Mmm, de clone-stamp was niet helemaal perfect... Heb het wat verbeterd...quote:Op donderdag 22 september 2016 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel goed!Maar is dat nog een pluk haar achter het hoofd?
Hehehe mooi vrijwel precies horizontaal ge-clonestamped!quote:Op donderdag 22 september 2016 23:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Mmm, de clone-stamp was niet helemaal perfect... Heb het wat verbeterd...
Altijd geklooi met die clone-stamp als je repeterende dingen wil vermijden... Maar nog een beetje aangepast...quote:Op donderdag 22 september 2016 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe mooi vrijwel precies horizontaal ge-clonestamped!![]()
(Misschien is het handiger om rechts van haar hoofd als source voor de clone-stamp te gebruiken?)
Hahano worries, het plaatje zelf vind ik sowieso tof gelukt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telt die grijsgemaakte kop van die man met die zonnebril ook?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:23 schreef PartyHard het volgende:
Heb er 4 verstopt ter ere van South Park.
Succes!
[ afbeelding ]
Die man telt nietquote:Op donderdag 22 december 2016 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Telt die grijsgemaakte kop van die man met die zonnebril ook?
Zo ja: die plus 2 bij Subway en eentje helemaal achterin!
Ik zie nog een andere.quote:Op donderdag 22 december 2016 16:23 schreef PartyHard het volgende:
Succes!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zie nog een andere.
Oh ja inderdaad, die was mij niet opgevallen... Nu drie dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Aah, heb nu ook de vierde gevonden...
Ach verrek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk gemaaktquote:Op donderdag 22 december 2016 16:23 schreef PartyHard het volgende:
Succes!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zie nog een andere.
Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanaf september heb je zeker geen tijd meer om te painten?quote:Op woensdag 21 februari 2018 14:01 schreef ToT het volgende:
In september is Nederland deze alien rijker!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 februari 2018 14:01 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:24 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Vanaf september heb je zeker geen tijd meer om te painten?
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2018 20:07 schreef -sabine- het volgende:
Net dit topic ontdekt.![]()
Het wordt koud, de aliens hebben schaatsen nodig.
EN gefeliciteerd uiteraard.
quote:Op woensdag 21 februari 2018 14:01 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 februari 2018 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]Gefeliciteerd ToT...
![]()
Maar waarom plaats je deze mededeling nu juist in dit topic? Ik krijg zo hele rare gedachten over hoe dat kindje geboren gaat worden...![]()
(Paint) Mini ToTquote:Op donderdag 22 februari 2018 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Ja nou ik wilde er eerst een eigen topic voor aanmaken, maar wilde ook niet al te veel aandacht trekken.
Toen zat ik te kijken in welk topic dit paintje het beste zou passen en aangezien het er nogal alien-achtig uitziet, leek dit me het meest voor de hand liggend.
Anyway, mevrouw ToT is nu in d'r 9e week en op de echo was de kleine heerlijk actief!
Zat ik ook aan te denken ja!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |