jij ging bijna van je stokje afquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou wat is zeer mad geworden zeg poehpoeh
Hmm, vind het een stuk minder melodisch dan het oudere werk van Metallica, maar ook wel een paar overeenkomende elementen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
raar contrast wel
check 'contradictions collapse' van meshuggah eens, lijkt best veel op oude metallica alleen dan iets progressiever. word een beetje beschouwd als het album dat metallica gemaakt zou hebben als ze door waren gegaan op de tour van 'justice'
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben gewoon nog werkloos en gelukkig
Cirkel is weer rondquote:
Je bent zelf rond.quote:
wat doe je jezelf aanquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:08 schreef Geelman het volgende:
Luister nu nieuwste album van Deftones.
Vind dat echt heerlijke muziek. Heb je geluisterd?quote:
En leeg van binnenquote:
nooit deftones geluisterd, luister sws nog maar een handjevol metalbands tegenwoordig. toevallig converge op het momentquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmm, vind het een stuk minder melodisch dan het oudere werk van Metallica, maar ook wel een paar overeenkomende elementen.
Luister nu nieuwste album van Deftones.
ib4 iemand die wel wil vullen. Ja ik ook wel hoor maar heb nu geen zin in blauwtje lopen.quote:
dat album niet nee, maar andere nummers van ze motiveren me ook niet echtquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vind dat echt heerlijke muziek. Heb je geluisterd?
Heb de afgelopen tijd veel jazz geluisterd. Mss ook maar eens elektronische muziek gaan ontdekken binnenkort.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nooit deftones geluisterd, luister sws nog maar een handjevol metalbands tegenwoordig. toevallig converge op het moment
ja maar wss pas in sale keertjequote:Op maandag 8 augustus 2016 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga je no man's sky halen? gameplay ziet er wel als de ultieme stoners droom uit
wat voor jazz?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb de afgelopen tijd veel jazz geluisterd. Mss ook maar eens elektronische muziek gaan ontdekken binnenkort.
Ja, hate it or love it. Kan me voorstellen dat mensen het ruk vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat album niet nee, maar andere nummers van ze motiveren me ook niet echt
Oh okay jmmrquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ib4 iemand die wel wil vullen. Ja ik ook wel hoor maar heb nu geen zin in blauwtje lopen.
Davis, Coltrane, Sun Ra, Brubeck, Mignus, de klassiekers zeg maar.quote:
Jezus gap. Scheelt even meer dan 30kquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat moet dan haast wel ja
[..]
Weeg je meer of minder?
oh nee kan in dit geval beide :$quote:
HAHAquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vergeleken met jouw pener is alles dik hahaha
ja lkkr, vergeet ornette coleman nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Davis, Coltrane, Sun Ra, Brubeck, Mingus, de klassiekers zeg maar.
Maar Snarky Puppy vind ik ook heel vet.
Huh? weeg je nog dik 90 kg dus?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus gap. Scheelt even meer dan 30k
Gastquote:
maar jij in het bijzonderquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vergeleken met jouw pener is alles dik hahaha
Ga je naar de hoeren dima?! Al ervaring?!quote:
Ik zeg niksquote:
Hehe, goeie tip. Klinkt wel vet.quote:
nicequote:
ja dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was toeval :0 ik klikte dit tabje net aan
Oké, als je brutaal doet dan wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
nice
is dit iets dat je vaker gaat doen?
Meer dan zei ik. Kun je tellen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? weeg je nog dik 90 kg dus?dayum.
oke mooiquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, als je brutaal doet dan wel.
Maar denk dat je al wel weet wat ik wou zeggen.
DP JE LEEFT NOG.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
oke mooi
ja gwn jellyhaat op mijn ectoboi stylo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |