willen ze wel bigger maken vgmquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:19 schreef Friday12 het volgende:
Inventory space is wel echt irritant... Je kan stacks van mats hebben maar crafted/andere zooi is gewoon 1 slot
volgens mijquote:Op woensdag 10 augustus 2016 03:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vgm?
En het is ook echt nodig.. Anders moet je elke 5 min iets gaan verkopen
ja, of iets wat al wel uit isquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
mooi moment om starcitizen te gaan bekijken als je dat wilt denk ik zo
starcitizen is al uit, weliswaar in alpha of beta, maar hij is uit :pquote:Op woensdag 10 augustus 2016 07:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ja, of iets wat al wel uit is
Elite ofzo.
Als je bugvrij wat wil spelen pak dan Elitequote:Op woensdag 10 augustus 2016 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
starcitizen is al uit, weliswaar in alpha of beta, maar hij is uit :p
-edit- en het gaat hard:twitter:NoMansSky twitterde op woensdag 10-08-2016 om 09:06:25Two players finding each other on a stream in the first day - that has blown my mind reageer retweet
twitter:NoMansSky twitterde op woensdag 10-08-2016 om 09:12:01For instance over night we hit 10 million species discovered in NMS... that's more than has been discovered on earth.WHAT IS GOING ON!!! reageer retweet
Haallooooowww beetje geduld joohhhhh ik moet hem nog krijgen van de postengelquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:03 schreef jogy het volgende:
Maar algemene eerste indruk bij mensen? Leuk/Niet leuk. Wat zijn de pro's en wat zij de teleurstellingen? Is de hype te hoog opgeblazen of niet? Maar belangrijkste: Zijn de ontwikkelaars eerlijk geweest met hun verhaal?
Vraag het me maandag nog eens; de pc versie komt pas vrijdag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:03 schreef jogy het volgende:
Maar algemene eerste indruk bij mensen? Leuk/Niet leuk. Wat zijn de pro's en wat zij de teleurstellingen? Is de hype te hoog opgeblazen of niet? Maar belangrijkste: Zijn de ontwikkelaars eerlijk geweest met hun verhaal?
Duuuhuuurt laaahaaangquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vraag het me maandag nog eens; de pc versie komt pas vrijdag.
Ik ga vanmiddag beginnen en dan trek ik gelijk de hele avond door. Zal morgen ff een verslagje doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:03 schreef jogy het volgende:
Laten we eerst eens kijken of het na 2 maanden nog steeds leuk isquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:08 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hopelijk gaan ze binnen 1 á 2 jaar VR toevoegen aan dit spel.
Ook al is het dan niet meer leuk, dan nog wil ik het in VR proberen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Laten we eerst eens kijken of het na 2 maanden nog steeds leuk is
Ik ga alleen aan de VR als m'n eten slecht gevallen is...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:17 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ook al is het dan niet meer leuk, dan nog wil ik het in VR proberen.
Reddit heeft inmiddels al bewezen dat dat gelul is, en niet werkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 22:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Eh.. Er is een minimale kans dat je iemand tegen komt een keer. De kans dat je diegene kent is nog veel kleiner. Maar als die kans zich voordoet, kan je samen vliegen en/of vechten. En dan zoek je weer eeuwig opnieuw.
"De kans dat twee spelers elkaar ooit tegenkomen in een universum zo groot als deze is zo goed als nul", ging hij verder. Murray zegt dat er bepaalde features en easter eggs zijn die spelers waarschuwen dat zij in hetzelfde universum zijn, maar de game meer gaat over 'coole momenten' dan een multiplayer-modus.
Bron.
In een eerdere stream met IGn was al duidelijk door Sean gezegd dat als je al een andere speler tegenkwam dat het niet eens duidelijk zou hoeven te zijn dat het om een andere speler ging.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:28 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Reddit heeft inmiddels al bewezen dat dat gelul is, en niet werkt.
Je ziet elkaar niet. En je ziet elkaars dingen niet.
En waarschijnlijk is dat dus een bug/launch probleem.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:28 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Reddit heeft inmiddels al bewezen dat dat gelul is, en niet werkt.
Je ziet elkaar niet. En je ziet elkaars dingen niet.
Als je op dezelfde server zit zie je elkaar wel. Daarom is de kans ook zo minimaal dat je al iemand tegen komt, laat staan iemand die je kent.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
En waarschijnlijk is dat dus een bug/launch probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |