waarom? Op het EK versloeg Engeland 'ons' nogquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
Jammer dat NL niet in deze heat zat...
Volgens mij liggen de kwalificatienormen wel hoog, maar geen idee waarom de roeibond maar 7 boten toelaat aan de OS bij de achtenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:02 schreef Frutsel het volgende:
waarom zo weinig boten?
zware kwalificatie tijd? geen interesse?![]()
Bij de heren ook maar 7 boten zag ik
vrouwen 4 naar finale, vrouwen 8 naar herkansing, 2e in hun heatquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:03 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu, kom m'n bed uit.
Vrouwen 8 ? Mannen 8 ? De 4 ?
Praat me bij. NOS natuurlijk niet live.
Dubbel-vier vrouwen zijn door naar de finale met een eerste plek in de herkansingquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:03 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:03 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:36 schreef Max23 het volgende:
Hierna komen de dames weer in de herkansing. Voor een plek in de finale moeten ze bij de beste 4 eindigen van de 5 boten Wonnen zelfs de herkansing
Daarna komt de vrouwen 8
Die zouden hun heat moeten winnen om rechtstreeks de finale te halen. Aangezien ze bij USA zitten, lijkt dat onmogelijk. werden 2e dus naar de herkansing
Daarna komt de mannen 8
Ook zij moeten de heat winnen om rechtstreeks naar de finale te gaan.
Dan rond 15:30 komen Braas/Steenman met hun herkansing, een plek bij de beste 3 volstaat om naar de halve finale te gaan.
Om 16:20 komen Paulis en Head in actie. Zij moeten bij de beste 2 eindigen voor een plek in de halve finale.
Rond 17:30 Komen Robbers en Jorritsma, zij moeten top 3 eindigen voor een plek in de halve finale.
En om 18:20 nog de mannen 4, zij moeten ook top 3 eindigen voor een plaats in de halve finale.
zowaar een sport waar geen Duitsers mee doen, ongekendquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:04 schreef zorro28 het volgende:
Oh Rusland zou eerst nog mee doen. Geen idee waarom er geen vervanger is gekomenTe korte voorbereiding waarschijnlijk.
Dank je. Dus de mannen 8 zo ook in de herhaling bij de NOS omdat ze nog bij herhalingen bezig zijn. Wel mooi van de dubbel 4quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dubbel-vier vrouwen zijn door naar de finale met een eerste plek in de herkansing
Vrouwen-acht gaan als tweede naar de herkansing, omdat er maar één door ging naar de finale
Mannen-acht moet nog beginnen.
Zal dat niet met het maximum aantal sporters per sport te maken hebben? Een paar 'achten' extra telt toch zwaarder dan nog 8 skiffeurs toe te voegenquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens mij liggen de kwalificatienormen wel hoog, maar geen idee waarom de roeibond maar 7 boten toelaat aan de OS bij de achten
Nee, dat is livequote:Op maandag 8 augustus 2016 14:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Dus de mannen 8 zo ook in de herhaling bij de NOS omdat ze nog bij herhalingen bezig zijn. Wel mooi van de dubbel 4
Ik zie het nu. Moet aan Nico Rienks denken. In 88 maakte ik m'n broer wakker toen ie goud won met Florijn. Midden in de nacht, 3 uur ofzo.quote:
Probeer niet alles op jezelf te betrekken. Bedankt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Moet aan Nico Rienks denken. In 88 maakte ik m'n broer wakker toen ie goud won met Florijn. Midden in de nacht, 3 uur ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |