opendeurenintrapperij met een vleugje ethiek uit de jaren 80, jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dan bereik ik het tegenovergestelde. Die enerverende posts, een ware schat aan informatie, lezen als een spannende thriller.
Wellicht in de toekomst. Maar niet direct vrees ik...quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Naja, voor een betere baan dan? Of dat nog niet eens?
Ja gwn net zo lang uitstellen tot ik dood ben zekerquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik bewaar jou voor een speciaal plekje
Gwn ff een docu kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dan bereik ik het tegenovergestelde. Die enerverende posts, een ware schat aan informatie, lezen als een spannende thriller.
Binnen de komende 50 jaar moet het wel lukken tochquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja gwn net zo lang uitstellen tot ik dood ben zeker
tyf opquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:17 schreef IDkaart het volgende:
Wie heeft GOEDE tips voor het zingen van hoge noten?
Beter hou jij gewoon je mond voor altijdquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:17 schreef IDkaart het volgende:
Wie heeft GOEDE tips voor het zingen van hoge noten?
Veel lucht geven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:17 schreef IDkaart het volgende:
Wie heeft GOEDE tips voor het zingen van hoge noten? (zonder keelproblemen als gevolg)
Ik ontmoette laatst iemand die studeerde godsdienst wetenschappen in Leuven, wilde graag dominee worden. Best apart eigenlijk, maar daarna nog 3 uur een goed gesprek mee gehadquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wellicht in de toekomst. Maar niet direct vrees ik...![]()
Mja, mag niet klagen.
In jouw geval een gag-balquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:17 schreef IDkaart het volgende:
Wie heeft GOEDE tips voor het zingen van hoge noten? (zonder keelproblemen als gevolg)
Dood ben ik al, hoef alleen nog maar te stervenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Binnen de komende 50 jaar moet het wel lukken toch
Zangles.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:17 schreef IDkaart het volgende:
zat ooit in de klas bij iemand die opleiding pastoraal werker deed, ook mooiquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ontmoette laatst iemand die studeerde godsdienst wetenschappen in Leuven, wilde graag dominee worden. Best apart eigenlijk, maar daarna nog 3 uur een goed gesprek mee gehad
Altijd wel mooi, van die random ontmoetingen die toch memorabel worden
tsja onkruid vergaat niet hèquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dood ben ik al, hoef alleen nog maar te sterven
quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zat ooit in de klas bij iemand die opleiding pastoraal werker deed, ook mooi
Ongesteld?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beter hou jij gewoon je mond voor altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |