Ik ga vanmiddag beginnen en dan trek ik gelijk de hele avond door. Zal morgen ff een verslagje doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:03 schreef jogy het volgende:
Maar algemene eerste indruk bij mensen? Leuk/Niet leuk. Wat zijn de pro's en wat zij de teleurstellingen? Is de hype te hoog opgeblazen of niet? Maar belangrijkste: Zijn de ontwikkelaars eerlijk geweest met hun verhaal?
Laten we eerst eens kijken of het na 2 maanden nog steeds leuk isquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:08 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hopelijk gaan ze binnen 1 á 2 jaar VR toevoegen aan dit spel.
Ook al is het dan niet meer leuk, dan nog wil ik het in VR proberen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Laten we eerst eens kijken of het na 2 maanden nog steeds leuk is
Ik ga alleen aan de VR als m'n eten slecht gevallen is...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:17 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ook al is het dan niet meer leuk, dan nog wil ik het in VR proberen.
Reddit heeft inmiddels al bewezen dat dat gelul is, en niet werkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Eh.. Er is een minimale kans dat je iemand tegen komt een keer. De kans dat je diegene kent is nog veel kleiner. Maar als die kans zich voordoet, kan je samen vliegen en/of vechten. En dan zoek je weer eeuwig opnieuw.
"De kans dat twee spelers elkaar ooit tegenkomen in een universum zo groot als deze is zo goed als nul", ging hij verder. Murray zegt dat er bepaalde features en easter eggs zijn die spelers waarschuwen dat zij in hetzelfde universum zijn, maar de game meer gaat over 'coole momenten' dan een multiplayer-modus.
Bron.
In een eerdere stream met IGn was al duidelijk door Sean gezegd dat als je al een andere speler tegenkwam dat het niet eens duidelijk zou hoeven te zijn dat het om een andere speler ging.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:28 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Reddit heeft inmiddels al bewezen dat dat gelul is, en niet werkt.
Je ziet elkaar niet. En je ziet elkaars dingen niet.
En waarschijnlijk is dat dus een bug/launch probleem.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:28 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Reddit heeft inmiddels al bewezen dat dat gelul is, en niet werkt.
Je ziet elkaar niet. En je ziet elkaars dingen niet.
Als je op dezelfde server zit zie je elkaar wel. Daarom is de kans ook zo minimaal dat je al iemand tegen komt, laat staan iemand die je kent.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
En waarschijnlijk is dat dus een bug/launch probleem.
https://www.reddit.com/r/(...)er_player_seriously/quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In een eerdere stream met IGn was al duidelijk door Sean gezegd dat als je al een andere speler tegenkwam dat het niet eens duidelijk zou hoeven te zijn dat het om een andere speler ging.
Dat ze elkaar niet konden zien is ofwel 'works as intended' of een bug. We zullen het zien.
Dat je elkaars dingen niet ziet is ook logisch aangezien de staat van jouw planeet en jouw acties lokaal wordt opgeslagen. De seed van jouw planeet is voor elke speler hetzelfde, het enige wat andere mensen van jouw aanwezigheid (vooralsnog) zien zijn de namen die je aan dingen hebt gegeven. Sterker nog; alles wat je aan je planeet hebt aangepast verdwijnt zodra je van je planeet af gaat. Het enige wat in je universum bestaat is wat je om je heen ziet. De rest wordt berekend en gerendered zodra je erheen gaat.
Had ik al gelezen, doet niets af aan mijn reactiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:47 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)er_player_seriously/
Leesvoer
Al kan ik me voorstellen dat voor de ps4 eea wat simpler gehouden wordt/is dan voor de PC
Als dat serverside bepaald wordt is het wel ruk want dat ga je nu niet meer rechtgetrokken krijgen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Volgens mij was er ook iets mis met de servers als je naar Sean's tweets erover bekijkt, hij/ze hadden ook niet verwacht dat binnen 1 dag mensen al elkaar zouden "tegenkomen".
Denk dat het ook niet iets is wat er ooit in had moeten zitten, maar ja daar is wel ultra vaag over gepraat vooral door Sean.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als dat serverside bepaald wordt is het wel ruk want dat ga je nu niet meer rechtgetrokken krijgen natuurlijk.
Kan ook gewoon zijn dat de kans erop statisch gezien verwaarsloosbaar was en dat ie daarom verbaasd was... aangezien iedereen random een planeet krijgt.
Wel de vraag of dat echt nodig is gezien je 250 miljard sterren alleen al voor jezelf hebt om te ontdekken. (als ieder mens op aarde het spel zou spelen op dit moment)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:23 schreef Friday12 het volgende:
Wat ik ook nog wil is dat ze op de galactic map duidelijker aangeven bij welke systems je geweest bent... Want ik kon mijn zooi niet meer terugvinden
Als je straks iets van een basis zou kunnen bouwen is dat wel echt essentieel, nu in het begin mis ik het nog niet echt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wel de vraag of dat echt nodig is gezien je 250 miljard sterren alleen al voor jezelf hebt om te ontdekken. (als ieder mens op aarde het spel zou spelen op dit moment)
op metacritic? die eerste reviews gaan nooit ergens over. het is 1 of 10 de eerste paar dagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Buitendam het volgende:
Een 4,9 gemiddeld over 1600+ reviews. Dat valt tegen.
De userscores op Metacritic zijn al tijden niet meer serieus te nemen. Overigens is tegenwoordig alles of intens kut, of perfect. Een spel dat een 7-8 is vaak al onvoldoende voor bepaalde users.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Buitendam het volgende:
Staat ook al op marktplaatsquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Buitendam het volgende:
Wie had dat nou verwachtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Buitendam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |