Wel praktisch in die donkere grottenquote:
Lijkt me wel met 18 quantriljoen in totaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
Verzendbevestiging binnen.Zouden er nog onontdekte planeten zijn morgen?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:49 schreef -CRASH- het volgende:
Wie er een PS4 code voor een vectorschip wil...
ABDN-3FNR-NLLH
graag gedaanquote:
Ik snap echt niet waarom iemand dat zou willen gebruiken. Maakt de eerste 3/4 uur van de game totaal overbodig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:49 schreef -CRASH- het volgende:
Wie er een PS4 code voor een vectorschip wil...
ABDN-3FNR-NLLH
Ik heb er al 2 ontdektquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
Verzendbevestiging binnen.Zouden er nog onontdekte planeten zijn morgen?
Goed punt. Nu overweeg ik de mijne niet te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom iemand dat zou willen gebruiken. Maakt de eerste 3/4 uur van de game totaal overbodig.
Das bijna net zo veul als de wereldbevolking.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Lijkt me wel met 18 quantriljoen in totaal.
Je krijgt niet direkt het schip, units of wapen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom iemand dat zou willen gebruiken. Maakt de eerste 3/4 uur van de game totaal overbodig.
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je krijgt niet direkt het schip, units of wapen.
Dat ga ik nu ff uitzoeken.quote:
Vannacht dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
Morgen kun je de codes pas gebruiken.
Dat is een 2.5 miljoen keer meer dan de wereldbevolking volgens mij. Best veel in ieder gevalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:27 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Das bijna net zo veul als de wereldbevolking.
nope... heb het gevonden hoe je al een paar dingen kunt gebruikenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
Morgen kun je de codes pas gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |