Ik moet nog wel even naar buiten vandaag. Maar dit zal niet lang duren, hooguit een uurtje of 2. Mocht het heel lekker weer worden, dan wil ik misschien zelfs nog wel even in de tuin hangen vanmiddag. Weet het verder ook niet zo goed.quote:
Het is 17 graden hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even naar buiten vandaag. Maar dit zal niet lang duren, hooguit een uurtje of 2. Mocht het heel lekker weer worden, dan wil ik misschien zelfs nog wel even in de tuin hangen vanmiddag. Weet het verder ook niet zo goed.
kijk maar uit dat je je niet te veel inspantquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even naar buiten vandaag. Maar dit zal niet lang duren, hooguit een uurtje of 2. Mocht het heel lekker weer worden, dan wil ik misschien zelfs nog wel even in de tuin hangen vanmiddag. Weet het verder ook niet zo goed.
Juist onder hoogopgeleiden zijn de meeste terroristen, Syriegangers, en dit soort volk. Vroeger was het idee nog dat het juist de mensen betrof die totaal niet mee konden komen in dit land, die laag ontwikkelde bottomfeeders waren, die hun frustratie dan maar op zo'n manier uitten. Maar dat is al lang achterhaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heel grappig allemaal, maar onder hoogopgeleiden zitten natuurlijk ook gedesillusioneerde figuren. Neem Thierry Baudet maar als voorbeeld.
Leuke en gezellige mensenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:39 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogopgeleide gematigde nederturken
Waar heb ik dat aan verdiend?quote:
Hm oke ik lever mijn scriptie in en draai een wasje dan ga ik weer naar bed. Moet eigenlijk langs de Ap want heb een boek besteld bij Bol..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben je zelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet zo leuk en gezellig als jij
Wat een instelling zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hm oke ik lever mijn scriptie in en draai een wasje dan ga ik weer naar bed. Moet eigenlijk langs de Ap want heb een boek besteld bij Bol..
Ik las 'mag'.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ga je doen in bed? :squote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hm oke ik lever mijn scriptie in en draai een wasje dan ga ik weer naar bed. Moet eigenlijk langs de Ap want heb een boek besteld bij Bol..
Nou, sterkte dan maar...quote:
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ga je doen in bed? :s
Ik wacht al een eeuwigheid op een pakketje.... Heb al gemaild, maar krijg dan te horen "ja ja ja er is vertraging maar ja kan je nog ff wachten pls"
Ik wacht al 3 wekendat moet toch sneller kunnen.
Wat moet ik hiermee aber?
Beetje netflixen en een boek lezen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat ga je doen in bed? :s
Ik wacht al een eeuwigheid op een pakketje.... Heb al gemaild, maar krijg dan te horen "ja ja ja er is vertraging maar ja kan je nog ff wachten pls"
Ik wacht al 3 wekendat moet toch sneller kunnen.
Wat moet ik hiermee aber?
je moeder is een junk. goedkoop, dus +1, maar vies. dus -2quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zeg alsjeblieft dat je een grapje maaktik vind je geen junktype
quote:
hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:59 schreef Chai het volgende:
Haha Google translate vertaalt 'voorbeeldrol' in exemplary turd.
Maar.... dan moet ik bellen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Beetje netflixen en een boek lezen.
Waar heb je besteld? Bel ze op dat je ze nog 2 dagen geeft en als het er dan niet is ze het mogen houden en je het elders koopt.
Ik heb nog ander veequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
Cavia's zijn sociale dieren. Beter neemt men er gelijk 2 zodat ze een vriendje hebben.
Zijn er ook asociale dieren die nog wel lekker knuffelbaar zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:00 schreef Kurovski het volgende:
Cavia's zijn sociale dieren. Beter neemt men er gelijk 2 zodat ze een vriendje hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |