abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164388365
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:03 schreef jogy het volgende:
Maar algemene eerste indruk bij mensen? Leuk/Niet leuk. Wat zijn de pro's en wat zij de teleurstellingen? Is de hype te hoog opgeblazen of niet? Maar belangrijkste: Zijn de ontwikkelaars eerlijk geweest met hun verhaal?
Ik ga vanmiddag beginnen en dan trek ik gelijk de hele avond door. Zal morgen ff een verslagje doen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164388379
quote:
99s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:08 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hopelijk gaan ze binnen 1 á 2 jaar VR toevoegen aan dit spel. *O*
Laten we eerst eens kijken of het na 2 maanden nog steeds leuk is ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:17:03 #203
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164388395
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Laten we eerst eens kijken of het na 2 maanden nog steeds leuk is ;)
Ook al is het dan niet meer leuk, dan nog wil ik het in VR proberen. *O*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164388414
quote:
99s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:17 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ook al is het dan niet meer leuk, dan nog wil ik het in VR proberen. *O*
Ik ga alleen aan de VR als m'n eten slecht gevallen is...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:23:22 #205
418426 UtopiaVolger
pi_164388508
PostNL verwacht dat de chauffeur op 10-08-2016 tussen 16:30 - 18:30 bij je aan de deur komt.

o|O :|W
Utopia
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:28:47 #206
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164388595
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 22:02 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Eh.. Er is een minimale kans dat je iemand tegen komt een keer. De kans dat je diegene kent is nog veel kleiner. Maar als die kans zich voordoet, kan je samen vliegen en/of vechten. En dan zoek je weer eeuwig opnieuw. *O*

"De kans dat twee spelers elkaar ooit tegenkomen in een universum zo groot als deze is zo goed als nul", ging hij verder. Murray zegt dat er bepaalde features en easter eggs zijn die spelers waarschuwen dat zij in hetzelfde universum zijn, maar de game meer gaat over 'coole momenten' dan een multiplayer-modus.

Bron.
Reddit heeft inmiddels al bewezen dat dat gelul is, en niet werkt.

Je ziet elkaar niet. En je ziet elkaars dingen niet.
Dum de dum
pi_164388744
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:28 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

In een eerdere stream met IGn was al duidelijk door Sean gezegd dat als je al een andere speler tegenkwam dat het niet eens duidelijk zou hoeven te zijn dat het om een andere speler ging.
Dat ze elkaar niet konden zien is ofwel 'works as intended' of een bug. We zullen het zien.

Dat je elkaars dingen niet ziet is ook logisch aangezien de staat van jouw planeet en jouw acties lokaal wordt opgeslagen. De seed van jouw planeet is voor elke speler hetzelfde, het enige wat andere mensen van jouw aanwezigheid (vooralsnog) zien zijn de namen die je aan dingen hebt gegeven. Sterker nog; alles wat je aan je planeet hebt aangepast verdwijnt zodra je van je planeet af gaat. Het enige wat in je universum bestaat is wat je om je heen ziet. De rest wordt berekend en gerendered zodra je erheen gaat.
pi_164388753
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:28 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

En waarschijnlijk is dat dus een bug/launch probleem.
(she/her)
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:40:31 #209
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164388811
Net een item gevonden met de naam 'Lemmium' met als beschrijving 'heavy metal alloy'. Leuk gedaan. Net geen 31k units waard.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:40:54 #210
418426 UtopiaVolger
pi_164388821
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:37 schreef Fylax het volgende:

[..]

En waarschijnlijk is dat dus een bug/launch probleem.
Als je op dezelfde server zit zie je elkaar wel. Daarom is de kans ook zo minimaal dat je al iemand tegen komt, laat staan iemand die je kent.
Utopia
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:43:33 #211
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164388880
Mijn limited edition komt net binnen(moet terug ;()

Ziet er vet uit ^O^
  woensdag 10 augustus 2016 @ 10:47:50 #212
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164388964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

In een eerdere stream met IGn was al duidelijk door Sean gezegd dat als je al een andere speler tegenkwam dat het niet eens duidelijk zou hoeven te zijn dat het om een andere speler ging.
Dat ze elkaar niet konden zien is ofwel 'works as intended' of een bug. We zullen het zien.

Dat je elkaars dingen niet ziet is ook logisch aangezien de staat van jouw planeet en jouw acties lokaal wordt opgeslagen. De seed van jouw planeet is voor elke speler hetzelfde, het enige wat andere mensen van jouw aanwezigheid (vooralsnog) zien zijn de namen die je aan dingen hebt gegeven. Sterker nog; alles wat je aan je planeet hebt aangepast verdwijnt zodra je van je planeet af gaat. Het enige wat in je universum bestaat is wat je om je heen ziet. De rest wordt berekend en gerendered zodra je erheen gaat.
https://www.reddit.com/r/(...)er_player_seriously/

Leesvoer

Al kan ik me voorstellen dat voor de ps4 eea wat simpler gehouden wordt/is dan voor de PC
Dum de dum
pi_164389013
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 10:47 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)er_player_seriously/

Leesvoer

Al kan ik me voorstellen dat voor de ps4 eea wat simpler gehouden wordt/is dan voor de PC
Had ik al gelezen, doet niets af aan mijn reactie :)

Vermoed dat het gewoon een bugje is.
In Elite Dangerous had je dat in het begin ook; zit je wel in dezelfde shared universe, maar in een andere shard/instance op de server waardoor je elkaar niet zag.
pi_164389275
Volgens mij was er ook iets mis met de servers als je naar Sean's tweets erover bekijkt, hij/ze hadden ook niet verwacht dat binnen 1 dag mensen al elkaar zouden "tegenkomen".
pi_164389384
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Volgens mij was er ook iets mis met de servers als je naar Sean's tweets erover bekijkt, hij/ze hadden ook niet verwacht dat binnen 1 dag mensen al elkaar zouden "tegenkomen".
Als dat serverside bepaald wordt is het wel ruk want dat ga je nu niet meer rechtgetrokken krijgen natuurlijk.

Kan ook gewoon zijn dat de kans erop statisch gezien verwaarsloosbaar was en dat ie daarom verbaasd was... aangezien iedereen random een planeet krijgt.
pi_164389540
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als dat serverside bepaald wordt is het wel ruk want dat ga je nu niet meer rechtgetrokken krijgen natuurlijk.

Kan ook gewoon zijn dat de kans erop statisch gezien verwaarsloosbaar was en dat ie daarom verbaasd was... aangezien iedereen random een planeet krijgt.
Denk dat het ook niet iets is wat er ooit in had moeten zitten, maar ja daar is wel ultra vaag over gepraat vooral door Sean.
Met z'n "dan kom je in en lobby terecht en kun je samen spelen en je zal in eerste instantie niet weten hoe de ander eruit ziet / hoe een menselijke speler eruit ziet" etc.

Bedoel tja.. maar goed ik hoef het spel dan ook niet voor enige pure MP.
Ben sowieso een SP lover.
pi_164389557
Download staat aan *O*
  woensdag 10 augustus 2016 @ 11:23:40 #218
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164389573
Wat ik ook nog wil is dat ze op de galactic map duidelijker aangeven bij welke systems je geweest bent... Want ik kon mijn zooi niet meer terugvinden
pi_164390124
quote:
6s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:23 schreef Friday12 het volgende:
Wat ik ook nog wil is dat ze op de galactic map duidelijker aangeven bij welke systems je geweest bent... Want ik kon mijn zooi niet meer terugvinden
Wel de vraag of dat echt nodig is gezien je 250 miljard sterren alleen al voor jezelf hebt om te ontdekken. (als ieder mens op aarde het spel zou spelen op dit moment)
pi_164390600
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 11:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Wel de vraag of dat echt nodig is gezien je 250 miljard sterren alleen al voor jezelf hebt om te ontdekken. (als ieder mens op aarde het spel zou spelen op dit moment)
Als je straks iets van een basis zou kunnen bouwen is dat wel echt essentieel, nu in het begin mis ik het nog niet echt.
pi_164390630
Een 4,9 gemiddeld over 1600+ reviews. Dat valt tegen.
Dit, dus.
pi_164390674
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:14 schreef Buitendam het volgende:
op metacritic? die eerste reviews gaan nooit ergens over. het is 1 of 10 de eerste paar dagen.
pi_164390689
quote:
De userscores op Metacritic zijn al tijden niet meer serieus te nemen. Overigens is tegenwoordig alles of intens kut, of perfect. Een spel dat een 7-8 is vaak al onvoldoende voor bepaalde users.
pi_164390748
quote:
Staat ook al op marktplaats
  woensdag 10 augustus 2016 @ 12:21:35 #225
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_164390769
quote:
Wie had dat nou verwacht :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_164390784
quote:
Er is al op gereageerd, maar ook door 4chan noobs is er een hetze geweest om het spel zoveel mogelijk een 0 score te geven.

Alleen door 1 gebruiker is er 69 accounts aangemaakt waarop hij 1 bepaalde developer constant afkraakte en het spel daarbij ook.
(omdat de dev. in kwestie transgender is)

Metacritic is dan ook geen fluit waard gezien iedereen een review kan plaatsen via Facebook inlog.
pi_164390818
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Staat ook al op marktplaats
met omschrijving 'niet mijn game' of 'ik ga toch voor de pc'

nee, dat wist je niet vantevoren natuurlijk :')
pi_164391019
quote:
User reviews :')
pi_164391056
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

User reviews :')
Met goed gefundeerde meningen zoals deze meneer die de game een 0 gaf:

KenjiDukomi
Aug 10, 2016

--_-- this game should be ps4 exclusive i dont want PC trolls to be able to play it ive not played this game yet but you know its bad when PC also gets in on the action sorry i really wanted to buy this game but i REFUSE because it's on PC too ----_____----
pi_164391120
Ik heb een uurtje of 5 gespeeld en vind er geen ruk aan. De gameplay is repetitief en saai, de werelden voelen zielloos en generiek aan en de graphics zijn ook kut. Ik was er al bang voor maarja wou het toch proberen.
pi_164391133
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Met goed gefundeerde meningen zoals deze meneer die de game een 0 gaf:

KenjiDukomi
Aug 10, 2016

--_-- this game should be ps4 exclusive i dont want PC trolls to be able to play it ive not played this game yet but you know its bad when PC also gets in on the action sorry i really wanted to buy this game but i REFUSE because it's on PC too ----_____----
Kijk uit, als je teveel van die reviews leest krijg je kanker :')

Van die 1600 reviews zullen er 800 x een 10 zijn en 800 keer een 0, dan kom je precies op een 5 uit idd.
pi_164391198
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Kijk uit, als je teveel van die reviews leest krijg je kanker :')

Van die 1600 reviews zullen er 800 x een 10 zijn en 800 keer een 0, dan kom je precies op een 5 uit idd.
Eindgebruikers zijn sowieso kut, of het nu bij games is of in het bedrijfsleven... wat je ook oplevert het voldoet nooit aan de verwachtingen en ze kunnen het altijd zelf beter.
pi_164391278
Je moet inderdaad een beetje filteren tussen de onzinreviews en de kritiek waar over nagedacht is. Valt me op dat juist de kritiek wel overlapt met elkaar.
Dit, dus.
pi_164391293
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Eindgebruikers zijn sowieso kut, of het nu bij games is of in het bedrijfsleven... wat je ook oplevert het voldoet nooit aan de verwachtingen en ze kunnen het altijd zelf beter.
In de gaming community lijkt het wel een stapje erger. Het is allemaal zo verzuurd, zo hatelijk en er is zo verschrikkelijk veel entitlement, mensen denken overal maar recht op te hebben.

Het lijkt me vreselijk om als dev iets te moeten produceren voor deze community, het is volgens mij het meest ondankbare werk dat je kan hebben.
pi_164391323
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Je moet inderdaad een beetje filteren tussen de onzinreviews en de kritiek waar over nagedacht is. Valt me op dat juist de kritiek wel overlapt met elkaar.
Zonder het op te zoeken zal dat vast over de repetitieve gameplay zijn, maar ik vraag me af hoe veel van die mensen vergelijkbare games als terraria, earthbound of elite gespeeld hebben. Ik denk echt dat die mensen de verkeerde verwachtingen hadden.
pi_164391499
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Zonder het op te zoeken zal dat vast over de repetitieve gameplay zijn, maar ik vraag me af hoe veel van die mensen vergelijkbare games als terraria, earthbound of elite gespeeld hebben. Ik denk echt dat die mensen de verkeerde verwachtingen hadden.
Repetitieve gameplay is nog niet eens het probleem. Zoveel games hebben dat. Het is vooral dat de gameplay gewoon super saai is. Maatje van me wou hem nog even proberen daarna verkoop ik het spel direkt.
pi_164391525
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:56 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Repetitieve gameplay is nog niet eens het probleem. Zoveel games hebben dat. Het is vooral dat de gameplay gewoon super saai is. Maatje van me wou hem nog even proberen daarna verkoop ik het spel direkt.
Maar heb je ooit soortgelijke titels gespeeld zoals die ik hierboven noem?
pi_164391578
De verwachtingen die sommige mensen hebben manmanmanmanman......
SOONY
pi_164391650
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Maar heb je ooit soortgelijke titels gespeeld zoals die ik hierboven noem?
Nee. Is dat een vereiste dan ?
pi_164391668
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee. Is dat een vereiste dan ?
Nee absoluut niet, mijn punt is dat het genre je dan wellicht simpelweg niet ligt.
pi_164391826
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nee absoluut niet, mijn punt is dat het genre je dan wellicht simpelweg niet ligt.
Ligt het ook niet blijkt nu wel. Maar als ik eerlijk ben wist ik ook wel dat de gameplay weinig voorstelde hoor. Had er al niet veel van verwacht en dat blijkt dus waar te zijn. Jammer maar helaas, NMS gaat weer in de verkoop of misch ruil ik hem wel voor een andere game.
pi_164392553
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

In de gaming community lijkt het wel een stapje erger. Het is allemaal zo verzuurd, zo hatelijk en er is zo verschrikkelijk veel entitlement, mensen denken overal maar recht op te hebben.

Het lijkt me vreselijk om als dev iets te moeten produceren voor deze community, het is volgens mij het meest ondankbare werk dat je kan hebben.
Yup... ik denk af en toe met weemoed terug dat de enige verzuurde reactie die je tegenkwam een ingezonden brief in de pc gameplay oid was.
pi_164392653
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Yup... ik denk af en toe met weemoed terug dat de enige verzuurde reactie die je tegenkwam een ingezonden brief in de pc gameplay oid was.
Of de maandelijkse brief van Mortal Marcel in de power unlimited.
pi_164392727
Ik wacht denk ik nog maar een week voor ik beslis of ik hem ga kopen.
pi_164393567
Ah, 4chan is metacritic aan het brigaden idd :')

pi_164393974
Ik ben fan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2016 14:16:03 ]
  woensdag 10 augustus 2016 @ 14:17:04 #247
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_164394030
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:44 schreef t4rt4rus het volgende:
Ik wacht denk ik nog maar een week voor ik beslis of ik hem ga kopen.
Snelle Egel
pi_164394043
quote:
17s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 14:15 schreef isax het volgende:
Ik ben fan.
Ik ook ^O^
pi_164394054
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 12:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Er is al op gereageerd, maar ook door 4chan noobs is er een hetze geweest om het spel zoveel mogelijk een 0 score te geven.

Alleen door 1 gebruiker is er 69 accounts aangemaakt waarop hij 1 bepaalde developer constant afkraakte en het spel daarbij ook.
(omdat de dev. in kwestie transgender is)

Metacritic is dan ook geen fluit waard gezien iedereen een review kan plaatsen via Facebook inlog.
Wut
pi_164394713
Ik vind hem leuk :D
[P]otverdorie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')