Tokkiequote:Op maandag 8 augustus 2016 13:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee joh gewoon vanuit je hutje in het water springen, rondcrossen op een jetski en quad en zo
Ik gebruik gewoon een onkruidverbrander.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:12 schreef Kurovski het volgende:
Ik maak een fruitvliegjesval anders.
Ik neem een longdrinkglad, doe er een laagje azijn in, maak een conisch kokertje van papier met een klein gat aan de punt die ik dan ondersteboven in het glas vastzet met plakband eromheen.
Werkt uit de kunst.
Doe maar zo opa, jij gaat zeker alleen op wandeltochtenquote:
Als jij mijn ticket ook koopt mag jij zeker mee.quote:
Woensdag is condoleren.quote:
Dit idd, paardrijden en in de bakfiets.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe maar zo opa, jij gaat zeker alleen op wandeltochten
Jeetje wat een toestand zegquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:14 schreef Kurovski het volgende:
Jetski-aso's met hun tiefesherrie bij een normaalgesproken rustig strand.
Echt he walgelijk. Je zal ze ook genoeg tegenkomen daar op Thailand enzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:14 schreef Kurovski het volgende:
Is wel vervelend hoor als die nare jetski meer herrie maakt dan het huilende kindje wat je mee hebt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje wat een toestand zeg
Als jij mijn verblijf financieertquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij mijn ticket ook koopt mag jij zeker mee.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel vervelend hoor als die nare jetski meer herrie maakt dan het huilende kindje wat je mee hebt.
Jij zit zeker met 20 Chinezen op een bananenbootquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:14 schreef Kurovski het volgende:
Ja man. Is vet storend als je bijvoorbeeld rustig en vredig aan het zeilen bent of in je hangmat ligt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje wat een toestand zeg
Stuurt ze alle jongens op FOK! dat hebje met vieze hoeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
Opso wil haar gebruikte inlegkruisjes in mijn gezicht duwen stuurt ze net.
Ja, kijk er altijd even naar als ik depressief ben. Dat relativeert goed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anyways, moest je ook lachen toen je een pic van fylax zag?
Ik zei niks over gebruikte ;s en al helemaal niet dat het van mij isquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:17 schreef TARDIS. het volgende:
Opso wil haar gebruikte inlegkruisjes in mijn gezicht duwen stuurt ze net.
Kraken gewoon iets.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als jij mijn verblijf financieert
Welke?quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stuurt ze alle jongens op FOK! dat hebje met vieze hoeren.
Anyways, moest je ook lachen toen je een pic van fylax zag?
Sorry, wilde gewoon een stoer verhaal hebben tegenover mijn FOK!vrienden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei niks over gebruikte ;s en al helemaal niet dat het van mij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |