ze hebben geen reet te doen dus maken ze zich daar maar zorgen overquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp is dit jaar al veel vaker 1 week weggeweest, waarom is nu iedereen opeens helemaal leip
Hehe.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Hele chat gaat alweer heel ergens anders over, kom jij hier nog mee aanzetten.
Misschien even een keer F5en en bijlezen om dit soort mosterd na de maaltijd te voorkomen.
Ja, het UWV wil mensen graag aan het werk hebben, maar ze zetten er nou niet echt vaart achterquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
'een dezer weken'duurt al anderhalve maand
verwachtte hem eigenlijk van hermannquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja zo ben ik, daarom ontstaan er ook bingo's over mij
meen jequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, het UWV wil mensen graag aan het werk hebben, maar ze zetten er nou niet echt vaart achter
Wil graag van die uitkering af, maar als het steeds langer en langer duurt zie ik daar ook niet echt meer een heil in.
waarom zou je van die uitkering afwillen, ik zou die shit zo lang mogelijk behoudenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, het UWV wil mensen graag aan het werk hebben, maar ze zetten er nou niet echt vaart achter
Wil graag van die uitkering af, maar als het steeds langer en langer duurt zie ik daar ook niet echt meer een heil in.
Omdat hij dagen achter elkaar wakker was en toen verdweenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp is dit jaar al veel vaker 1 week weggeweest, waarom is nu iedereen opeens helemaal leip
sorry dat ik niet aan je verwachtingen voldoequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
verwachtte hem eigenlijk van hermann
echt ehquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou je van die uitkering afwillen, ik zou die shit zo lang mogelijk behouden
Of je gaat gewoon zelf brieven tikken en sollicitaties versturen, luiequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je kan zo van die uitkering af hoorquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ik maak tegenwoordig veel creatievere grapjesquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
verwachtte hem eigenlijk van hermann
veel anders zit er voor jou ook niet in verderquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou je van die uitkering afwillen, ik zou die shit zo lang mogelijk behouden
Heb jij eigenlijk uitkering?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Al was je dr na twee weken ook wel zat geweest denk ikquote:
waarom zou ik skills leren voor iets wat tijdverspilling isquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
veel anders zit er voor jou ook niet in verder
inb4 lange replyquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon zelf brieven tikken en sollicitaties versturen, luie
Als hij net zo veel zou lopen als dat ie tiktquote:
waarom ga je er vanuit dat jij skills kan lerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik skills leren voor iets wat tijdverspilling is
mss gewoon eens van me aannemen dat dat niet iets is om je zorgen over te makenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat hij dagen achter elkaar wakker was en toen verdween
omdat ik een slimme jongeman benquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom ga je er vanuit dat jij skills kan leren
Ja, dp, sryquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
mss gewoon eens van me aannemen dat dat niet iets is om je zorgen over te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |