Zeg, is de atletiek straks net zo laat als het zwemmen nu?quote:
Ik hoop het, nachtatletiekgenotquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeg, is de atletiek straks net zo laat als het zwemmen nu?
Start iets minder laat, maar einde wel vergelijkbaar ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeg, is de atletiek straks net zo laat als het zwemmen nu?
Dopingschorsing..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
Doet die Guk Kim Un Gun Puk ook mee, van het WR?
Chen heeft het WR, die doet mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
Doet die Guk Kim Un Gun Puk ook mee, van het WR?
Je verwacht het niet hè.quote:
Stond anders niet in beeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chen heeft het WR, die doet mee.
oh je bedoelt totaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je verwacht het niet hè.
[..]
Stond anders niet in beeld.
Volgens wiki heeft Guk het WR met trekken en totaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chen heeft het WR, die doet mee.
Oh Chen heeft juist totaal en niet trekken volgens mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens wiki heeft Guk het WR met trekken en totaal
Trekken 154 kg Kim Un Guk
Totaal 332 kg Kim Un Guk
Stoten is van:
Stoten 182 kg Le Maosheng
Maar dat klopt niet dus?
Toen ik het in beeld zag ging het natuurlijk om trekken, want dat doen ze nu. En stond er het WR en OR.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
WR trekken: Kim Un Guk 154kg
WR stoten: Chen Lijun 183kg
WR totaal: Chen Lijun 333kg
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Is die Chen een soort Thor ofzo dat ie zo hoog begint?
Nu wel.quote:
Dat vind ik juist zo geniaal. Alsof ze ieder moment wat kan overkomenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Die coaches lopen erbij als cipiers.
Die wint vrij gemakkelijk het goud normaal gesproken, ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Is die Chen een soort Thor ofzo dat ie zo hoog begint?
Kijk je ook met een schuin oog naar basketbal?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:30 schreef heywoodu het volgende:
Kharki, weer zo'n Kazakh waarvan niemand weet wat hij nou echt kan. En weer eigenlijk een Chinees.
Venezuela blijft er best aardig bijquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kijk je ook met een schuin oog naar basketbal?
Nu welquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is goud reëel? Ik weet dat Figueroa zilver had in Londen, maar ook niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef heywoodu het volgende:
Koffieplanter had hier overigens op twee medailles mogen hopen, maar Mosquera is geblesseerd geraakt
Goud gaat voor 90% zeker naar Lijun Chenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is goud reëel? Ik weet dat Figueroa zilver had in Londen, maar ook niet meer dan dat.
143 nuquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:38 schreef Max23 het volgende:
Chen krabbelt terug en begint net als Irawan op 142
Als Chen ernstig faalt en drie foutpogingen noteert (wat hij nog nooit heeft gedaan) is er een kansje, maar dan nog zie ik Irawan het eerder doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is goud reëel? Ik weet dat Figueroa zilver had in Londen, maar ook niet meer dan dat.
Kan zomaar de eerste keer worden danquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Chen ernstig faalt en drie foutpogingen noteert (wat hij nog nooit heeft gedaan)
Nope. Daar gaan een aantal punten door het spreekwoordelijke putje.quote:
Fijne jinxquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Chen ernstig faalt en drie foutpogingen noteert (wat hij nog nooit heeft gedaan) is er een kansje, maar dan nog zie ik Irawan het eerder doen
Niet jinxen, lul.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter gaat goud pakken.
Die ander pakt m denk ik sowieso welquote:
Op Lijun Chen? Arme jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had 25 punten op die jongen staan.
Veeg me op.
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veeg me op.
Kut. Verlies ik punten op jouquote:
0quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:49 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand even kijken hoeveel punten ik op Chen had?
Jij had hem waarschijnlijk niet, bedankt Hans.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:49 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand even kijken hoeveel punten ik op Chen had?
Hij zal zo wel vallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:50 schreef wimderon het volgende:
Dit kan bijna niet meer fout voor Colombia.
25 punten? Een of ander pooltje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veeg me op.
Dat dacht ik.quote:
Nee, een Chinees.quote:
Die is wel een tikkie ruimer favoriet dan Chenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Meng Suping ook faalt
Dan heb ik bij de verkeerde bookmaker gekekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is wel een tikkie ruimer favoriet dan Chen![]()
Meng wint het op één been nog.
Sorry.quote:
Meng en Chen zijn een beetje vergelijkbaar toch? Tenminste, toen ik de stats bekeek. Had haar wel moeten opnemen trouwens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is wel een tikkie ruimer favoriet dan Chen![]()
Meng wint het op één been nog.
godverquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:53 schreef heywoodu het volgende:
Thaise supporter
https://gfycat.com/TinyAmpleBetafish
Meng kan de 330 gewoon halen terwijl verder alleen de Noord-Koreaanse misschien in de buurt van de 300 kan komen, Chen kan 330 ook aan maar er zijn er zat die over de 300 gaan en zelfs wat die 315 aan kunnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meng en Chen zijn een beetje vergelijkbaar toch? Tenminste, toen ik de stats bekeek. Had haar wel moeten opnemen trouwens.
Stom eigenlijk om zo je Spelen te verknallenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:57 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt erop dat Chen een tikkie te agressief is geweest bij het halen van zijn gewicht. Zat met 61.97kg al op het randje en dat zou er wel eens voor gezorgd kunnen hebben dat hij hier helemaal uitgedroogd stond met zware kramp als gevolg.
Dat is wel een heel domme fout natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:57 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt erop dat Chen een tikkie te agressief is geweest bij het halen van zijn gewicht. Zat met 61.97kg al op het randje en dat zou er wel eens voor gezorgd kunnen hebben dat hij hier helemaal uitgedroogd stond met zware kramp als gevolg.
Wordt dat niet ochtends of dag eerder gewogen? Dan heb je toch genoeg tijd om je vocht aan te vullen oidquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:57 schreef heywoodu het volgende:
Heb je hem niet zien springen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:57 schreef heywoodu het volgende:
Nee, twee uur voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt dat niet ochtends of dag eerder gewogen? Dan heb je toch genoeg tijd om je vocht aan te vullen oid
Nee, dat heb ik inderdaad niet, want ik was even niet op aan het letten.quote:
Je hebt wat gemist.quote:
De (toch wel absolute) topfavoriet had een blessure en heeft dus niet weten te tillenquote:
Ah zeur voor hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De (toch wel absolute) topfavoriet had een blessure en heeft dus niet weten te tillenNu is het ineens een meer open strijd, wat wel leuk is.
Eerder vanavond was wel een matige show helaas.
Ah ik hoopte al dat iemand een gifje zou makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mis de Thaise supporters wel een beetje.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk niet. Zitten soms wat herhalingen tussen de streams.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Huh maar ik kijk één zonder NOS commentaar, dat is toch live?
Ooooooohquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Zitten soms wat herhalingen tussen de streams.
Ik voorspel dat het 4-0 wordtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Huh maar ik kijk één zonder NOS commentaar, dat is toch live?
quote:
Nederland heeft gewonnen dus? Chill.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het 4-0 wordt
Vind ik ook maar, maar alleen handbal is er op dit moment waar Nederland speelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooooooh![]()
Wist ik niet! Dacht dat het allemaal live was hahaha
Nederlandse vrouwen pakken gemakkelijk goud, alleen finale en misschien halve finale zullen echt spannend wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nederland heeft gewonnen dus? Chill.
En verder mag het hockey hier weer heen:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:10 schreef Collide het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen pakken gemakkelijk goud, alleen finale en misschien halve finale zullen echt spannend worden
WR houder?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik zag de naam van Shi Zhiyong op het scorebord staan daarachter
Apart, want die komt pas in een zwaardere klasse in actie
Neequote:
Heeft hij geen OR/WR ooit in deze klasse gehaald?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:12 schreef heywoodu het volgende:
Is dat niet zijn naamgenoot die in 2004 won in deze klasse, toevallig?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:12 schreef heywoodu het volgende:
Dat zou wel eens kunnen jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat niet zijn naamgenoot die in 2004 won in deze klasse, toevallig?
Je moet een bepaalde tijd stilstaan.quote:
Al was zijn OR op trekken en ik zag net dat een Noord-Koreaan die had. Dus lijkt me ook sterk.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet een bepaalde tijd stilstaan.
Ah zoiets dacht ik al, maar toch even navragenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet wel beetje stil blijven staan
Het zal vanwege dat WR junioren van hem zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al was zijn OR op trekken en ik zag net dat een Noord-Koreaan die had. Dus lijkt me ook sterk.
Op scorebord staan huidige WR, huidige OR en huidige JWRquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zal vanwege dat WR junioren van hem zijn
WR's junioren worden meestal wel getoond volgens mij.
Hij had eerder al 170 in de planning staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Japanner gaat van 160 naar 165 naar 173. Pittig
DeLuna was er even geleden ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:17 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik trouwens de enige vrouw hier?
Weer verlaagd naar 169quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij had eerder al 170 in de planning staan.
Nee, Mex is er ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:17 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik trouwens de enige vrouw hier?
quote:
quote:
Hihahoquote:
Gaat sowieso fout ditquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles of niets van Hasbi, 173 kg
Nee, naar 185.quote:
Ken ik niet.quote:
Nopequote:
Ik neem aan tot zo'n coach 't briefje inlevert.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit er een maximum aan hoe vaak je je gewicht mag aanpassen?
Maar die kan dat dan weer komen wijzigen aan de tafelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik neem aan tot zo'n coach 't briefje inlevert.
Eerst medaille voor Colombia.quote:
Waarschijnlijk wil hij zijn ellebogen nog wel eens kunnen gebruiken.quote:
Lijkt me meer om de druk op Figueroa te zetten, maar die gaat ook naar 179 en nu moet Irawan alsnog als eerstequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:34 schreef wimderon het volgende:
Kan Irawan niet beter 178 proberen in plaats van te verhogen naar 179
Die is geblesseerd, Figueroa wint.quote:
Oscar Alberto Figueroa Mosqueraquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die is geblesseerd, Figueroa wint.
Die zou bij deze speelgoedgewichtjes instappen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chen die wel fit was geweest had gewoon goud gepakt hier.
Figueroa dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oscar Alberto Figueroa Mosquera
Dan nog, ik loog nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Figueroa dus
Francisco Mosquera was de andere.
Ik heb al het zware werk gedaan natuurlijk vanuit de leunstoel.quote:
Uiteraard!! Hard werkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb al het zware werk gedaan natuurlijk vanuit de leunstoel.
Klopt, dat gedoe met die flowerceremonie in Sochi vond ik nogal flauw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 01:52 schreef heywoodu het volgende:
Dit is overigens ook precies dé reden waarom medailles direct na de finale uitgereikt moeten worden, dat lijkt me duidelijk.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet er nog een leuke Thai mee?
De rest zat in de B-groep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doen er maar 7 dames mee?
Ja, leuk.quote:
Ik denk omdat ze het veld precies doormidden gehakt hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Waarom zo'n kleine a-groep?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:04 schreef wimderon het volgende:
Thaise bazen zijn weer van de partij.
Vrouwencompetitie is sowieso minder boeiend dan mannencompetitie over het algemeen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het minder genot dan de afgelopen dagen.
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:53 schreef heywoodu het volgende:
Thaise supporter
https://gfycat.com/TinyAmpleBetafish
Oh diequote:
Vrijdag wordt echt extreem genieten met 85kg bij de mannen. Ik verwacht daar wel een wereldrecord, hopelijk van Tian Tao. En morgen: Lu Xiaojun (77kg)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het minder genot dan de afgelopen dagen.
Niet te vroeg juichen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:50 schreef heywoodu het volgende:
Goud voor China dus, zilver voor Best Korea en brons voor Kazakhstan.
Kan niks meer aan veranderen met die 143 van de Koreaansequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |