Logica hier: post 2 dagen niet allemaal dm'squote:Op maandag 8 augustus 2016 15:03 schreef Chloroform het volgende:
Maar niemand die zich om mij zal bekommeren als ik opeens week niet post
dat nootjes dm's krijgt?quote:
Ja jullie passen wel goed bij elkaarquote:
hou op met mijn image te verpesten kutjongquote:
We hebben wel een goeie harmonie idd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja jullie passen wel goed bij elkaar
quote:
nee van dat het mensen niet boeide dat hij weg was en dat hij daar mee zou zittenquote:
Ja behalve als je net die week zit te gamenquote:
Owh, ik dacht dat dat srs wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was maar een grap om de vegans hier mad te maken
Oh, krijg ook nooit dm's dus ja weeniequote:Op maandag 8 augustus 2016 15:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Logica hier: post 2 dagen niet allemaal dm's
Post 2 weken niet, niks.
...quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee van dat het mensen niet boeide dat hij weg was en dat hij daar mee zou zitten![]()
nee jij bent ook volgelingquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou op met mijn image te verpesten kutjong
Jullie zitten ook wel in hetzelfde schuitje jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We hebben wel een goeie harmonie idd.
nou wat is zeer mad geworden zeg poehpoehquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was maar een grap om de vegans hier mad te maken
Trekschuit hahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie zitten ook wel in hetzelfde schuitje ja
dan ook gwnquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja behalve als je net die week zit te gamen
jij ging bijna van je stokje afquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou wat is zeer mad geworden zeg poehpoeh
Hmm, vind het een stuk minder melodisch dan het oudere werk van Metallica, maar ook wel een paar overeenkomende elementen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
raar contrast wel
check 'contradictions collapse' van meshuggah eens, lijkt best veel op oude metallica alleen dan iets progressiever. word een beetje beschouwd als het album dat metallica gemaakt zou hebben als ze door waren gegaan op de tour van 'justice'
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben gewoon nog werkloos en gelukkig
Cirkel is weer rondquote:
Je bent zelf rond.quote:
wat doe je jezelf aanquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:08 schreef Geelman het volgende:
Luister nu nieuwste album van Deftones.
Vind dat echt heerlijke muziek. Heb je geluisterd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |