SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik had gewacht totdat je goede pokemon tegenkomt. Zo'n beetje midden 20 dan krijg je al aardige pokemon, maar dit is wel moeilijk want dat betekent dat 1-25 niets meer is dan het levelen en het vergaren van XP. Maar ik heb in het begin best veel dust weggegooid aan nutteloze pokemon en ook dust gestoken in pokemon die helemaal niet fijn zijn in gym's dus die ik sowieso nooit gebruik behalve om erin te zetten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe al mn stardust nog gespaard, dus dat ik wel lekker. Heb 103k nu. Alleen nog geen flauw idee wat nou het verstandigst is om ermee te doen. Hoe had jij dat nu aangepakt?
Ben ook nog steeds niet met gyms bezig geweest, welk team is doorgaans het sterkst en de beste keus? Blauw, geel of rood? Daar heb ik echt geen idee van haha
Level 24... Nog 10% en 25...quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
117CP Electabuzz?Welk level ben jij?
Whutquote:
En dat uit je 10km ei?quote:
Ik een 32 blastoisequote:
ik win. blastoise heeft meerdere evoluties nodig om een blastoise te zijn.quote:
Gyrados 400 candies. Dan win ik weer xDquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik win. blastoise heeft meerdere evoluties nodig om een blastoise te zijn.
Maar magikarp vind je om de 3 secondenquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gyrados 400 candies. Dan win ik weer xD
Ik speel sinds 07-06. Heb nu 241 candies. Vrij weinig hier dus.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar magikarp vind je om de 3 secondenIk heb er zelf nog 460 op het moment
Klinkt haast als een reclamesloganquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
Als je het over de duivel hebt. 128CP magikarp uit ei. 48 candies erbij.
Als je nu begint is het sowieso anders.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik had gewacht totdat je goede pokemon tegenkomt. Zo'n beetje midden 20 dan krijg je al aardige pokemon, maar dit is wel moeilijk want dat betekent dat 1-25 niets meer is dan het levelen en het vergaren van XP. Maar ik heb in het begin best veel dust weggegooid aan nutteloze pokemon en ook dust gestoken in pokemon die helemaal niet fijn zijn in gym's dus die ik sowieso nooit gebruik behalve om erin te zetten.
Doorgaans zijn blauw/rood het sterkst, maar dat is puur omdat ze het meest populair zijn. Maar het verschilt van plaats. Bij ons is blauw actief en hebben wij best een aantal 25+ spelers die gym's actief overnemen. Ik alleen al heb weet niet hoeveel gym's overgenomen, in ieder geval al +- 800 gym battles gewonnen. Dus hier is het blauw wat de klok slaat en soms geel als ze ineens met een groepje erop uit trekken. Maar dat is altijd van korte duur.
Mijn advies is dus vooral het levelen van je character, de goede pokemon komen later. Dat is wat ik nu anders zou doen.
Ja, daar heb je wel een punt. Ik speelde het toen alleen nog de .apk te downloaden was. Maar toch, als je er naar kijkt had je het beter kunnen bewaren. Maar goed, dan doe je maar watquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je nu begint is het sowieso anders.
Ik begon gelijk toen het uit kwam en toen ik level 5 haalde kon ik met wat stardust en snoepjes mijn pokemon genoeg power-uppen om een gym te verslaan, omdat iedereen anders ook nog niet veel sterker was. Als je nu vanaf nul begint werkt dat natuurlijk niet.
Was laatst ook flink op weg aan het timmeren voor 400 candy, nu heb ik er 550+ nog steeds opzoek naar de beste Magikarpquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:37 schreef KaBuf het volgende:
Ik heb echt nog veel te weinig Magikarp.
Moet maar een keertje naar het water toe, denk ik
98% Magikarp hier gevonden gisteren. 15/15/14. nog 30 candy voor een upgrade. En dan sparen voor de levelups.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:41 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Was laatst ook flink op weg aan het timmeren voor 400 candy, nu heb ik er 550+ nog steeds opzoek naar de beste Magikarp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |