gouden pijl zekerquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
Morgen wielrennen hier, dat betekend wakker worden met geschreeuw voor het huis![]()
4 weken bijna ;squote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
damn nice
voor hoelang?
ik doe gewoon feestje hier, feestje daar that's it
Ik heb alleen ongewassen kommetjes en lepels.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je ongewassen pannen tegen ze aan gooien
Jep.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gouden pijl zeker
zal wel geen enkele naam aan meedoen nu
sterker nogquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef Chloroform het volgende:
En maar huilen over anderen terwijl je geen ene fucking haar beter bent.
Nee maar vind het wel leuk dat je er weer bent, snoesquote:
leef je op soep en vla?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen ongewassen kommetjes en lepels.
bestequote:
Ik begon niet over een mens per koffer meenemen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja doei niels, je insinueert zo veel shit en het is allemaal net zo fout. Cringegehalte stijgt gewoon als jij je mond opentrekt.
En maar huilen over anderen terwijl je geen ene fucking haar beter bent.
wie is 'antiloper'?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
anitloper flikker op
o jee wat nu
je bent nu eenmaal geframed en nu je label draagt wil men alles doen om dat in stand te houdenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik begon niet over een mens per koffer meenemen.
hoop dat het lekker wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste paar dagen wel af en toe yoghurt gehad ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |