quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja hallo, die haalt zijn zoontje ook op de playstation. Om vervolgens met Ola John aan te komen.
quote:De Boer: 'geen spelers van Ajax op het oog voor Inter'
In gesprek met De Telegraaf drukte Frank de Boer de direct op internet opkomende geruchten de kop in dat hij wel een of meerdere spelers van Ajax zou kunnen meenemen naar Inter. 'Nee, ik heb geen spelers van Ajax op het oog. Het is nu zaak de selectie snel door te lichten en dan te kijken waar Internazionale behoefte heeft. Dat moet snel, want over nog geen twee weken begint de competitie al.'
Ajax Netwerk
De Boer stelt geen moment getwijfeld te hebben toen Inter zich meldde. 'Het past. Internazionale is een club met een rijke historie, die zes jaar geleden nog de Champions League won. De leiding heeft de ambitie om weer in die Champions League te spelen, is hongerig. En dat sluit aan bij mijn ambitie. Ik denk dat ik met mijn voetbalvisie, door-selecteren en jeugd in te passen een herkenbaar spelend elftal kan neerzetten. Daar zie ik een mooie uitdaging in.'
Frank de Boer: "Selectie van Ajax is kut"quote:
Misschien heeft hij gewoon genoeg spelers en kan hij het beste pas volgende zomer weer kneden nee dat is onbestaanbaar dat is leugens van de media.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Frank de Boer: "Selectie van Ajax is kut"
die twee mogen van mij best volgend seizoen vertrekkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij zegt dat hij de selectie moet doorlichten. Wellicht komt hij daarna nog op z'n woorden terug. Klaassen en Cillessen hebben wel het niveau van inter gehaald (afgelopen tijd niet) en zijn echte Frank-spelers, die zie ik nog wel een keertje gaan.
Ons Aller Ajax in een notendopquote:Ajax op zoek naar betaalbare 17-jarige wereldspits met ervaring
‘We zoeken een goedkope wereldvoetballer van het jaar met potentie’
9 augustus 2016 door Diederik Smit
Ajax is nog op zoek naar een zeventienjarige wereldspits met ervaring. Dat zegt directeur voetbalzaken Marc Overmars.
Volgens Overmars zou een betaalbare legende van toegevoegde waarde kunnen zijn: “We willen ons nog versterken met een goedkope wereldvoetballer van het jaar met potentie, bij voorkeur tweebenig, kopsterk, een aanspeelpunt en een meevoetballende goaltjesdief.
We zoeken echt in de categorie van zeventienjarige jongens die vijf keer de Champions League hebben gewonnen en transfervrij opgehaald kunnen worden.
Maar goed, zo iemand moet binnen de Ajax-filosofie passen, dus we gaan niet over n nacht ijs.”
Ben je een beetje boos Stinho, je Nederlands wordt er zelfs een beetje minder van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gewoon genoeg spelers en kan hij het beste pas volgende zomer weer kneden nee dat is onbestaanbaar dat is leugens van de media.
Sorry.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je een beetje boos Stinho, je Nederlands wordt er zelfs een beetje minder van.
quote:Het nieuws dat Ajax vanaf volgend seizoen een eigen lidmaatschapskaart gaat uitgeven, viel rauw op het dak van de supportersverenigingen. De Amsterdamse club wil het contract met de SVA beindigen, maar die legt zich daar niet zomaar bij neer.
De SVA spreekt in een reactie op de berichtgeving van 'een onaangename verrassing'. "Wij bestaan 25 jaar en hebben een grote fanschare opgebouwd. Daar kan niet zomaar aan voorbij worden gegaan", zegt een woordvoerder van de supportersvereniging, die bijna honderdduizend leden telt, tegen Het Parool.
Beide partijen zijn inmiddels in gesprek over een nieuwe rol, aangezien de SVA haar belangrijkste bestaansrecht verliest: leden kunnen straks niet langer met voorrang wedstrijdkaarten kopen of met korting Ajax-artikelen aanschaffen. Ook supportersvereniging AFCA, dat de belangen van zo'n 1700 fans behartigt, is boos over het voornemen van Ajax en kondigt aan zich 'fel te verzetten'.
'Het voornemen zal in feite gaan betekenen dat de zeggenschap van de supporters steeds verder wordt teruggedrongen en waardoor de kloof tussen supporters en club zal groeien', valt te lezen in een verklaring. 'Het enige waar Ajax met deze voorgenomen besluiten op uit lijkt, is het financieel uitbuiten van de supporters.'
'Zorgelijke ontwikkelingen waarbij supporters vooral worden gezien als financieel product en niet als een belangrijke steun voor de spelers en wezenlijk onderdeel van de club', besluit de AFCA zijn statement.
Dat valt wel mee. De kritiek is hier eerder dat de lat te laag ligt doorgaans. Afgezien van de moonshots zoals Ballotelli, maar die valt niet echt in de genoemde categorie, eerder in de categorie op een zijspoor belande spitsen die mee kunnen met de Europese top.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 10:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ons Aller Ajax in een notendop
http://speld.nl/2016/08/0(...)wereldspits-ervaring
Spelers van max. bepaalde leeftijd die x. aantak jaar voor de club in de opleiding hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)#C4Og8WceU6uyjpqt.97
kan iemand mij uitleggen wat er bedoeld wordt met de "b-lijst"
Dit oude bericht verheldert het een beetje: http://ajax.netwerk.to/ni(...)s%20op%20A-lijst.php .quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)#C4Og8WceU6uyjpqt.97
kan iemand mij uitleggen wat er bedoeld wordt met de "b-lijst"
quote:What is the A list of players?
No club may have more than 25 players on List A during the season, two of whom must be goalkeepers. As a minimum, eight places are reserved exclusively for 'locally-trained players', of which no more than four can be 'association-trained players'.
What is a 'locally-trained player'?
These are split into two categories: 'club trained' and 'association trained'.
What is a 'club-trained player'?
One who, between the age of 15 (or the start of the season during which he turns 15) and 21 (or the end of the season during which he turns 21) has been registered with his current club for a period, continuous or not, of three entire seasons or 36 months. This is irrespective of his nationality and age.
What is an 'association-trained player'?
One who, between the age of 15 (or the start of the season during which the player turns 15) and 21 (or the end of the season during which the player turns 21), has been registered with a club or with other clubs affiliated to the same association as that of his current club for a period, continuous or not, of three entire seasons or 36 months. This is irrespective of his nationality and age.
What is the B list of players?
A player may be registered on List B if he is born on or after 1 January 1994 and has been eligible to play for the club concerned for any uninterrupted period of two years since his 15th birthday by the time he is registered with UEFA. Players aged 16 may be registered on List B if they have been registered with the participating club for the previous two years without interruption.
Each club is entitled to register an unlimited number of players on List B during the season. The list must be submitted by no later than midnight CET on the day before the match in question.
moest lachen bij de foto van Klaassen bij die 4 schalen. Die gedeukte brengt mij toch altijd weer aan het lachen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liverpool wil Anwar, Ajax wil minstens 17.5 miljoen
Verder Ajax Gallery geopend vandaag, paar kiekjes op facebook. Ziet er mooi uit, ook mooie plek voor onze nummer 14
17.5 is voor hun gewoon een gokje waard. Is hetzelfde als Ajax die een speler voor 2 mil koopt ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:53 schreef Donnis het volgende:
Doet me denken aan de Babel transfer, ze leren het ook nooit daar
Wtf 17,5 miljoenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liverpool wil Anwar, Ajax wil minstens 17.5 miljoen
Verder Ajax Gallery geopend vandaag, paar kiekjes op facebook. Ziet er mooi uit, ook mooie plek voor onze nummer 14
Gelijk doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:50 schreef mokkiemok het volgende:
anwar voor 17.5 is gelijk doen. Cernygenot
Frank is niet naar liverpool he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:09 schreef marp0 het volgende:
[..]
Gelijk doen.
Oh ik gun Frank toch het allerbeste daar in Milan!
"We gaan het doen met Cerny, vervangers waren niet haalbaar."quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wtf 17,5 miljoen
Dan moeten er wel echt versterkingen komen, 50 miljoen inkomsten en dan niets uitgeven, lijkt FM wel.
voor het countervoetbal wat zij willen spelen is hij in principe wel geschiktquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:53 schreef Donnis het volgende:
Doet me denken aan de Babel transfer, ze leren het ook nooit daar
http://www.90min.com/post(...)inger-anwar-el-ghaziquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Marc heeft al moeite met n buitenspeler te halen, laat staan nog twee dan.
Wat is de bron trouwens dat El Ghazi naar Liverpool gaat?
was het maar een goeie speler en dan bedoel ik het meer in de zin dat hij al wat voor Ajax betekend heeft voor hij weggehaald wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch positief dat onze goede spelers nog steeds naar de Europese subtop gaan. Hopelijk blijft dat zo
ik zie op het laatst Haller komen, omdat de rest niet haalbaar was. Wel tot het laatst met Traore en Dost bezig geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:32 schreef Abed het volgende:
Balo waarschijnlijk naar Chievo, had nog zo gedacht dat de Eto'o van dit jaar zou komen
'we gaan het met deze groep doen, er is voldoende talent'.
Ik zie deze kutopmerking nu al van ver aankomen ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:32 schreef Abed het volgende:
Balo waarschijnlijk naar Chievo, had nog zo gedacht dat de Eto'o van dit jaar zou komen
'we gaan het met deze groep doen, er is voldoende talent'.
Aub niet Hallerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie op het laatst Haller komen, omdat de rest niet haalbaar was. Wel tot het laatst met Traore en Dost bezig geweest.
Buitenspeler is Marc alweer vergeten.
Ik hoop het ook niet, maar ik zie het echt gebeuren.quote:
Die lelijke clown van een Dost hoef ik sowieso ook niet te zien, kan er niks van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:36 schreef mokkiemok het volgende:
k hoop het ook niet, maar ik zie het echt gebeuren.
Op laatste transferdag, Traore mag niet weg en Dost tekent bij club X.
Haller is onze beste optie, we gaan het met deze groep doen.
Vind Ghazi het minst erg om te laten vertrekken van mijn beoogde basiself. Ben erg gecharmeerd van Cerny. Maar ben wel van mening dat er nu dan 2 vleugelspelers bij moeten en een spits.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik ben op het punt gekomen dat ik El Ghazi liever zie blijven met die dagobert netto.
Alleen Traore zou ik toejuichen, en natuurlijk KJH maar dat schip lijkt gevaren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:37 schreef Abed het volgende:
[..]
Die lelijke clown van een Dost hoef ik sowieso ook niet te zien, kan niet voetballen.
Ik lees dat Ajax 17.5m vraagt, niet dat Liverpool het wil bieden. Wellicht dat ze dat doen als goedmakertje voor het feit dat we ze Suarez voor een schijntje hebben verkocht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik ben op het punt gekomen dat ik El Ghazi liever zie blijven met die dagobert netto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |