af
ik zou het écht latenquote:
kanker op teringmongool, kan dit echt ff niet hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 02:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
icm met die dm waar je me pep wil verkopen is dit wat vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |