Wou je me inhuren als stripper?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen stripjes maakt
Dat klopt ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:08 schreef Geelman het volgende:
Maandag is een mooie dag om vrij te zijn!
Heb jij gemaakt?quote:
beetje wrijvenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe maak je hem zo groot eigenlijk
En daarna ook nog de rest van de week. Wat is het leven heerlijk!quote:
Nee, ben nog steeds heartbroken dat ik niet in je paint stond.quote:
Scherpquote:
Jaja, wrijf het er maar in.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
En daarna ook nog de rest van de week. Wat is het leven heerlijk!
Inzoomen, screenshot maken, foto verkleinen (dan zoomt die nog verder in)quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe maak je hem zo groot eigenlijk
Och, twee weekjes nu en dan nog twee weken met kerst.quote:
je zag wel de rode bloedvlekken op mijn shirt zetten van het mes dat je in mijn hart gekerfd hebtquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben nog steeds heartbroken dat ik niet in je paint stond.
En een papertje schrijven ondertussen toch?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Och, twee weekjes nu en dan nog twee weken met kerst.
o mobielquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Inzoomen, screenshot maken, foto verkleinen (dan zoomt die nog verder in)
Wowquote:
Scriptie, veredeld paper.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En een papertje schrijven ondertussen toch?
Okéquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zag wel de rode bloedvlekken op mijn shirt zetten van het mes dat je in mijn hart gekerfd hebt
Ik zit te wachten tot ik moe genoeg ben om te gaan slapen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ha Frank! Je bent er veel dit weekend
Jup.quote:
moet jij je eigen posts eens na gaan lezen andersquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot ik moe genoeg ben om te gaan slapen.
Dan kan ik je Olympisch gewichtheffen aanradenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ahahahahahaahahahquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hij zal het wel voor de lol doen
Naja, is ook een beetje voor de lol. Heb al een baan en zo.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hij zal het wel voor de lol doen
Ik bewaar jou voor een speciaal plekjequote:Op maandag 8 augustus 2016 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben nog steeds heartbroken dat ik niet in je paint stond.
In bed gaan liggen en heel snel met je ogen knipperenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dan bereik ik het tegenovergestelde. Die enerverende posts, een ware schat aan informatie, lezen als een spannende thriller.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet jij je eigen posts eens na gaan lezen anders
Naja, voor een betere baan dan? Of dat nog niet eens?quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Naja, is ook een beetje voor de lol. Heb al een baan en zo.
Het leven van een literair genie gaat niet over rozen...quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dan bereik ik het tegenovergestelde. Die enerverende posts, een ware schat aan informatie, lezen als een spannende thriller.
Ik zie het terug alsof ik The Naked Gun kijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dan bereik ik het tegenovergestelde. Die enerverende posts, een ware schat aan informatie, lezen als een spannende thriller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |