Kindje in de koffer mocht gewoon mee?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:52 schreef Kurovski het volgende:
Inchecken en zonder stagnatie doorlopen naar de terminal.
Regional airports, beste airports.
Ja alles in je leven waar jij geen deel in hebt is geweldig, we weten het ondertussen wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:52 schreef Kurovski het volgende:
Inchecken en zonder stagnatie doorlopen naar de terminal.
Regional airports, beste airports.
Dat is helemaal niet leuk.quote:
In de Fillippijnen zijn volwassen meiden zo klein dat ze ook gewoon in de koffer kunnen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kindje in de koffer mocht gewoon mee?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In de Fillippijnen zijn volwassen meiden zo klein dat ze ook gewoon in de koffer kunnen.
Het gebrek aan een dagboek is wel schrijnend.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja alles in je leven waar jij geen deel in hebt is geweldig, we weten het ondertussen wel.
De reden waarom niet, nee, maar dan maar gewoon zo leuk maken als het kan eh :$quote:
Ja je begon er zelf over Tardis. Dan kun je dat verwachten.quote:
Dat meen je?quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:59 schreef Kurovski het volgende:
Over Fillipijnse meiden gesproken. Ik ken iemand die vorig jaar met een Fillippijnse is getrouwd. Keurig verzorgde dame. Zie ik 'r een paar weken terug. Zag er zwaar over de datum uit. Echt zonde.
Denk je dat Niels die gozer was die twee weken op een Chinees vliegveld wachtte op zijn internetvriendin?quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:02 schreef Catkiller het volgende:
Zou zo iemand meteen terug sturen, ga maar lekker lelijk zijn in je eigen land, daarvoor heb ik je niet hierheen gehaald.
Nee die man die daar zat is veel knapper.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk je dat Niels die gozer was die twee weken op een Chinees vliegveld wachtte op zijn internetvriendin?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Halve sinaasappel in een bakje stoppen, folie eroverheen spannen, gaatjes erin prikken en wachten maar.
Als de fruitvliegjes in de val zitten, ze even 2 minuten in de magnetron stoppen op 800 watt.
Lekker jezelf vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:09 schreef Catkiller het volgende:
Gvd man zo'n filmpje van een gast op vakantie in Tahiti gezien, nu wil ik ook.
Nee joh gewoon vanuit je hutje in het water springen, rondcrossen op een jetski en quad en zoquote:
Mag ik meequote:Op maandag 8 augustus 2016 13:09 schreef Catkiller het volgende:
Gvd man zo'n filmpje van een gast op vakantie in Tahiti gezien, nu wil ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |